Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18141 til 18160 af 62610
-
Jalousi og had?
ForumindlægProblemet jeg har er ikke fagligt relateret, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal håndtere det...Tjah... hvor skal man starte... Jeg går i en sprolig 1g klasse... med en masse piger og en masser intriger. Jeg får gode karakter... det vil sige 11 og 13 taller, men kun mine nærmeste venner ... -
sandsynlighed og poissonfordeling
ForumindlægHej, jeg vil spørge om er der nogen som kan hjælpe mig med min SRO. Øvelsen er "kast 20 terninger 50 gange" - hvor jeg skal notere hver gang jeg får en sekser. dette har jeg også gjort. men problemet er bare hvordan jeg skal inddrage poissonfordelingen. kan nogle hjælpe mig med det? -
24 timers eksamen; Im Gebüsch
ForumindlægJeg har lige været oppe og trække mit emne til mundtlig tysk eksamen, som jeg skal op i i morgen. Emne: Die DDR und die Mauer Tekster: 1) Heinz Rein: Im Gebüsch 2) Mauer, Opfer und Täter (artikel i Spiegel, 12. aug. 1991) Vil høre om der evt. er nogen, der ligger inde med nogle noter, til de t... -
Sød stil om snehvide
ForumindlægHej! hvis nogen har lyst til at rette denne, eller bare noget af denne stil, så er de mere end velkomne!!! på forhånd tak. -Mettma\n\nSnehvide\n\nFortællingen om Snehvide er ikke helt ukendt for de flestes vedkommende. Enten har man set eller hørt om Disneys version, eller også kender man den fra... -
Rettelse
Forumindlæg1. Han var overrasket over at hun havde sagt ja til jobbet. HE WAS SURPRISED OVER THAT SHE HAD SAID YES FOR THE JOB.2. Han så godt ud til trods for, at han ikke havde barberet sig i flere dage. HE LOOKED GOOD EVEN HE HAD NOT SHAVED IN MANY DAYS.3. De talte om, at de ville købe hus i Spanien. THEY... -
HASTER...Waltzing Matilda...HASTER
ForumindlægHej jeg vil være meget taknemlig hvis der var nogle dergad at rette denne stump teks...Waltzing MatildaThis song is about a Swagman and a billabong. The Swagman is a thief and he stole a jumbuck and ran from the police. He stole the jumbuck because he is very hungry. He had before been in the pr... -
Georg Mohr Konkurrencen
ForumindlægHej, har nogle spørgsmål som jeg skal vælge det rigtige svar til samt give en begrundelse. Svarene har jeg allerede, men er i tvivl en begrundelsen ved nogle af dem. (Tror muligvis at jeg har forstået svaret til den første)1. Til et selskab sættes n pæne 8-mandsborde af den viste type i forlængel... -
En (lille) rettelse
ForumindlægHej allesammen, jeg har lige oversat dansk til engelsk vil i prøve se om det er rigtigt oversat, jeg har prøvet alt hvad jeg kunne, kunne i måske rette den for mig hvis der er noget fokert? ps. Jeg har også den danske tekst hvis der var noget i ikke fortod i den engelske tekst jeg har skrevet... -
pleaze kig dan - eng
Forumindlægdansk - eng Da Lady Godiva bad sin mand lade være med dette, svarede han – ifølge sagnet, som måske ikke er langt fra sandheden – at han ikke ville ophæve den hårde beskatning, før hun havde redet nøgen gennem Coventry på markedsdagen; thi han var sikker på, at den ærbare kvinde aldrig ville gøre... -
Tjekke om det er rigtigt
Forumindlæghej, nogen der ka hjælpe med at se om jeg har nogle fejl i denne engelsk oversættelse.. Vil være meget taknemlig, eng er ik min stærke side. Dansk: "Hej, hvad laver du?" David stak sit hoved ind ad det åbne vindue. "Jeg er ved at læse lektier." "Det siger du ikke&quo... -
hjælp til engelsk oversættelse
Forumindlæger der nogen der gider rette denne tekst for mig. dansk tekst til engelsk Enegelsk Peter March and his brother Peter March and his brother Richard work on a factory. Peter stand along by the assembly line, and Richard works with three girls. Both brother like their job, but they are dissatis... -
Engelsk aflevering rettelse :)
ForumindlægHej :) Jeg håber lidt på at der er nogle rare mennesker her inde der lige gider at kigge min engelsk stil i gennem for at se om der er stave fejl, og evt. komme med tilføjelser til at putte ind i den engelsk skrevet teks. Teksten er Shakespears 19. sonnet og det er blevet oversat til dansk og har... -
PÅ Tv
Forumindlægnogle der ved hvordan man udregner en diameter på en fladskærm?.. opgaven lyder ; Størrelsen på en fladskærm måles diagonalt og angives i tommer ( ") 3.1 ) hvor mange centimeter er diagonalen på en fladskærm, der har størrelsen 32" ? [ 1" = 2,54 cm ] på fla... -
TaylorPolynomium
Forumindlæg1. Lad y(t) være funktionen som opfylder differentialligningen y9;(t) = (y(t)+3)sin(t) samt begyndelsesbetingelsen y(pi/2)=12. Beregn i hånden det 3.ordens Taylorpolynomium y3(t) for y(t) med udviklingspunkt pi/2 2. Lad f (t) være en funktion og betegn med f3(t) dens 3. ordens Taylorpo... -
lidt grammatik
ForumindlægA big apple.Er det rigtigt at sige a i stedet for an? I am good at football.Er det ikke at,når det er en sport I am good in english.Er det ikke good in,når det er et fag eller sprog Man gjorde meget grin med at Villy S. sagde"The ice is melting at the poles" Kan man sige the i... -
Udregning af gældsrente
ForumindlægHey. Jeg er ved at lave en virksomheds analyse af B&O i forbindelse med mit SRP. Jeg har dog et problem med at tyde deres poster på balancen. Link til B&O9;s årsrapport: http://www.bang-olufsen.com/UserFiles/File/Investors/68190_AnnualReport_DA_low.pdf I min VØ bog beskriver den gældsr... -
DANSK: eksamenslæsning
ForumindlægHej girls & gents,Jeg skal op i dansk på mandag og skal til at gå i gang med at læse op - mener I, det er nødvendigt at læse samtlige tekster op igen, eller mere vigtigt at fokusere på perioderne ?/Lukas -
Nattergalen!!
ForumindlægHejsa!!Jeg har lige læst novellen Nattergalem som er skrevvet af... ja... HC andersen. Er det fint nok? for jeg er tit fortvivlende? Er der nogle der vil give mig en hånd til at komme videre?? på forhånd tak! :)1. De spørge hvad der er mest optagende? Jeg mener at det er den uægtige fugl som er m... -
har brug for hjælp tak
ForumindlægGød red for at mængden af restklasser modulo 7 er et legeme(Z 7,+ ;),og at mængden af restklasser modulo 6 ikke er en gruppe ved multiplikation(Z 6;), men der er tale om komposition? -
Optisk gitter i hvidt lys - Hjælp på forhånd tak
ForumindlægHej, jeg skal finde bølgelængdeintervallet af de forskellige farver som opstår i det synlige spektrum. Ville bare være sikker på om man skal måle fra centrallysstriben til hvor man rammer den første farve (violet/blå) til farve slut. Og så det samme hos alle de andre self. Ved også at man skal ...
