Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18281 til 18300 af 20009
-
Da-Ty oversættelse
ForumindlægHejsa, jeg har lavet en dansk-tysk oversættelse, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at få kigget igennem for grammatiske fejl. Jeg har nok nogle dummefejl hist og pist, og jeg er også i tvivl om man skal omskrive/tilføje lidt nogle steder, hvilket parenteserne indikerer. I bestemmer selv om I vi... -
Hjælp! Oversættelse!
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl derude, som lige vil kigge min oversættelse igennem og rette fejlene. Oversættelsen er fra dansk til tysk. Danske tekst: "Degenereret kunst" Slagordet ”degenereret kunst” var nazisternes våben mod den kunst, som de anså for at være for krit... -
Skoletræthed
ForumindlægJeg har fået stillet diagnosen skoletræthed. Af mig selv, forstås. Jeg tror, at det begyndte i den sidste halvdel af niende, hvor jeg omkring nytår fik en lettere depression eller måske er pessimisme et bedre ord. Jeg er endda rimelig heldig. Der er mange fra min klasse, der allerede blev skoletr... -
Stil - 237 ord
ForumindlægHejsa!Er der nogen, der vil rette min stil igennem? Jeg ved godt, at jeg er MEGET sent ude, men den skal sendes afsted via mail i løbet af i aften, eller - i nødstilfælde afleveres i morgen, allersenest eftermiddag.På dansk:Ifølge min mening, er det vigtigt, at man ansætter lærere, der har sans f... -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam... -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
Hitler, demokrati og ideologi
ForumindlægHej hvis der er nogen der har tid til at læse dette igennem og på nogen måde hjælpe grammatisk, men også med selve sammenhængen eller hvis der er noget unødvendig materiale i forhold til min problemformulering, vil jeg være meget taknemmelig. Skal afleveres fredag d.16.2 Hitler, demokrati og ide... -
eksamen i morgen
ForumindlægHej lige 3 spørgsmål: kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal perspektiverer til de andre AT-forløb. Har om mæslingers vej til den nye verden i biologi og historie nogle der har ider? - her er min studierapport: Oversigt over gennemførte AT-forløb Titel 1 AT1: Terror Titel 2 Menneske og mi... -
Kåring af bedste SP'er
ForumindlægHvem synes du der bør kåres til sidens SP'er? Er personen hjælpsom, intelligent, sjov eller noget helt andet?Begrund hvorfor netop DEN bruger skal vinde! :-) -
indirekte og direkte objekt
ForumindlægKan nogen hjælpe med: Kan der eksistere et indirekte objekt uden et direkte objekt i en sætning? -
Kildekritisk analyse af Krystalnatten den 9 november 1938
ForumindlægJeg er igang med at skrive en kildekristisk analyse af "Krystalnatten", og vil meget gerne hører hvis der er nogle der har tid til lige at kigge den igennem, idet det er første gang jeg laver en kritisk analyse på en kilde i historie. Jeg sender gerne opgaven på besked. -
Hvad er fejlen i disse 2 sætninger
Forumindlæg1. "Er hatte auch seine Frau, --- der er sehr glücklich ist." - Hvilket ord skal der stå ved det, der er markeret med rød? 2. "In der DDR er etwas zu leben und zu kämpfen -- für " - Hvilket ord skal der stå, hvor der er markeret med rød. Den gule "Für" er forkert... -
Fransk oversættelse, HÆLP!!!!
Forumindlæghej, jeg har lidt problemer med at forstå de meste af denne tekst. vi har fået af vide at den er lidt svær. jeg ved godt den er lidt lang, men det ville virkelig hjælpe mig meget har oversat den men kan ikke rigtig få det til at give helt mening. JULlEN : J’ai le trésor ! On a gagné ! Les v... -
Praktik UGE 46 Microsoft
ForumindlægPraktik UGE 46 Vi er en gruppe elever, tilmeldt en special praktikuge, for personer i 9. og 10. Klasse, med henblik på IT. Vi er i alt 150 elever, fordelt i forskellige virksomheder. I vores gruppe er vi 24, og har været heldige nok til at havne i Microsoft. 13/11-2008 Mandag: Vi mødte i MD... -
Gruppearbejde på HF
ForumindlægJeg forstår godt hele gruppearbejdekonceptet på HF uddannelsen, selvfølgelig er gruppearbejdet en vigtig ting og lærer. Men mine oplevelser med gruppearbejde på HF har indtil videre været alt andet end positivte, jeg synes det er en kæmpe forhindring for kreativiteten og produktiviteten. Der st... -
Dansk
ForumindlægHeyjeg skal snart skrive danskopgaven, så ville lige høre om der er nogen der har stiftet bekendskab med bogen "Kunsten at græde i kor"? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej derude Jeg skal til optagelsesprøve på tirsdag på et gymnasium. Jeg skal op i dansk, engelsk og matematik. Dansk og engelsk er ikke noget problem, det er matematik jeg er MEGET nervøs over. Har tænkt meget over hvis jeg betår i dansk og engelsk men så ikke består i matematik, er der så stad... -
mundlig matematik
Forumindlæger der nogen som har gode tip i baglommen fra erfaringerne i folkeskolens afgangsprøve i matematik+fysik/kemi mundtlig???? -
Lorte reform
ForumindlægTitlen siger det hele. Hold da kæft noget lort! Har lige fundet ud af at alle har samme fag op til december, at årskarakterer tæller mere end eksamenskarakterer, at et C niveau fag tæller det samme som et A niveau fag! At jeg skal have afslutte hele 35 fag i min tid i gymnasiet! Det der med studi... -
HJAELP!!!
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjaelpe mig, med at rette min essay, den er ikke sA lang. Hvis i vil, kan jeg sende til jeres indbakke.
