Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18341 til 18360 af 20009
-
Aflevering
ForumindlægEr ikke 100% sikker på hvordan jeg skal klarer disse opgaver -
Læse tekst og høre tekst
ForumindlægGoddag alle sammen Jeg skal op til et mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til, hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af??? Faget er engelsk Hvad gør jeg i en læsetekst og en høre tekst? -
Metriske rum og lign.
ForumindlægHej alle! Så er tiden inde til at læse op til min sidste eksamen i vektorrum og metriske rum. Dett første spørgsmål har allerede meldt sig: 1) I forbindelse med Bolzano-Weierstrass sætning for point sets (punktmængder?): "It is apparent from out construction of the intervals [a_n,b_n] that ... -
Hjælp !?
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp? A1. Brug kvadratsætningerne til at omskrive følgende: a) (a+6)^2 b) (3−2b)^2 c) (x+2y)(x−2y) A2. Reduce´r udtrykkene: a) 2+3(s+1)−4(2−s) b) x^2⋅x^3⋅x^−1 -
LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE
ForumindlægHej, Vores datter går i 9. klasse på Hornslet skole. Hun har godt styr på grammatikken, men mangler at kunne tale sproget. Hun skal til eksamen til sommer, og hun skal lære at tale sproget inden eksamen! Er der nogen herinde som kan yde denne service, nogen der er gode til at lære en pige at ... -
kigge for felj tak
Forumindlæghej. jeg er ved at skrive en lille tysk stil. men jeg er utroligt dårlig synes jeg selv og er gået lidt i stå, jeg tænkte på om i måske lige ville rette den så ville jeg blive lykkelig. Wie geht es aus deine neue schule? Hast du neue schulkamaraten bekommen oder nein? Ich hoffe dass du hast viel... -
sætninger
ForumindlægHej! Jeg har nogle sætninger, som jeg har prøvet, at oversætte. Håber der er nogle der er bedre til tysk og kan rette dem. Tobias bliver set som en grim lille dreng. Sarah beskriver, at hans hoved er for stort til hans lille krop. Tobias, ein hässlich Junge gesehen. Sarah beschreibt ihm, ... -
Appelsiner
ForumindlægAppelsinerDer vil i denne kommende tekst blive analyseret og fortolket, hvor der vil blive stillet relevante analysespørgsmål, der vil øge forståelsen af denne teksts indhold f.eks. Hvorfor og Hvordan. Disse spørgsmål vil blive flettet ind som en sammenhængende tekst. Appelsiner er skrevet af Tov... -
tyskoversættelse
Forumindlæghey!!har lidt brug for hjælp.. skal oversætte dette til tysk:Lampen brændte, indtil det blev lyst.Da vi vandrede gennem skoven, regnede det. Han er rejst hjem, fordi han er blevet syg. Da hun var ung, var hun meget livlig. Det er ikke sikkert, at han rejser til Berlin i morgen. Jeg går altid i se... -
hjælp til tyskoversættelse
ForumindlægHej! Jeg går i 1.g og har meget svært ved nedestående oversættelse. Er der nogen som kan oversætte det for mig (altså fra dansk til tysk)??? Tak!I 1977 udkom der i Forbundsrepublikken en bog hvis forfatter hedder Elias Canetti. I bogen, som er blevet en bestseller, fortæller han erindringer fra e... -
oversæt sætninger i genativ
ForumindlægHej alle :) Jeg har virkelig brug for hjælp. jeg skal oversætte de 18 sætninger til tysk ( genativ ), og jeg skal bruge dem imorgen tidligt, så det ville virkelig betyde meget hvis der var en, som ville oversætte dem for mig ;-) Taaaak.. - Det er noget med genitivforbindelser. ... -
oversættelse haster
Forumindlægverdens ældeste tegneserie findes i byen Bayeux i Normandiet.. den er udstillet i et imponerende museum, hvor hele historien bliver fortalt ved hjælp af lysshow, film og plancher før man bliver sluppet ind i den sal, hvor selve mesterværket hængerDen lange udstillingsmontre belyses af et stort a... -
Herr Witczak..
ForumindlægHej herr WJeg vil blive meget glad hvis du vil hjælpe med at rette det tyske..på forhånd mange tak. mvh Karina1. „Wer nicht wagt, der nicht gewinnt“ sagt ein alter Spruch. Vielleicht wirst du nie das Leben zu erleben, wenn du keine Chance nehmen willst." 2. "Sie hat vielleicht auch di... -
Optakten til 1.verdenskrig
ForumindlægOkay, så jeg er igang med at læse lidt om optakten til 1.verdenskrig som titlen siger, men jeg synes der er lidt fovirring omkring den tyske kejser intentioner??? Først præsentere han "Den Gule Fare" for USA, som tager ikke vægter hans ord for sandt, og dog er forgår der en hemmelig han... -
grov forvendthed (er der noget der hedder det?)
ForumindlægSidder tit og zapper ned over indlæggene for at se om der er noget som fænger, evt. et emne man ved nok om til at kunne være behjælpelig med. Så kan jeg sgu ikke undgå at blive bare en smule harm, når der dukker indlæg op med overskrifter som "tysk stil afl. i morgen. Hjælp!". En ting e... -
Tsyk.. bitte helfen
ForumindlægHey... Er der nogen der vil kigge mit tysk igennem... please... På forhånd tak ;-)Es war Früh morgens. Die Sonne schien hell an dem wolkelosen Himmel und die Vögel zwitscherten. Monica wurde dadurch geweckt, dass der Hund des Nachbars bellte. Sie rieb sich in den Augen und schläfrig schlug sie ih... -
eftertjekke dette :)
ForumindlægHejsa! Jeg er blevet sat til at skrive bare et par små sætninger om hvad jeg har lavet i min ferie til i morgen. Her er hvad jeg har skrevet, det er ganske kort, men håber dog der er en venlig sjæl der vil kaste et lille blik på det. Hallo. In meine Urlaub habe ich nach England mehr specifik Lo... -
relative pronominer. Lidt hjælp
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg får gang på gang fejl i mine tysk stile ved de relative pronominer, de er min svaghed.. jeg sidder og øver mig lidt på dem, men der er intet facit her i min tyskbog. Er der nogen der kan skrive hvad de mener er rigtig at indsætte i disse sætninger? 1)Wie heisst der Film vo... -
Rettelse af få sætninger til stil
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive en tysk stil og er lidt usikker på min konstruktioner af nogle få sætninger: 1) Damit verwirklichte er seine inneren Triebe und lebte seine Lust aus ohne von Dingen materiell abhängig zu sein. (er mest i tvil om kontruktionen, der er unstreget ,om det nu også forstås rig... -
Hypotetisk konjunktiv (sætninger)
ForumindlægHej studieportal-brugere! Jeg sidder endnu engang, med et par få tyske oversættelse, som jeg mangler for at fuldføre opgaven. Har lavet de 13 første selv, men jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal oversætte de sidste, så nu må jeg håbe, at der er nogle fantastiske menneskelige og venlige s...
