Søgning på: idræt b drejebog dans. Resultater: 18661 til 18680 af 89623
-
Stamfunktioner
ForumindlægJeg mangler lige sådanne 3 opgaver til imorgen, men kan ike se mig ud af, hvordan de sal løses. Jeg har vedhæftet dem. Er stadig itvivl om, hvordan jeg aflæser de relevante oplysninger af graferne. -
Fysik
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave? -
Vækstrate opg.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opg? Ved ikke hvor jeg skal starte. Skal jeg bruge formellen: K=K*(1+r)^n ? Hvordan skal jeg gøre? http://i26.photobucket.com/albums/c129/voodoo-doll/Opg.jpg Tak på forhånd. -
Opgave
ForumindlægNogen som vil hjælpe med at se om denne opgave er korrekt? Link: http://peecee.dk/?id=40344 -
Inverse funktion
ForumindlægBetegnelsen for den inverse funktion f er f^-1. Hvordan kan det være? -
..
ForumindlægMå man bruge C-niveau fag til at kombinere med et A fag til SRP? -
Fjeder og friktion
ForumindlægEt legeme er fastgjort til en fjeder på et vandret underlag. Fjederenkonstanten er 39 N/m og legemets masse er 0,12 kg. Fjederen strækkes 0,02 m og slippes, hvorefter legemts hastighed ved ligevægtsstillingen skal beregnes. Når underlaget er glat (dvs. der ses bort fra friktion), så kan jeg fint ... -
Faktorisering
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at faktorisere tæller og nævner i følgende opgaver? x-3 f(x)= x^2+2x x^2-4x f(x)= x+3 -
Hjælp over msn evt.?
ForumindlægHej. Jeg har en matematikaflevering for til i morgen. Da jeg har nogen problemer med nogen opgaver, kunne det været meget rart hvis der var én der kunne hjælpe mig over msn - da det går noget hurtigere? -
Matematik opgave
ForumindlægHej, jeg er ved at øve mig til eksamen, og har svært ved 2-3 opgaver i matematik... Opgaverne ligger på linket..Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg virkelig har brug for hjælp.. se link: http://peecee.dk/?id=43459 -
ligning
ForumindlægHvordan bestemmer jeg en ligning der går igennem punkterne P(2,3) og Q(4,8) ? -
Faktorisering
ForumindlægBestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2+x-6 og faktoriser polynomiet. Jeg tror jeg får brug for at få det udskåret i pap, da jeg er dårlig til at forstå ting. -
en sætning
ForumindlægHvordan siger man på tysk Freds barndom? Das Kindheit von Fred ? -
Ligning
ForumindlægHvad er udregningen på denne her: (a+3)i anden (ved altså ikke hvordan man skriver i anden på computeren) -
Eks
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en opgave som hedder: Vidste du, at 1 bakterie kan blive 1000 på 3 timer og til 1 million på 6 timer ved 37 grader? I det følgende antages, at bakteriekulturen som funktion af tid vokser eksponentielt. Desuden antages det, at der ved starten er 1 bakterie, og at der efter ... -
Eksamen
ForumindlægHvor mange point skal man opnå i matematik skriftlig eksamen for at få enten 8 eller 9? -
Simpel ligning
ForumindlægHvordan løses flg. ligning i hånden : t + (-12) + t^2 = 0 ??? -
HJÆLP!
Forumindlægsidder fast i en opgave fordi min lommeregner driller skal beregne a ved en eksponentiel sammenhæng: Men x2-x1v y2/y1 hvor skal der være paranteser -
Mat hjælp! Mat B1 , opgave 8
ForumindlægHej alle. Jeg er ny herinde og er ikke særlig god til matematik, jeg har fået denne opgave for, som jeg meget gerne vil have hjælp til! Der skal bruges ligninger! I en vestjyst æbleplantage er der 2 æblesorter. Ingrid Marie gav et år 7,7 kg æbler pr. træ. Og sorten "Belle de Boskoop&... -
x vokser med 3 så vokser y med 15. Ligning?
ForumindlægJa, jeg har brug for lidt hjælp til den her, det ville være SKØNT! Om en ret linje oplyses, at den går gennem punktet (2,7), og når x vokser med 3, så vokser y med 15. Bestem en ligning for linjen. Hjælp!
