Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 18681 til 18700 af 39386
-
tysk eksamens opgave
Forumindlægheii,er der nogen af jer som har en eksamens opgave fra maj 2001.jeg skal nemlig bruge den i morgen. det ville være en stor hjælp, hvis der er nogen af jer der har opgaven.mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
Program ti83/84
ForumindlægHjæællllpp..Er der nogen som kender et program som jeg kan ligge ind på min lommeregner som kan differencere altså finde f'(x) forskriften til funktionen? jeg ved at man kan med en ti89, men kan man ikke ligge et program ind i 83 eller 84'eren som kan det samme??? -
Forstår ikek min karakter! :-(
ForumindlægJeg har gennem dette år fået omkring 6-7 12-taller, reesten 10 i kemi skrft. men så snart vi lagde ud med organisk kemi faldt jeg fra, hvorfor jeg fik 00 i en kemiprøve (kemi B). Er det grundlag nok for at give mig 7 som standpunkt i skrft? Problemet er at vi ikek ksal have flere afæleveringer og... -
Rettelse af kort oversættelse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en kort oversættelse, som jeg ville sætte stor pris på, at få rettet af en venlig sjæl!I må MEGET gerne skrive hvad jeg har gjort forkert !!DANSK TEKST:I slutningen af det forrige århundrede udvandrede mange mennesker fra hele Europa til Amerika. Når en familie havde besl... -
Arbejdstimer - hor mange?? hjælp
ForumindlægHej.. Flot fejl i overskriften - for sent at rette nu, men der skal altså stå hvor og ikke hor Jeg er 16 år, og startede på en STX efter sommerferien sidste år, så jeg er en "lille " 1.g'er Jeg arbejder rigtig meget, virkelig meget.. Dt går fint nok på nuværende tidspunkt, men jeg v... -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
Paper - eksempler i "compare"-del
ForumindlægGodaften! :) Jeg sidder og skal skrive paper, og i en af delopgaverne skal jeg sammenligne sprog, stil og tone i to tekster. Er der nogen, der ved, om jeg skal komme med eksempler, hvis jeg nu fx siger, at sætningerne er meget korte, at stilen er argumenterende eller noget helt tredje? På... -
krumninger
ForumindlægHej alle :) Nogen der har et godt råd ? :) dokumentet er vedhæftet, det handler om cirkler og krumninger. på forhånd tak :) -
SPANSK STIL 12-TAL?
ForumindlægHey alle, Da jeg har spansk på A-niveau, ville jeg høre om der var en der gad at kigge min spanskstil igennem og se om der var nogle fejl/ om der er noget der kan formuleres eller i det hele taget gøres bedre ved den :-) På forhånd tak -
Engelsk stil - rettelse
ForumindlægDear Pernille Gossip is everywhere, at school, at work and of course somewhere between your friends. Words say a lot about hurting damage through gossip. Words have a power, a god but sometimes also hurtful power. People gossip about other people to feel better about themselves. There will come ... -
...TyskAflevering :(
ForumindlægHey.. please ret min oversættesle for mig! Plz plz plz.. jeg sucker til tysk.. I har 2 dage til det :)Dansk:Journalisten Gabriele G. skriver for den tyske avis ”taz”. Den første tid efter genforeningen kørte hun – sammen med en kollega og sine to hunde – rundt i det nye Tyskland. Hun ville skrive... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
Opfording til snyd
ForumindlægI indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg. -
La Guerra Civil.
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen (3.G, højniveau) og sys jeg har nogenlunde styr på det. Men har læst en novelle (Historias del kronen) hvor man skal komme ind op den spanske borgerkrig. Jeg har simpelthen så svært ved at finde noget på ordentlig spansk om den spans... -
uppsale modellen
ForumindlægHej.. Jeg er ved at lave 3. årsopgave (studieretningsprojekt), og jeg er kommet lidt i problemer med uppsale modellen. Jeg har valgt at skrive om eksportmarkedsføring, hvor jeg har valgt Danmark og Kina. Min virksomhed er Arla Foods. Er der nogen, som kan foreklare, hvordan det er jeg skal br... -
rettelse af lille beskrivelse-jo
Forumindlæghej alle sammen, jeg sidder med den her fransk opgave. den skal aflevers imorgen tidlig så det vil være dejligt den nogen kunne rette den for mig... jeg oploader den lige her... jeg har skrevet min version, som skal afleveres med sort, og det med rødt er på dansk og det så i ved hvad der står, ... -
kWh til pris i time
Forumindlægskal bare vide om jeeg har gjort det rigtigt jeg har sagt: 391,3-375,4= 15.9 15.9/60= 0.265 -
Snyd i eksamen
ForumindlægHvis man snyder til eksamen,tager man så 3.G om? Eller skal man vente til næste års eksamen? Kan man,hvis man skal gå 3.G om,tage hf et år istedet? -
Måske endnu et dumt spørgsmål fra mig.
ForumindlægNår lys trænger ned gennem vandet i en sø, aftager lysintensiteten med dybden. For en ren og klar sø gælder, at lysintensiteten L er bestemt ved L = 100 × 0,69x , hvor x er dybden, målt i meter under søens overflade. Bestem halveringskonstanten for L, og forklar, hvad dette tal fortæller ... -
Tilbyder lektiehjælp i hovedstadsområdet
ForumindlægHej! Jeg er en 19-årig pige, der her til sommer blev student. Det blev jeg med linjefagene engelsk A, samfundsfag A samt biologi B og matematik B. Jeg har afsluttet med 12 i alle mundtlige eksamner, og har endt med et snit på 10,5. Derudover har jeg passet børn så længe jeg kan huske, og har tidl...
