Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 18701 til 18720 af 43849
-
mat b htx
Forumindlæghej er der nogle der ligger inde med mat b htx 2011 sæt fra december? Sættet handler om gokarts og lign.. ville hjælpe mig virkelig meget hvis en lige havde den? :D -
ISLAM
ForumindlægHej alle,Mangler noter til "Dommedag" mht Islam kan være jeg ikke har været til time men hvertfald ville det være en kæmpe hjælp hvis der var nogen som kunne hjælpe mig med at få ridset det vigtigste op. Koranen sura 50 vers 21-36TUUUUUSSSSIIIIINNNNDD TAKKK!! :-)Jeg ville blive over-lyk... -
AT - samfundsvidenskab metode . Hjælp! HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til AT og jeg vil gerne have nogle idér til hvilken metode jeg præcis benytter mig af . Jeg har om identitet og har fagkombinationen Dansk/Samfundsfag. Jeg har analyseret en bog med henblik på personens identitetsdannelse og så har jeg brugt Anthony Giddens og Beck's te... -
Hvad vil være bedst? C eller B?
ForumindlægHej :-) Vil lige hører om der nogen der ved hvordan Matematik på B niveau i Gymnasiet fungere? Jeg overvejer mellem B og C niveau fordi jeg kun for 7 i matematik.. Vil det være for hårdt at vælge B eller skal jeg forholde mig på C?? Og dem som har matematik på B i Gym, kan I ikk lige kort forklar... -
Er det muligt at få 12 med 2 fejl?
ForumindlægHej. Jeg har for nylig været til årsprøve i mat c>b, hvor der var 20 spørgsmål i alt i prøven. Jeg har efterfølgende lagt mærke til to dumfejl, jeg har lavet, da jeg helt har glemt en af opgaverne og lavet en mindre regnefejl i en anden. Det, jeg gerne vil vide er, om det - på trods af 2 fejl ... -
Motivation?
ForumindlægHej, har ikke fulgt med i matematik siden 2. klasse, måske endda aldrig. Strukturen, formen og reglerne gik imod min opfattelse af sjov i modsætning til sprogundervisningens kreative tilgang, hvor fantasien fik frit spil :D. Og siden da droppede jeg nærmest mat.. Er nu snart 18 og går på HF, sk... -
Studier der ikke kræver højt snit
ForumindlægHej, er det rigtigt at man kan komme ind på KU uden et højt snit hvis man søger ind på: Matematik Kemi Fysik ? -
Ligninger
ForumindlægLøs hver af ligningerne: a) 8x + 3 = 27 + 6x b) 1 − 2x = 11 c) -5x − 3 − 4x = 4 − 2x Vil blive glad hvis I kunen hjælpe mig.. + mellemregninger:) 1000'taaak -
økonomisk vækst og oliepriser - hjælp please
ForumindlægHej allesammen jeg har fået stillet denne opgave som jeg har brug for lidt hjælp til På grundlag af tabel 2 og 3: opstil to hypoteser om sammenhængen mellem økonomisk vækst og oliepriser. hver af hypoteserne skal understøttes af en faglig begrundelse. Tabel 2. årlig vækst i BNP. procent ... -
Vacciner mod celler i immunforsvaret
ForumindlægHej! Jeg har fået følgende opgave, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til: Diskuter brug af vacciner mod celler i immunforsvaret. På forhånd tak :) -
vektorregning
ForumindlægJeg er ikke helt stærk i vektorregning og håber nogen vil tjekke følgende resultater: a) Bestem en ligning for den plan a, der indeholder trekant ABC. (tegning mangler her). A(2,0,0) B(0,6,0) og C(0,0,4) Har fået ligningen til 24x+8y+12z-48. b) Bestem vinklen mellem l og a, når l... -
Jeg har mistet min studentereksam:(
ForumindlægHej, inden jeg fik min SRP tilbage, blev jeg tilkaldt til en samtale hos rektoren. Jeg var blevet taget for plagaiat, og det var overhovedet ikke mening at jeg skulle plagiaere i min SRP. Men konsekvenserne er jo at jeg får ikke min studentereksamen i år, men jeg kan ikke vente til næste år, hv... -
JURA - 2. års pensum?
ForumindlægHejsa Er der nogen som har en pensumliste over de bøger man skal bruge på 2. år i 2010-11 ? -
operatorer - kvantemekanik.
Forumindlæg<span style="font-size:7.5pt;font-family:Verdana; color:#26353F">Jeg har lidt problemer med fuldt at forstå dette emne fuldt ud. </o:p> <span style="font-size:7.5pt;font-family:Verdana; color:#26353F">Jeg kender naturligvis godt teorien bag 'Commuting ope... -
Hvordan reducer man ??
ForumindlægHvordan er det lige man reducer ? HAR ALDRIG FORSTÅET DET :-( Her er en: 3a + 2b - (2a - 3b) Passer det, at svaret bliver = 1a + 5b ??? -
Rette sætningerne..
ForumindlægHej, jeg skal rette nogle sætninger og forklare rettelserne på dansk. - If i continued reading at this speed, there were every possibility of my finishing the book in time for the test. - The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show. Her har jeg fjernet "of": ... -
CO2 - udledning - Differential regning
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgaver, er lost :-/ I en model kan den gennemsnitlige årlige CO2 -udledning pr. person som funktion af tiden beskrives ved: 900000*1.031^t / t+38 a) bestem C'(72), og gør rede for, hvad dette tal fortæller om udviklinge... -
hjælppp!!!!!!!
ForumindlægJeg har terminsprøver på mandag, er der nogle der kender en god måde at øve sig på dansk retskrivning- og læseprøve. please please hjælp folkens.. det virkelig vigtig :) -
sinus funktion?
ForumindlægHvordan definerer man en sinus funktion? -
Nå at lave alle lektier på stx..
ForumindlægHej har i råd til hvordan man når at lave så mange lektier som muligt? og hvor mange lektier lave i? tak på forhånd
