Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18941 til 18960 af 23138
-
Kristendom, please hjælp mig,
ForumindlægHej allesammen Jeg skal desværre til religioneksamen, og ved INTET om hvad religionen, kristendom går ud på? er der ikke nogen her inde der please kan fortælle mig hvad det går ud på? og evt. give mig gode råd undervejs om religion eksame? .. please, er virkelig urolig, og har læst en del.. me... -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
ENERGI I BEVÆGELSE!!
Forumindlægjeg vil gerne hører om hvad forskellen er på kinetisk energi og så potentiel energi? hvis man f.eks. kaster en bold, så har den først kinetisk energi (mens man kaster den), men jo højere den kommer op jo mere potentiel energi får den? ....Det fatter jeg ikke?!! -
Fysik b eksamen
ForumindlægHejsa. Et af de spørgsmål jeg kan trække til min fysik b eksamen, som omhandler kraft og bevægelse lyder, at jeg blandt andet skal gøre rede for begreberne hastighed og strækning. Men synes ikke jeg kan finde noget godt at sige om dem. En venlig sjæl der vil hjælpe mig igang? -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
rettelse af tysk opg.
Forumindlæghejza, ville lige høre om der er nogen der kan rette min tysk opgave?. den er på lidt over en halv side. mange tak på forhånd mvh cfc4ever -
litterær artike...
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om Camilla Christensens novelle "søndag". Da jeg aldrig har skrevet en før ved jeg endelig ikk hvordan jeg skal gå i gang med analyse og fortolkning og hvad der egenligt skal med i en litterær artikel.. Så nogen der kan hjælpe der ? Og der står i m... -
Et hjemmeside!!
ForumindlægHej! Har brug for en hjemmeside hhvor jeg kan skrive dansk og det bliver rettede, kender i noget til det?? For microsoft word virker ikke i min computer... hjælp!! -
Stilistiske virkemidler
ForumindlægJeg skal skrive om et essay og fremhæve de stilistiske virkemidler. Jeg kan bare ikke huske ret mange slags virkemidler, så hvis I kender nogle, ville det være en stor hjælp. Tak. -
Hvad har I i jeres unitaske?
ForumindlægSå er det snart tid til at starte op igen, og så skal skoletasken vel pakkes igen. Hvad har I i jeres taske til dagligdagen på universitetet? -
Hjælp til FSA i fysik/kemi?
ForumindlægJeg skal op i fysik/kemi her på torsdag, jeg står bare i den helt vildt uheldige situation at vi har haft en særdeles dårlig lærer i fysik. Jeg ved derfor ikke så meget om faget, og jeg har heller ingen anelse om hvilke spørgsmål jeg kan trække og hvordan jeg forbereder mig. Vi fik en ny lærer ... -
lille opgave
ForumindlægVi havde mange dejlige oplevelser både den første og den anden uge. we had many nice experiences both first and secound weeks. De følgende år har vi holdt ferie hos den samme familie, som hver gang modtager os med smil og åbne arme. the following years have we hold holiday with the same fam... -
KO indregnes ikke i DB - hvorfor?
ForumindlægVi skal lave en sides rapport om ovenstående spørgsmål. Altså hvorfor kapacitetsomkostningerne ikke indregnes i dækningsbidraget. KO er jo faste omk. og bruges derfor først efter DB er udregnet, men er der nogle der kan opstille det bedre - evt. med beregninger? -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
Europæisk Middelalder
ForumindlægGoddag. Jeg har trukket ovenstående emne, og jeg kunne godt bruge en smule ideer til vinkler på mit emne eller muligvis hjælp til en problemformulering. Ambitionsniveauet er på 12 :) Jeg har trukket følgende materiale: - Billede af Jomfru Maria, to abbeder samt en skriver. - Franker... -
Induktion
ForumindlægHvad er matematik induktion og hvordan bruger man det? -
Hmm
ForumindlægEr der nogen der lige kan forklare mig hvordan følgende: x-0,5*0,5=√x På forhånd tak! -
Engelsk oversættelse
Forumindlæghejsa, Hvordan vil i oversætte dette til perfekt engelsk?: Uddannelsen styrker vores sproglige og kommunikative kompetencer til at kunne varetage en virksomheds kommunikation på engelsk og dansk. I det tredje år (5. og 6. semester) foregår studiet i en uddannelsesinstitution i England, hvor vi... -
Tilstandsformer
ForumindlægJeg har lidt svært ved at vide hvilke tilstandsformer der skal tilskrives for de forskellige stoffer under en reaktion. Jeg vil meget gerne spørger jer om hjælp til hvordan jeg kan finde tilstandsformerne for denne reaktion: Begge er syrer som reagerer med vand. 1.H2CO3 + H2O ⇔ HC... -
Aztekerne
ForumindlægHeej vil du ikk være sød at hjælpe mig med et projekt. vil du ikke skrive et kort resume om aztekerne.
