Søgning på: Engelsk. Resultater: 18981 til 19000 af 23967
-
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :) -
rette (haster)
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge en der ville rette denne her, har prøvet at få hjælp hele dagen uden held. :) 3. Discuss some consequences of allowing the death penalty in Denmark. If we now assume that we introduce the death penalty in Denmark, what consequences will there be? First and foremost de... -
Rod-MSE
ForumindlægJeg har lavet en lineær regression i et program, som hedder DataStudio. Men jeg får ikke en korrelationskoefficient for min regression, som jeg ville få, hvis jeg lavede regressionen i et cas-værktøj. Jeg får noget der hedder Rod-MSE på 0,00485, er der nogen, der kan fortælle mig hvordan man vu... -
Gennemsnit under 02!!
ForumindlægHey, jeg går i 1.G men klarede mig dårligt i årsprøverne og eksamen DHO: 02 Fysik: 02 Skr. Mat: 00 Bio:00 Kemi:4 Men fik Samfundsfag: 02 Mediefag: 4 I afsluttede fag... Er jeg doomed??? :( -
Interfasen
ForumindlægHeej.. Jeg er altså nu helt vildt forvirret! Der står flere steder at interfasen er en fasen, men i min bioglogi bog står der ikke at det er en fase og så har de tegnet den alligevel? Er det en fasen eller hvad? Håber i kan hjælpe? (: -
SRO - indledning
ForumindlægHey.. Sidder og vrider min hjerne omkring en indledning til min SRO. Hvordan skal den skrives, og er der nogen, der har et eksempel eller lign, som kan lede mig på rette vej? Jeg skriver i Biologi og Kemi - om fedme.. -
Grammatik
ForumindlægNogle som vil rette grammatikken i følgende sætninger? This picture is a water colored print. The person that you are seeing is a British general, Lord Kitchener. He had his position as a general in World War One. The Lord is placed in the middle of the poster, which gives him the whole focus.... -
Forbedre gennemsnit ?
ForumindlægHej alle. Jeg går på HF nu .. Min drøm er at komme ind på Jura senere hen .. Så vidt jeg ved skal man i gennemsnit have 7,2 i snit for af komme ind .. Men jeg regner ikke med mit snit kommer over de 4-5 stykker .. Mit spørgsmål er så, om jeg efterfølgende kan tage de fag jeg har fået 4 osv i o... -
Stx - komme ind.
ForumindlægHej alle. Jeg er lidt forvirret, for min lærer og vejleder, siger at man skal have 7 i snit, for at komme ind på Stx - og andre siger bare man skal bestå folkeskolen, hvad er jeres mening med at komme ind :) ? For jeg vil virkelig ind på det gymnasium På forhånd tak! - Marcus -
John Locke
ForumindlægStatens opståen ifølge John Locke? Nogle der kan hjælpe her? Evt. komme med et godt link. -
Hjælp til at finde grammatiske fejl i disse sætninger
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af hvad der grammatisk er galt med disse sætninger. Sætning A She admits that there’s things which is exaggerated, but still there is a lot of positive things associated with living simple. Sætning B Besides the task telling you that it’s a s... -
Hyperbler
ForumindlægHej derude, Jeg vil gerne lærer lidt om hyperbler. Er der nogen af jer der kender en god hjemmeside, hvor man kan få en KORT introduktion til hyperbler og måske et lille fint bevis ? - håber I kan hjælpe herinde, for da jeg googlede det er der meeega mange sider og de sider jeg var inde i var i... -
Kort forklaring af kvarkteorien?
ForumindlægEr der nogen som kort kan forklare hvad kvarkteorien går ud på? -
Tips til læseprøve
ForumindlægSom I nu kan se, vil jegmeget gerne have nogle tips til læseprøven, siden jeg snart skal til den skriftlige eksamen, hvor læsning er en del af den. Jeg får somrelt 7 i læseprøven, og har 2 gange fået 4 i det. Jeg vil gerne gå en karakter op, så jeg får 10 i det, men hvordan får jeg det? ... -
Forstår ikke helt, hvad hun skriver, kan i forklare? :)
ForumindlægCitat fra min uuo. Jo, jeg forstår godt dit spørgsmål. som hovedregel er det de samme adgangs/optagelseskrav til alle de gymnasiale uddannelser, der er dog en række muligheder for dispensation i forhold til HF, håber at der giver mening, ellers så er jeg på skolen igen på onsdag. Kan i forklar... -
Fra 9' og direkte på HF
ForumindlægHej alle! Jeg har lige et spørgsmål omkring HF.. Jeg har endelig fundet ud af hvad jeg vil. Jeg skal være være socialrådgiver. Har læst og undersøgt en masse omkring dette. Lige pt går jeg på VUC og er ved at tage 9'ende igen, for at få højre karaktere. Mit spørgsmål lyder: SKAL jeg tage ... -
gået dårlig til eksaminerne
ForumindlægHej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det?? -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Skoleskyderier i USA
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om skoleskyderier i USA, dog er jeg blevet i tvivl om jeg skal arbejde med opgaven udefra et sociologisk perspektiv eller politisk. Hvad synes i? -
Rettelse Af en lille oversættelse
ForumindlægHej søde, dejlige mennesker. Jeg har kigget min oversættelse igennem og synes ikke rigtig jeg kan finde nogle fejl. Men vil gerne have den rettet for igen, jeg skal aflever/sende den til min lære i dag. Kan i hjælpe mig med at rette den?? på forhånd taak. :) How Booker T. Washington got his name....
