Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 19061 til 19080 af 187712
  • er der nogen som kan hjælpe med denne opgave???

    Forumindlæg
    hej jeg skal oversætte den her tekst til tysk men jeg er ikke helt sikker på grammatikken og de forskellige tider, er der nogen som kan hjælpe???
  • Besættelsen

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvilke undertema ville der være mest "kød på" - De danske kommunister og KZ lejrene eller samarbejde med tyskerne (Frihedskorps, etc.)?
  • Hvad betyder det at være ung? kom med nogle steriotyper

    Forumindlæg
    Hey jeg har trukket temaet "Jung sein" i tysk og jeg vil derfor gerne tale om steriotyper om teenagere.
  • Have noget på nogen

    Forumindlæg
    Hej SP! "At have noget på nogen" - er det noget, som man kan oversætte til tysk? Har de noget, der minder om det? Tak på forhånd!
  • Montecristo eksamenssæt 2018

    Forumindlæg
    Halløj alle på studieportalen. Er der nogen der ligger inde med en besvarelse af opgave 1 (oversættelsen) fra Tysk A eksamenssættet: Montecristo, fra i sommers. Ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak.
  • HJÆLP skal fremlæg om østrig historie

    Forumindlæg
    hej, jeg skal fremlæg på tysk om østrig historie, men jeg ved virklig ike hvad jeg skal fremlæg om HJÆLP med at finde et emne tak på forhånd.
  • Reducering

    Forumindlæg
    Hej. Reducer udtrykket: 3(p+q)^2 - 6p(q-p). Nogen der kan hjælpe mig, med at komme igang med den? :)
  • isoler k

    Forumindlæg
    T=2*pi*kv-rod(m/k)hvordan får jeg isoleret k?den driller lidt...
  • HJÆLP please

    Forumindlæg
    Hej har virkelig store problemer med denne her ligning. Og alle jeg spørger aner heller ikke hvordan man løser den. hjælp :( 2^3x-1 = 200
  • differentialregning

    Forumindlæg
    jeg skal differentierer f(x) = x^2 - x når f'(x) = x0.. ved hjælp af 3-trinsreglen.. nogle der kan hjælpe?
  • Gruppe, Ring, legeme og ordning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ...
  • Kvadratsætninger

    Forumindlæg
    Er de løst korrekt? 1. (x-3a)^2 = x^2-3ax+9a^2 2. (4+a)*(4-a)=16-a^2 3. (3-4b)^2-(3+4b)*(3-4b) <- her er jeg ret blank ..?
  • reduktion

    Forumindlæg
    er dette rigtigt (a-b)(a+b)-2a^2+b^2 a^2*b^2-2a^2+b^2 kan det passe at reslutater giver 2a?
  • Polær koordinater

    Forumindlæg
    P = (x^2+y^2)^(3/2) = 3(x^2-y^2)P skal omskrives til polær koordinater, det er det første udtryk jeg er lidt i tvivl om (x^2+y^2)^(3/2) jeg får det til r^2 da r^2=x^2+y^2 er det rigtig?2 udtryk får jeg til 3(x^2-y^2) = 3cos(2Ø)Håber nogen lige gider melde tilbage tak!
  • en keglestub

    Forumindlæg
    https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=298504 er der nogle der kan forklare mig hvorfor ? V = (1/3)*pi *h *((2r)^2+r^2+r*2r) bliver til V = 7pi/3*h*r^2
  • Formler

    Forumindlæg
    Hvordan isolerer man d i formlen: a^(2)+bd=c^(2)
  • Kvadratsætninger

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået en opgave for hvor jeg skal regne forskellige kvadratsætninger ud. Jeg er kommet til en som lyder (a+b+2)^2 hvordan regner man dem ud når de står sådan?
  • Algebra

    Forumindlæg
    Hej jeg har nogle hjemmeopgaver,kan nogen hjælpe mig ? 8y-4x-2y+6x= er det : 6y+2x ,kan den reduceres mere ? og 2 (x+2) = er det :2x-2 ? eller er det: 2x-4?
  • Rødder

    Forumindlæg
    hejsa.. jeg skal lave en andengradsligning med rødderne -2 og 12 jeg går ud fra at det er noget med a(x+2)(x-12) med hvordan ganger jeg det ud så jeg ender ud med en andengradsligning ??
  • Rod i polynomiet

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp med en opgave, den lyder sådan; Gør rede for at -2 er rod i polynomiet p(x)=x^3+4x^2+x-6