Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 19061 til 19080 af 187712
-
er der nogen som kan hjælpe med denne opgave???
Forumindlæghej jeg skal oversætte den her tekst til tysk men jeg er ikke helt sikker på grammatikken og de forskellige tider, er der nogen som kan hjælpe??? -
Besættelsen
ForumindlægHejsa! Hvilke undertema ville der være mest "kød på" - De danske kommunister og KZ lejrene eller samarbejde med tyskerne (Frihedskorps, etc.)? -
Hvad betyder det at være ung? kom med nogle steriotyper
ForumindlægHey jeg har trukket temaet "Jung sein" i tysk og jeg vil derfor gerne tale om steriotyper om teenagere. -
Have noget på nogen
ForumindlægHej SP! "At have noget på nogen" - er det noget, som man kan oversætte til tysk? Har de noget, der minder om det? Tak på forhånd! -
Montecristo eksamenssæt 2018
ForumindlægHalløj alle på studieportalen. Er der nogen der ligger inde med en besvarelse af opgave 1 (oversættelsen) fra Tysk A eksamenssættet: Montecristo, fra i sommers. Ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak. -
HJÆLP skal fremlæg om østrig historie
Forumindlæghej, jeg skal fremlæg på tysk om østrig historie, men jeg ved virklig ike hvad jeg skal fremlæg om HJÆLP med at finde et emne tak på forhånd. -
Reducering
ForumindlægHej. Reducer udtrykket: 3(p+q)^2 - 6p(q-p). Nogen der kan hjælpe mig, med at komme igang med den? :) -
isoler k
ForumindlægT=2*pi*kv-rod(m/k)hvordan får jeg isoleret k?den driller lidt... -
HJÆLP please
ForumindlægHej har virkelig store problemer med denne her ligning. Og alle jeg spørger aner heller ikke hvordan man løser den. hjælp :( 2^3x-1 = 200 -
differentialregning
Forumindlægjeg skal differentierer f(x) = x^2 - x når f'(x) = x0.. ved hjælp af 3-trinsreglen.. nogle der kan hjælpe? -
Gruppe, Ring, legeme og ordning
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ... -
Kvadratsætninger
ForumindlægEr de løst korrekt? 1. (x-3a)^2 = x^2-3ax+9a^2 2. (4+a)*(4-a)=16-a^2 3. (3-4b)^2-(3+4b)*(3-4b) <- her er jeg ret blank ..? -
reduktion
Forumindlæger dette rigtigt (a-b)(a+b)-2a^2+b^2 a^2*b^2-2a^2+b^2 kan det passe at reslutater giver 2a? -
Polær koordinater
ForumindlægP = (x^2+y^2)^(3/2) = 3(x^2-y^2)P skal omskrives til polær koordinater, det er det første udtryk jeg er lidt i tvivl om (x^2+y^2)^(3/2) jeg får det til r^2 da r^2=x^2+y^2 er det rigtig?2 udtryk får jeg til 3(x^2-y^2) = 3cos(2Ø)Håber nogen lige gider melde tilbage tak! -
en keglestub
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=298504 er der nogle der kan forklare mig hvorfor ? V = (1/3)*pi *h *((2r)^2+r^2+r*2r) bliver til V = 7pi/3*h*r^2 -
Formler
ForumindlægHvordan isolerer man d i formlen: a^(2)+bd=c^(2) -
Kvadratsætninger
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave for hvor jeg skal regne forskellige kvadratsætninger ud. Jeg er kommet til en som lyder (a+b+2)^2 hvordan regner man dem ud når de står sådan? -
Algebra
ForumindlægHej jeg har nogle hjemmeopgaver,kan nogen hjælpe mig ? 8y-4x-2y+6x= er det : 6y+2x ,kan den reduceres mere ? og 2 (x+2) = er det :2x-2 ? eller er det: 2x-4? -
Rødder
Forumindlæghejsa.. jeg skal lave en andengradsligning med rødderne -2 og 12 jeg går ud fra at det er noget med a(x+2)(x-12) med hvordan ganger jeg det ud så jeg ender ud med en andengradsligning ?? -
Rod i polynomiet
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp med en opgave, den lyder sådan; Gør rede for at -2 er rod i polynomiet p(x)=x^3+4x^2+x-6
