Søgning på: amish folket. Resultater: 19181 til 19200 af 19974
-
2. standpunktskarakter
ForumindlægHej Jeg går i 3g. og vi har lige fået vores 2. standpunktskarakter. Jeg er meget utilfreds med min karakter i religion. Vores 1. forløb var kristendom,og jeg fik 7 i 1. standpunktskarakter. Vores 2. forløb var islam, og nu jeg har igen fået 7 i karakter, og det forstår jeg bare ikke. Jeg er... -
Hjælp !
Forumindlæg1. Hvilken betydning har titlen (Alle de sætninger) i forhold til historien? Titel: ’’Alle de sætninger’’ Referat: Klembert går forbi hans nye naboers hus. De er flyttet en ny pige ind. Hun hed Lulu. Hansyndes der var noget farligt ved hende. Hun råbte han sku... -
Delprøve 1 -Engelsk
ForumindlægHej folkens! :-) En der er så flink at hjælpe mig med at lave denne opgave, for forstår den virkelig ikke? Nedenstående sætninger er fra novellen “The Baddest Dog in Harlem” af Walter Dean Myers. Beskriv, hvordan de understregede ord og udtryk afviger fra standardengelsk. Brug re... -
AT Religion og Samfundsfag
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder og er ved at skrive en synopsis i AT hvor jeg har valgt fagene Samfundsfag og Religion. Jeg skriver om "Offentlig henrettelse" - den sag hvor danskeren Martin Martensen-Larsen ville sælge 5 billetter til en henrettelse i Texas på auktion. (der blev budt 7000 kr ... -
Oversættelse
ForumindlægHej Folkens :D Har en smule problemer med nogle vendinger og nogle fraser i nedenstående oversættelse. Det ville være super skønt, hvis der lige var en rar person, der havde lyst til at spotte nogle fejl. PÅ FORHÅND TAK!!! Den tyske ugeavis Die Zeit bragte sidste sommer en række portræ... -
o eller a ??
ForumindlægHey folks! sidder her med en opgave omkring oversættelse. Vil gerne høre jeres bud og argumentation, da jeg næsten syns det er for nemt og enkelt og svare på. Ved ikk om jeg overser noget? opgaven: El libro norteamericano Edge of Dawn fue traducido dos veces al español y existe una versi&o... -
Udrag fra opgave (filosofi)
ForumindlægJa her er et lille udrag fra en opgave jeg har lavet:D Håber virkelig at i vil læse den for det er min første rigtige opgave som jeg har skrevet i filosofi! HUSK: jeg kan godt tage imod kritik!:) Jeg åbnede mine øjne, men lukkede dem igen. Jeg skulle til at gå, men jeg satte mig ned. Jeg ville væ... -
Grundloven
ForumindlægHej Folks! Jeg skriver en synopsis om Grundloven.men er gået i stå, hvis I ikke ved hvad en synopse er, så er det en:Synopsis Ved opgaveskrivning generelt skrives en Synopsis. Synopsis kan også hedde Synopse. Synopsis er et foreløbigt overblik over opgaven Kan bruges i både dansk, tysk og engelsk... -
Hjælp til AT-projekt i dansk og religion
ForumindlægHej derude :) Jeg er i øjeblikket i gang med at forberede mig til min AT-eksamen i dansk og religion. Desværre er jeg vidst blevet fejlvejledt i starten af forløbet og er derfor en smule forvirret. Dette gælder især religionsdelen. Min overordnede problemformulering er: Hvordan fremstilles Ind... -
AKUT! Skal til afgangsprøve i digtet Sorg af Tove Ditlevsen og fatter ingen ting af det.
ForumindlægHJÆLP! Skal til afgangsprøve i digtet Sorg af Tove Ditlevsen og fatter ingen ting af det. Vil derfor høre om der er nogen der vil hjælp. SORG (Kvindesind) Forårstræthed er tilladt, og noget alle folk kender, men i forsømte haver står visne små strå og brænder. Og huse som ingen bor i får ruder... -
Gennemlæsning af min oversættelse.
ForumindlægEr der nogle søde friske spanskskrivende mennesker der gider kigge min oversættelse igennem for fejl og mangler? 19. december 2008, 3. g Juana sidder og diskuterer med sin mand, Carlos. De er ikke enige. Da terroristernes bomber sprang i Madrid i 2004, var Carlos i byen. Derfor mener han, at Span... -
Oversættelse med pronominere
ForumindlægHejsa folkens! jeg skulle lave 2 oversættelser, hvor jeg skulle tage forbehold til pronominer, jeg har prøvet mit bedste, men god knows vis det er jo :D håber en kan hjælpe Sammenfatning Oversættelse fra dansk til spansk: Uno de mis amigos que se llama Pablo Casares, trabaja en una librer&ia... -
Hjælpppp please
ForumindlægHej, i morgen skal jeg fræmlægge (redegøre) denne afsnit af kronikken. Cheminova redder liv. Jeg har lidt svært med dansk, men jeg er også rigtig dårlig til at redegøre og analysere. Det vil være rart, hvis nogen hjælper mig med følgende spørgsmål. Men også redegøre fra jers synsvinkel (point of... -
oversættelse. ret please :)
ForumindlægHej jeg er ikke så god til tysk så jeg ville høre om der er nogen der ville rette denne korte tekst :) Oversæt: Som dansk generalkonsul i Flensborg følger Henrik Becker-Christensen fra første parket forholdet mellem danskere og tyskere. Han kalder danskernes holdning til tyskerne afslappet og ... -
Købeloven reperation af ur
ForumindlægHej folkens d. 23/08-2013 var jeg inde med mit ur hos min forhandler fordi at det led helt oppe ved selve uret var røget af igen (4. gang) hun fortæller mig de vil ringe inden for 1-2 uger (ingen fysisk aktivitet indblandet, en lille stift der holder det sammen bøjer bare og uret ryger af?) - H... -
Ligninger
ForumindlægHej folkens. Jeg er lige startet på gymnasiet, og har stadig ikke få fat i det med ligninger, derfor beder jeg om hjælp til lidt matematik. Jeg ved godt, hvad de fleste gir, men det er mere udregningerne, jeg gerne vil ha' hjælp med. Så, hvis der er nogen, som gider at svare, ville det virke... -
Psykologi-studie Aarhus
ForumindlægHejsa folkens. Jeg er i vildrede. Jeg har søgt ind på psykologi på Aarhus universitet. Jeg søgte ind på kvote 2, fordi jeg fik at vide, det var en fordel, fordi man så også automatisk blev vurderet i kvote 1. Jeg blev færdig med min HHX i sommeren 2010 og har valgt at arbejde et år, før jeg skal ... -
Faktionsskrivning
ForumindlægHej med jer. Jeg har fået til opgave at skrive en moderne reportage (rejsereportage). Jeg har ind til vidre skrevet følgende, og jeg ville sætte pris på, hvis nogle kunne fortælle mig, om jeg gør noget forkert i forhold til genren faktionsskrivning, eller om jeg opfylder de krav der stilles til ... -
Tale/skriftsprog?
ForumindlægJeg sidder med en dansk opgave hvor jeg skal finde ud af om det er skrift eller talesprog. Problemet er bare at jeg ikke kan forskellen på det. Jeg har et link som har fortalt forskellene, men alligevel forstår jeg det ikke helt. Linket er her: Og dette er et uddrag fra teksten: For fø... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle, jeg skal til eksamen i morgen i tysk A og har nogle forståelsesproblemer med følgende. Jeg har forstået det som om det er en slags "slagplan" hvorpå Hitler kan beholde folk som ikke er nazister i han system, så de ingen fritid får. Så jeg har brug for noget hjælp... På forhånd...
