Søgning på: naturgeografi vand. Resultater: 19181 til 19200 af 19366
-
Praktik UGE 46 Microsoft
ForumindlægPraktik UGE 46 Vi er en gruppe elever, tilmeldt en special praktikuge, for personer i 9. og 10. Klasse, med henblik på IT. Vi er i alt 150 elever, fordelt i forskellige virksomheder. I vores gruppe er vi 24, og har været heldige nok til at havne i Microsoft. 13/11-2008 Mandag: Vi mødte i MD... -
European Business Game: Iværksætteri for gymnasieelever
ForumindlægEuropean Business Game – hvad går det ud på? I et samarbejde mellem Dansk Industri, Finansrådet og Foreningen af Lærere i Erhvervsøkonomi i gymnasiet tilrettelægges konkurrencen Enterprise – European Business Game (EBG), der grundlæggende går ud på, at erhvervsøkonomielever får lov at... -
kort oversættelse
ForumindlægJeg har lige oversæte den nedenfor skrevet stykke til engelsk, da jeg ikke er 100% sikker og tryg ved gramatikken, kunne det være rart at få lidt respons og rettelse.. :) .. mange på forhånd tak.. DANSK: Efter vi I timevis havde gået omkring Soho, som er fuld af spændende forretninger, følte vi... -
Privatøkonomi eksamen hjælp!
ForumindlægHej klogeåger ! ;) Jeg skal til eksamen i privatøkonomi hvor jeg ska udarbejde nogle cases og er helt LOST ! Jeg ville værdsætte noget hjælp, opgaven ser ud således: Lotte og Jakob Kiemer har snart været gift i 5 år. De har de sidste 4 år boet i et parcelhus i Lyngby nord for København... -
Er min oversættelse korrekt? Der er særligt fokus på præpositioner + infinitiv eller bisætning
ForumindlægHej! Spørgsmålet lyder som ovenstående. Ses oversættelsen korrekt ud? Det er i orden, hvis der er lidt småfejl. Rigtig dejlig søndag! Den tyske adgave: Siegfried Lenz schrieb 1957 einen Roman mit dem Titel ”Der Mann im Strom”. Der Roman erzählt von einem alten Mann, Hinrichs, der Sc... -
Reportage om forurening - Nogen som vil hjælpe?
ForumindlægHej Jeg har lavet en reportage, men jeg syntes lige det mangler det sidste. Min lærre elsker "guf" ord, altså ord som man normalt ikke bruger og som er lidt anderledes, og det er jeg ikke så god til.. Hvis du har nogle gode ord til min reportage omkring forurening vil jeg rigtig... -
matematikrapport
Forumindlæg1. Giv en redegørelse af, hvad der forstås ved en ligning, og forklar med et eksempel, hvordan omformningsreglerne virker. Forklar herunder hvad det betyder, når der står Û mellem to ligninger. Giv eksempler på de forskellige typer af ligninger, som kan løses ved hjælp af omformningsreg... -
Oversættelse :)
ForumindlægGodaften folkens :) Nu har jeg siddet hele dagen med min engelsk oversættelse, og er endelig færdig. Jeg håber, at I vil være så venlige at kigge den igennem. Har lavet (..) omkring det jeg er mest i tvivl om. Her kommer den så: Translation: Therese O’Dell took a punch for the consumers, whe... -
Klag over din karakter!
ForumindlægKlag over din karakter! Det er eksamenstid, og kampen om karaktererne er skudt i gang. Men hvad gør du, når din karakter er uretfærdig? 1. Ta´ initiativ Du har trukket en islandsk saga i dansk, og censor har givet dig karaktersmæk, selvom du udførligt redegjorde for samtlige 21 hovedpersone... -
hjælp til oversættelse!
Forumindlæger der en der lige hurtigt kan kigge oversættelsen fra dansk til engelsk igennem og rette for evt. fejl!! Romerna i England I årene 58-50 f.kr. lykkedes det julius caesar og hans veltrænede romerske soldater at besejre Gallien(det nuværende Frankrig og Belgien), og en skønne dag stod han pludsel... -
Nytårstale (Skal læses igennem)
ForumindlægHej allesammen, tak fordi i har klikket på mit "post" Jeg er en 13'årig dreng der går i 8'ende klasse. Jeg har brug for hjælp til en Nytårstale! Der er følgende instrukser: ?2-4 minutters varighed Enkelt sprog (Lav stil) Ingen bandeord/slangord Etos,Patos,Logos (Kig særl... -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
1. verdenskrig fremlæggelse
ForumindlægHej! Jeg skal lave en kort historie fremlæggelse, hvor jeg på 5 minutter fortæller alt det jeg har fundet ud af, om 1. verdenskrig. Min lærer rådede mig at have de 14 punkter og versaillestraktaten med. Har skrevet ned alt det jeg vil sige til fremlæggelsen. Vil du læse min tekst og sige hvad je... -
PLEASE hjælp!! DET HASTER! Tysk rettelse!!
ForumindlægHej Jeg har skrevet en tysk stil, som skal forestille et afskedsbrev. Jeg har endda oversat den på dansk, som man forstår dens betydning . ( måske er der dårlige tyske formuleringer) Jeg vil bare gerne have lidt hjælp til grammatik - og stavefejl. Please, det haster! skal afleveres i morgen ! he... -
Hjælp til eksamens synopsis
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til... -
Historie Synopsis? Hjælp!
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til ek... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der er nogle, som vil bruge tid på at rette min engelske oversættelse af en dansk tekst, da engelsk på ingen måde kan betegnes som den stærke side.. Jeg har delt oversættelsen op i brudstykker, så det danske som jeg har oversat står under min engelske oversættelse. ... -
Engelsk rettelse - 1/3 side
ForumindlægHej.. Håber meget at der er en som vil kigge på min engelske oversættelse.. da engelsk bestemt ikke er min stærke side.. Kram Den engelske oversættelse Our son, who Kate and I call Google since he was introducing himself in that way when he started to talk, was ten years when I came home... -
Korrektur af 1/3 side engelsk
ForumindlægHej.. Håber meget at der er en som vil kigge på min engelske oversættelse.. da engelsk bestemt ikke er min stærke side.. Kram Den engelske oversættelse Our son, who Kate and I call Google since he was introducing himself in that way when he started to talk, was ten years when I came home fr... -
Engelsk oversættelse til fredag (imorgen!)
ForumindlægHej alle. Jeg har haft som lektie at oversætte en dansk tekst til engelsk, men da jeg har lidt vanskeligheder i det engelske vil jeg godt have en til at kigge den igennem og rette eventuelle fejl. :) På forhånd tak. Stranden var fyldt med glade mennesker, som nød solen. Pludselig råbte en eller...
