Søgning på: spansk grammatik noter. Resultater: 19181 til 19200 af 23595
-
Hjælp
ForumindlægEr der nogen der vil prøve og forklare til mig , om hvordan vi kan bestemme R Tak -
oversættelse dansk-engelsk
Forumindlæghej folkens. jeg har et lille problem .. nemlig en oversættelse fra dansk til engelsk.. Jeg har normalt ikke problemer i faget, men når jeg ikke selv får lov at skrive med mine egne ord, laver jeg hurtigt fejl. så hvis der er en venlig sjæl herinde, som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte... -
"solve" texas lommeregner
ForumindlægHeey Hvordan bruger man solve funktionen på en texas lommeregner (jeg har en TI-89 Titanium). Hvis man fx vil beregne i' i nedenstående, hvordan skal man indtaste det på lommeregner (solve det) 1*sin(50) = 1,74*sin(i') hvordan får man lighedstegnet frem på lommeregneren, kan ikke finde ud... -
Approksimation. Bevis hjælp
ForumindlægHej jeg skal bevise af 1+r = (1+i) / (1+pi) Er approsimativt lig r = i - pi Jeg ved jeg skal bruge en log approksimation. Men hvordan gør jeg. HJÆLP??? -
hva er definitionen på dette ord ??
ForumindlægHej har slået det op i min ordbog men fandt intet jeg kunne bruge, causal ? er det ord jeg leder efter -
Må en sensor gøre sådan?
ForumindlægJeg ved godt at det er et lektiehjælpsforum men jeg kunne virkelig godt bruge en andens perspektiv lige nu. Hvis det ikke er i orden at jeg skriver det her så slet endeligt. :) Okay, så jeg var oppe til eksamen i dag, og personligt har jeg aldrig oplevet noget af den slags som skete i dag. Alts... -
fordeling
ForumindlægHej Håber nogen kan hjælpe X1, .... , X20 er N(0,1) fordelte iid varible. Så skal jeg så finde fordelingen af T=sqrt( abs( Y ) ) hvor Y betegner gennemsnittet af X'erne. Og så skal jeg finde middelværdien af T bagefter. Kan nogen hjælpe mig på vej? Hilsen Kasper -
Bestem arealet af M
ForumindlægHej Er næsten færdig med min aflevering, men er gået i stå ved en opgave. OPgaven lyder: En funktion f er bestem ved f(x)=x*(k-x), hvor k er et positivt tal. Grafen for f afgrænser sammen med koordinatsystemets førsteakse en punktmængde M, der har et areal. a) Skitsér for k=10 området M, og bes... -
Analyse af Odette
ForumindlægHej, jeg har fået som lektie at lave en analyse til denne novelle som hedder Odette, er der nogle som kan hjælpe mig med at skrive en god analyse til den? Odette En hveps landede på hendes venstre hånd mens hun lagde sin højre på det bløde vejbred i græsset. Vinden som skubbede til hendes hår ... -
Analyse af en sang
ForumindlægHej SP. Jeg har skulle lave en analyse af en sang, og har nu læst min analyse igennem så mange gange, og kan ikke finde flere fejl. Er der en rar sjæl der kunne have lyst til at kigge på min opgave. Vores fokuspunkt i opgaven skulle være kongruens og subjekt-og verballed :-) På forhånd tak! :) -
Hvad har I søgt?
ForumindlægFor at det hurtigere bliver d. 30. :) Hvad har I andre søgt ind på? Jeg har søgt ind på Dansk på KU. -
Marxisme - Pelle Erobreren bind 3
ForumindlægHej alle! I AT har jeg valgt at læse Pelle Erobreren bind 3 (Den store kamp), og drage parallel til Marxisme mht konflikten mellem arbejdere og arbejdsgivere. Mine fag er Samf A og Dansk A. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om Marxisme mht det ? Hvis der er nogle som har det samme emne, så k... -
Valg af videregående studie - Oecon, Jur eller Merc fir
ForumindlægSom overskriften siger så omhandler dette topic ovenstående studier på AU. Jeg står som så mange andre unge, og ikke aner mit levende råd mht. valg af studie, dog er jeg sikker på det skal være i en samfundsfaglig og/eller økonomisk retning, da jeg har en stor interesse for det samfundsfaglige... -
Skriftlig HTX A besvarelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg var til skriftlig engelsk A eksamen og har lige fået respons. Jeg synes min karakter var noget lav ift. det forventede, og jeg ville blot spørge om der var en venlig sjæl der ville kigge den igennem og komme med en evt. karakter/kritik. Mange tak! A. Account Throughout... -
Fra word til pdf?
ForumindlægJa som overskriften antyder er jeg ikke den vilde nørd til sådan noget med at konvertere filer til andre filtyper.Jeg håber derfor der er en derude, som har lidt mere IT forstand end mig, som kan forklare hvordan jeg får konverteret en word fil indtil pdf.. Kan sagtens finde ud af det den modsatt... -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Studietur?
ForumindlægJeg skal på studietur på søndag og glæder mig selvfølgelig rigtig meget..:)Jeg ville bare høre om hvor i har været/skal hen på studietur?Og er der nogen der har været i Rom, som er der hvor jeg skal hen, som har noget spændende at fortælle om det!? :) -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
Korrektur
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at læse korrektur? Har forsøgt, men hvis nogen kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg eventuelt gør galt, ville det være lærerigt! Det er især opg. B.5 jeg ikke rigtig kan få til at fungere.. f.eks. er jeg lidt i tvivl om der i fjerde nederste sætning skal stå ning... -
Vurdering af min eksamensstil fra i dag!!
ForumindlægHej, Jeg ville bare høre om der evt. er nogen der har lyst til at læse min stil igennem og komme med lidt respons og måske et fingerpeg om, hvor karakteren kommer til at ligge? Hilsen Cecilie
