Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 19321 til 19340 af 23684
-
ligning for tangent
ForumindlægHej! Nogle som kan hjælpe mig med følgende?: En funktion f har regneforskriften f(x)=3*x^2 - 4*x + 2 1)Bestem f(x0). 2)Bestem ligningen for tangenten t med røringspunkt (2,f(2)) 3) Find lignigen for den tangent l som har hældningkoefficient -2. -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
Eksamen 2012- Tyngde ?
ForumindlægHej Hvem skrev en litterær artikel om novellen Tyngde ? 1. Har I skrevet at slutningen er åben eller lukket? 2. Er fortællen alvidende eller personsbundne? 3. Hvad har I skrevet om realismebrud i novellen? -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? [email protected] Mvh Morten -
SSO-SNYD?
ForumindlægEr det snyd hvis man får inspiration fra andre opgaver som har skrevet om det samme emne som en selv. Hvis ens opgave minder meget om deres, vil censoren så betragte det som snyd, da det er om det samme emne og der står nærmest det samme i bøgerne? -
Strålende SSO om Republikken!
ForumindlægAve, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ -
Tysk., Til imorgen! (tak)
ForumindlægOversæt: Hvor ligger huset? Her ligger et hus. Jeg finder et hus. Jeg fandt et hus. Jeg ser et hus. Jeg så et hus. Han ser en mand. Han ser en dame. Vi ser et barn. Vi så et barn. Han så også et barn. Jeg giver katten mælken. Jeg giver en kat mælken. Han giver en dame blomsterne. En dame giver fa... -
spørgsmål om økonomi
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare dise spørgsmål? 1 Hvad er forskellen på erhvervsøkonomi og nationaløkonomi? 2 Hvorfor er begrebet nationaløkonomi ikke længere helt dækkende? 3 Hvad vil det sige at ”kapitalbevægelserne er blevet frie”? 4 Hvordan vil de frie kapitalb... -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider -
mundt. eng. - MACBETH?
ForumindlægHvordan griber man et uddrag fra MacBeth an til eksamen? -
Historie A eksamen - kildekritik
ForumindlægHej :) Ved I, om der er nogle aktive lærere / eller folk, som har viden vedrørende historiefagets metode? Jeg skal nemlig til historie-eksamen på stx i næste uge og har nogle problemer med kildekiritikken.. Lad os sige at kilden er et levn, for så blander jeg stadig de faglige termer sammen... -
IB
ForumindlægJeg søger ind på Pre-IB her til næste år, og ville høre om der er nogle der oplevelser eller erfaringer vedrørende denne uddannelse? Jeg har snakket med et par elever, og har fået det indtryk at det er hårdt, men det hele værd. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget. -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
Helle Helle "En stol for lidt"
ForumindlægHar lige vaeret til proeveeksamen i Dansk Self-taught (IB). Jeg kom op i en novelle af Helle Helle. Mit spoergsmål er bare, hvad mener i om årsagerne til, at kvinden forlader huset? Er det fordi hun virkelig forlader ham? Eller skal hun blot ud for at hente den sidste stol? Fra forrige afsnit to... -
Psykologistudiet
ForumindlægHvor mange brugere er interesseret i at læse psykologi? Og hvem har ambitioner om at læse Psykologi. Hvis ja, hvor henne i landet.! -
11 i religion C
ForumindlægHej med jer Jeg synes faget Religion på C er et utroligt interessant fag. Jeg læser med glæde alle teksterne og bruger gerne også meget arbejde i de ting, vi laver på klassen. Jeg fik 10 til sidste standpunktskarakter her engang i efteråret. Nu kommer det store spørgsmål så: Er der nogen af jer,... -
Stedord, dativ & akk HJÆÆÆLP!
ForumindlægHeej - håber virkelig du kan hjælpe. Lektierne lyder til imorgen på følgende: Indsæt mir eller mich --> alt efter om det er dativ eller akkusativ det står i. Spørgsmålet der derfor følgende: hvordan ved jeg hvad der er hvad. Eksempel.vis Ich hoffe, du hast ___ erwartet. eller: Wann gibst d... -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
Coca cola
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet noget om coca cola? Da jeg skal skrive en opgave om coca cola, også skal bruger mange forskellige oplysninger. Håber der er nogen der kan hjælpe.
