Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19521 til 19540 af 75430
-
Hjælp til at rette lille tysk tekst. :-)
ForumindlægHej! Hvis nogen vil hjælpe mig med at rette denne tekst for fejl vil jeg blive meget glad. Tak på forhånd. Ein Resümee von „Pause machen“ Die Geschichte handelt von einem Junge, heisst Roy. Roy ist achtzehn Jahre alt und volljährig. Er ist der beste in der Klasse und e... -
hjælp til matematik
Forumindlægvil nogen være så søde at hjælpe mig med denne opgave(: Antallet af danskere, der blev dræbt i trafikken pr. år kan i perioden 1977-2001 beskrives ved sammenhængen hvor y er antallet af danskere , der blev dræbt i trafikken pr. år og x er antal år efter 1977. gør rede for hvad tallene i sam... -
Gassers densitet
ForumindlægHej, Jeg skal fremlægge om gassers densitet, og tænkte på om der ikke er nogen der kan hjælpe mig med et eksempel jeg kunne vise klassen, fx. hvordan man udregner en gas9;s densitet..? På forhånd tak! (: -
Engelsk grammatik... Possessive pronominer...
ForumindlægHej allesammen..Jeg har her lavet 16 engelske sætninger, som jeg har oversat fra dansk af. Da jeg ikke selv føler, at jeg har helt styr på den engelske grammatik, håber jeg, at der er nogen, der har lyst til at kigge lidt nærmere på dem.Den danske oversættelse står længere nede på siden..1. She t... -
Rettelse Tak.
ForumindlægHej,nogle der gider at rette?Der er sikkert meget at rette, er ikke særlig god,men håber en der vil hjælper?(Dansk-Tysk)Dansk:1) Har du haft bogen?2) Nej, jeg har ikke haft bogen3) Har i så haft bogen?4) Ja, vi harhaft bogen5) Havde læreren haft hæftet?6) Nej, men sidemanden havde haft hæftet7) H... -
Hvor går grænsen?
ForumindlægSagen er den at min religionslærer opfører sig ret upassende for at sige det pænt. Allerede i en af de første undervisningstimer fortalte han fyrene fra min klasse, at det var ikke sikkert, at han ville kunne deres navne før til jul: "Han ville koncentrere sig om pigernes navne, hvilket jo... -
Vokativ? + Bydeform hedder?
ForumindlægHvilken slags kasus er vokativ, og kom gerne med eksempler!Hvad hedder bydeform på latin? -
Hurtig rettelse!!!!
ForumindlægThey have organized visits to the companies to find out how working conditions is in the companies, but it helps not just something they say, because if they are fine, they just keep either low payer or use child labour at work. In the west there are not so many child labour because there are hu... -
hjælp
Forumindlæghvordan finder man b ved denne opgave kan i hjælpe mig med dette ? :) bestem b så 4x¨2+bx+9=0 har netop ingen løsning? -
Funktioner, differentialkvotient
ForumindlægHej har lidt problemer med forståelsen af denne: Opgaveformulering: Bestem en ligning for tangenten i punktet (9,3) f(x)=√x Udregning: f(x)=√x ... -
eksponentielt voksende fuktion
Forumindlægom en eksponetielt voksende fuktion f(x) oplyses det at f(2)=1 og f(4)=9 bestem en forskrift for f(x) -
Hjælp!!! Sandsynlighedsregning?
ForumindlægVi fik et spørgsmål i dag i skolen, om hvad sandsynligheden var for at tage en pige og en dreng. Der var 9 drenge og 6 piger. hvodan finder man frem til sandsynligheden af det? Hjæp mig please!!!! -
Utilfreds med karakter!!!!!!!!
ForumindlægHej SP. Jeg er utilfreds med min afsluttende skriftlige karakter i kemi, og ville høre jeres meninger om hvorvidt en klage ville kunne ændre på noget. Baggrund: Går i 2g og har kemi på B-niveau. Har fået 7 hele året igennem på trods af at jeg ligger i top 2-3 i klassen. Også selvom lærerens komm... -
asymptote,division
Forumindlæghf 2000-8-3opgave 7aen funktion f er givet vedf(x)= (4x^3+22x^2-5x+3)/(x^2+6x+9)Det oplyses, at grafen for f har to asymptoter.funktionen ene asymptote er lodret da (-3)^2+6*(-3)+9=0 funktionen anden asymptote er skrå, da tællers grad netop er en større end nævners grad. den findes ved division.... -
Tekstopgaver - brøker
ForumindlægDen kvikke bruger har formegentligt indset, at jeg ikke er den skarpeste kniv til brøker. Derfor takker jeg Jer allerede for de hjulpende opgaver, og håber i yderste fald, at jeg får den bedste forståelse som muligt. Opgave 1 9 glas skal fyldes med sodavand. Der er plads til 3/8 liter i hvert gla... -
Engelske sætninger rettelse
ForumindlægHej Jeg har oversat 16 sætninger fra dansk til englelsk, så ville jeg spørge om du/i vil rette dem.. det kunne bare være super. 1. Mange englændere går til "deres pub" hver dag. : Many englishmen gone to "theirs pub" every day. 2. De drikker et glas øl, snakker lidt ... -
Upræcis karakteristik af den nye skala
ForumindlægI Studieportalens indlæg om den nye skala https://www.studieportalen.dk/artikler/mellemectsog13.php er der nogle formuleringer, som er upræcise, og som jeg ikke kan lade være med at gøre opmærksom på:"Jeg vil derfor her prøve at samle nogle af trådene, så du kan få et billede af, hvordan kar... -
Hjælp jeg skal aflevere i morgen! please en der kan hjælpe med rettele
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
Rettelse af tysk hurtigt
ForumindlægHej Ér der nogen der kan rette den til mig. Ich wil sprechen uber mich . Ich bin 17 Jahr alt. Ich gehe in die Klasse 10 in Privat Schule. Ich gehe Klasse mit meiner besten Freundin Amina. In meiner Freizeit arbeite ich im Kvickly . Oder Bücher lesen und Hausaufgaben machen. Ich wohn... -
10 tyske sætninger
ForumindlægHej ;) Jeg har forsøgt mig med noget oversættelse fra dansk til tysk - er der en venlig sjæl der vil kigge mine sætninger igennem for fejl? God påske :) Oversættes fra: 1. Fru Kügelmann stillede netop maden fram til sin mand, sin søn og sine døtre 2. Da ringede, samtidig dørklokken og telefonen,...
