Søgning på: analyse william. Resultater: 19561 til 19580 af 24034
-
Coltan
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om spørgsmål a og c. Skal man i a tage højde for koefficienterne? Og hvad skal man helt præcist gøre i opgave c? Jeg ved det er noget omkring at finde stomængden af NaOH, som også er lig stofmængden af flussyren, så finder jeg vel bare massen af flussyren. Men hvad gør jeg så?... -
Latinske betegnelser i grammatik
ForumindlægHvorfor er det lige at man ikke må bruge latinske betegnelser som f.eks substantiv, adverbium, pronomen etc. når man går på HHX? Jeg bruger dem som den eneste i klassen, og man bliver nærmest set ned på. Jeg fik endda en reprimande af min engelsklærer om, at det ikke var passende. Nogen af jer de... -
Hvordan foregår eksamen????
Forumindlægjeg skal snart op til geografi eksamen, på obligatorisk niveau, hvordan foregår den... og hvor meget skal man inddrage A- og B-opgaverne???Hjælp mig hurtigt, jeg skal op i morgenNatna -
Diskursanalyse
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad Diskursanalysen er og hvad den kan bruges til i samfundsfag ? -
det frie marked
ForumindlægHej. Er der nogen som kan give mig nogle fordele og ulemper for det frie marked? -
Hvilken funktion er dette?
ForumindlægHvilken forskrift er dette? N(t) = 279/(1+27*e-0,19t :) -
Passiv form
ForumindlægKom til at tænke på, findes der nogen passiv form i tysk?fx "Han overraskes"Bliver det ikke til "Er wird überrascht"?Eller hvordan.. -
Begrund at reaktionen er en redoxreaktion?
ForumindlægJeg skal begrunde hvorfor reaktion I og II er redoxreaktioner samt hvorfor reaktion III ikke er det. Nogen der har et bud? -
løsningsmænger 1.g
ForumindlægAngiv a således at :1. |x|=a har løsningsmængled L=(4,-4)2. |x-a|=2 har L=(1,5)3. |x+2|=a har L=(3,-7)kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal gøre her.mvh kim -
Kemispørgsmål
ForumindlægHej!Hvis man har en koncentration M af et stof i luft, og man ved, hvor meget luft denne koncentration har været i samt tryk og temperatur for luften, hvordan kan man så bestemme mængden af stoffet i luften i gram? -
Funktionsværdier og integralregning
ForumindlægHej, Jeg har problemer med denne opgavem, og ved ikke hvordan det er muligt at finde de forskellige funktioner for hhv. f, g og h. Denne opagve skal regnes UDEN hjælpemidler. Håber der en derude, som kan hjælpe :) På forhånd tak! (opgaven er vedhæftet) -
HNMR og IR
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgaven? :) -
rettelse af tysk "sætninger"
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette disse "sætninger" som tilsammen udgør et tekst?Jeg har gjordt hvad jeg kunne, så jeg håber i vil give en hjælpende hånd til at få det sidste på plads.1)Historien handler om en dreng som hedder Roland.•Die gesichte geht um eines Junge er heisst Roland.2)Ro... -
STX vs. HHX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at tage det store valg; Jeg skal vælge én ungdomsuddannelse. Min valg står i mellem STX eller HHX - dog er jeg begyndt at blive lidt i tvivl. Jeg vil rigtig gerne have Samfundsfag på a-niveau, fordi det er der min store interesse ligger. På HHX kan man kun få det på... -
Ligning
ForumindlægHej Kan man løse en ligning med 3 ubekendte? -
SRP - Abstract
ForumindlægHej nogen der lige vil rette mit abstract igennem for grammatiske fejl, er ikke særlig god til engelsk grammatik.. Abstract: Math A /History A: Ptolemy’s math. This paper explains why I, in spite of that Ptolemy have provided a lot of work for the scientific development, have concl... -
Hvorfor er du ikke nihilist?
ForumindlægHvorfor er du ikke nihilist? -
Terminsprøve 16-20 febuar!
ForumindlægHej.. Jeg står og skal bruge nogle råd da jeg skal til terminsprøve om lidt over en uge.. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Jeg skal op i: Dansk: Retstavning, skr. fremstilling og læsetest. Engelsk: Læse- og lyttetest, stil, sprog og sprogbrug. Matematik: Færdigheds- og problemregning.... -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
Børnemishandling og tvivl i forhold til teorier
ForumindlægHej. Når jeg laver en fx samfundsfags aflevering, er det virkelig svært for mig at finde teorier, som man kan bruge - findes der sider med dette? evt hvad gør I andre? Mit andet og mest vigtige spørgsmål er i forhold til min SRO, hvor jeg skriver om børnemishandling/udsatte børn, men kan simpelth...
