Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19821 til 19840 af 35989
-
Hvornår skal man være bekymret?
ForumindlægYes! Jeg er 3.g'er og slutter gym her til sommer.. Mine karakterer er ikke de bedste, så jeg tænkte på hvornår det er på tide at være nervøs? Mit årskarakters gennemsnit ligger i øjeblikket på 6,9, og de næste årskarakterer vi får, er dem der gælder.. Tror vi får dem i marts engang.. Hvad er... -
HEJsA kan man dumpe 10. klasse?
ForumindlægHej med jer dejlig mennesker... jeg vil lige høre om en ting.. - Kan man godt dumpe 10. klasse?, altså hvis man får 00 i en mundtlig prøve? Vil i ikke godt være søde & svare mig, tak? Jeg vil virkelig gerne vide det, tak på forhånd! <3 -
00 i DHO
ForumindlægHvis man får 00 i DHO bliver man så rykket op i 2g? -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
atomets opbygning
Forumindlæghej der står gør rede for atomets opbygning -
For høje karakterer?
ForumindlægI disse dage får gymnasieeleverne deres års- og eksamenskarakterer. Nogle lærere har en tendens til at give for høje karakterer. Det er selvfølgelig et luksusproblem set fra elevens side, da vi egentlig bare håber på at få så høje karakterer som muligt. Men alligevel sidder jeg nogen gange tilba... -
Matematik afleveringer
ForumindlægHej alle. Jeg søger en der vil lave mine matematikafleveringer for mig imod betaling. Jeg er på mit sidste år i gymnasiet, og jeg har matematik på a niveau. Det har været en kæmpe fejl fra min side at vælge matematik på a ni... -
Striftlig eksamenskarakterer A-niveau
ForumindlægHej Alle Sammen Jeg har oprettet denne her tråd, fordi vi i min klasse har et meget sjovt mønster, nemlig at alle dem der har lavet opg. 2 har fået lavere karakter end de plejer. Jer som lavede opgaven opdagede sikkert at der var fejl i opgaven. Jeg synes derfor det er en uheldig tendens, at dem... -
forkert differentialligning?
ForumindlægJeg får at vide at r er en funktion af t, så har jeg en differentialligning der lyder: dr/dt= -0,025 r r(0)=0,017 jeg skal bestemme r som funktion af t. hvis jeg sætter r = 0 i differentialligningen så får jeg ikke 0,017... er det mig der har misforstået noget? hvordan løser jeg den opgave? -
Gennemsnitsudregning
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået det korrekt - hvordan ma udregner snittet. Jeg har prøvet at fylde ind i skemaet med de forskellige 'vægtninger' (jeg brugte skemaet fra Solrøds hjemmeside (stx)). Når jeg så sammenligner med egne udregninger, hvor jeg også medtager de forsk... -
Suppleringsfag? Matematik C-B samt Historie B/Samfundsfag B
ForumindlægHJÆLP :-) Jeg arbejder som kontorelev hvor jeg er færdiguddannet i midten af november. Det har hele tiden været min plan at starte på en videregående uddannelse med start sommer 2011. Nu står jeg så og skal koordinere de suppleringskurser jeg mangler for at blive optaget på drømmestudiet. Jeg søg... -
Hvad hvis jeg får -3?
ForumindlægHej allesammen, Jeg har i dag haft skriftlig fremstilling, og er sindsyg bekymret for, at jeg får -3, da jeg ikke har angivet kilder, hvor der i opgaven stod, at man skulle søge, og det havde jeg slet ikke gjort, alt jeg skrev var min egen viden, og nu er jeg bange for, at censor kommer til at ... -
Jura i Aarhus Universitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har valgt at søge ind i jura. Hvordan er studiet - socialt og fagligt? Er det svært at finde studiejob uden erhvervserfaring? Hvad sker der, hvis man ikke har relevant studiejob efter endt uddannelse? -
Hjæælp!
ForumindlægOpgave 1023 i B2: Bestem en ligning for tangenten til grafen for f(x) i punktet P. a) f(x) = ½e^x – 2x , P(0,½) b) f(x) = 5x^2,2 – 3x + 1 , P(1,3) c)f(x) = ½ * 3^x – 2x , P(1,-½) d)f(x) = x^-1 + 0,75ln(x) – 2 , P(1,-1) Er der en nem må... -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
HÆLP til matematik aflevering..
Forumindlægder er vedhæftet en fil ... please hjælp mig kan bare ikke få noget af det til at passe :/ er så dårlig!! -
Sende sin ansøgning forkert
ForumindlægHvis man nu skulle komme til at sende sin ansøgning forkert til de videregående uddannelser, fx. hvis man mangler at vedlægge sit eksamensbevis, vil man så kunne ringe til KOH og rette fejlen? Har ikke sendt min ansøgning endnu, vil dog bare være sikker hvis noget nu skulle ske :D -
Valg af uni hvis man skal læse medicin, psykologi eller odontologi
ForumindlægHej alle derude :) Står som mange andre i den situation, at jeg skal søge en videregående uddannelse. Min 1. prioritet er medicin, min 2. psykologi og min 3. odontologi. Er der nogen medicin, psykologi eller odontologi studerende derude som kan fortælle fordele og ulemper ved de universiteter ... -
Kemi A eller Fysik A
ForumindlægHej, jeg skal til at vælge valgfag her om et par måneder. Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilket fag der er sværest? Personligt synes jeg at regne opgaver i fysik er meget nemt, men teorien er ikke særlig nem. I kemi synes jeg teorien er nem, men opgaverne kan godt være lige komplicer... -
"Guld ord" søges
ForumindlægHey. Vi har haft en mildels talt utilstrækkelig old lære (vi er hendes første hold) derfor føler jeg at mangler nogle af de "guld ord" som det forventes at man skal kunne til eksamen. Er der nogen som kan hjælpe mig med det? (Mit pensum er en del af Iliaden, Hymnen til Demeter, Kvindern...
