Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 19861 til 19880 af 102572
-
En masse tal og bogstaver...
ForumindlægHej derude! Som i kan se på min overskrift, forstår jeg intet af matematik, og ser det bare som en masse tal og bogstaver. Så derfor har jeg virkelig brug for lidt hjælp til 2 opgaver, eftersom jeg er igang med en matematik aflevering. Den ene opgave lyder: Bestem værdien af (x+h)^2-h(h+2x), nå... -
Fysik studentereksamen i dag 3. juni
ForumindlægGoddag folkens. Jeg er lige kommet hjem fra skriftlig fysik A studentereksamen, og jeg synes, at det er gået ad helvede til... Jeg får normalt 12 i fysik, men dette sæt var virkelig svært synes jeg. Jeg er heldig, hvis jeg får 10... Opgaver, som jeg tror, at jeg har lavet forket: Opgave 3 b) - ... -
Vektor regning
ForumindlægJeg har en opgave der lyder I et koordinatsystem i planen er givet et punkt A(2,3) og en vektor Punkterne B og C er bestemt ved: a. Bestem koordinatsættet til hvert af punkterne B og C b. Bestem koordinatsættet til projektionen af på c. Bestem arealet af trekanten ABC Osv... Kan ... -
Reducering
ForumindlægHej Ngen der kan hjælpe med følgende reducering (C+4)^2-c*(8+c) Tak på forhånd -
Flagmast
ForumindlægJeg skal have hjælp til opgave c) og d). Jeg har udregnet opgave a) og b), men de andre to forstår jeg ikke. -
differentialregning og monotoniforhold
ForumindlægHej Jeg har 2 matematik opgaver der handler lidt om det samme, jeg ikke kan finde ud af. Skal man bare differentiere dem? Hvordan laver man opg 2 især b) og c) ? Håber virkelig i kan hjælpe mig, da det er ret vigtigt! 1. en funkton f er givet ved f(x)=x^3+x-2 a) Bestem f´(x) og gør ve... -
Karakterer og ECTS
ForumindlægHvad bruger man karakterer på universitetet til? Til jobsamtaler? Hvilken forskel gør det at et fag giver flere ECTS-point end andre? Betyder det bare, at jeg har haft flere timer af det? Bliver mine karakterer ikke vægtet ud fra antallet af ECTS-point? Jeg har også set ECTS-point i forbindelse m... -
Rettelse
ForumindlægNogen gider rette et par sætninger. TAk Elly is a young girl and she has an eating disorder. She keeps her problem and wouldn`t like to tell to someone. She don´t interesting to cuntinue her life and thinks about death. Sophie is also a young girl has a good friend, she is worry about Elly`s il... -
Rettelse af Engelsk tekst
ForumindlægJeg vil blive meget glad hvis der var nogen som lige vil kigge denne korte tekst igennem .. Kan evt. maile den ? -
Reducere
ForumindlægHej jeg skal matematik,, og jeg er meget dårlig til Reducere. Er der nogen der fortælle mig hvordan man regner den her stykke ud... 4ab-12bK=------- 8ac-24b -
Er den løst korrekt?
ForumindlægHejsa, nogen der vil se igennem om jeg har løst denne opgave korrekt i min matematik aflevering. På forhånd tak. Opgaveformuleringen er vedhæftet nedenfor: -
Areal og rumfan
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med hele denne opgave. Jeg forstår det virkelig ikke og jeg er ikke særlig god til matematik. Håber i kan hjælpe mig -
Firkant ABCD
ForumindlægHej, jeg skal lave en matematik aflevering hvor jeg ikke helt ved hvordan jeg skal starte med den første opgave der er vedhæftet her -
Engelsk: hjælp til rettelse
Forumindlæg(1. del) Hey.. er der nogen der vil kigge på min engelsk oversættelse?Påforhånd mange tak :)The Harrison family live(s) a little outside Hastings in England. The family consist(s) of Mr. Harrison who(m) is a businessman, Mrs. Harrison who is a housewife and their two children Jennifer and Martin.... -
Psykologi
ForumindlægHejsa! Hvorfor opretter i ikke faget: psykologi? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHeej allesammen. Vi har lige fået standpunkts karakterer og jeg har fået: dk: 7,10,7,7 i mat: 7,4,7 i eng: 10,7 i tysk: 10,7 bio og geo: 10 fysik/kemi: 7 religion:7 historie: 7. Men min mat lærer mener jeg ikke er parat til stx. Det er sikkert derfor jeg har fået det 4 tal i problemregning,... -
vilkårlig trekant
Forumindlægskal finde længden af siden c. ved at arealet a trekanten= 10, sin(B)= 0,5 og siden a= 4. ved ikke hvad jeg skal gøre her fra. -
Merit eller ej? VIGTIGT!!!
ForumindlægHej alle sammen Jeg står i den situation, at jeg gerne vil skifte til et andet gymnasium efter sommerferien, og pt. har jeg matematik på C niveau, og da min studievejleder spurgte om jeg ville hæve psykologi eller matematik på B niveau, valgte jeg selvfølgelig at hæve matematik, men nu hvor jeg ... -
Udregn elektrisk felt på en partikel
ForumindlægDet her er en relativ let opgave (vedhæftet som billede), som jeg bare ikke kan få til at give det rigtige. Har siddet med den i alt for lang tid nu, så nu smider jeg den herind Jeg skal bestemme størrelsen og retningen af det elektriske felt på "prikken" oppe i højre hjørne. Partikle... -
Bacheloruddannelse ved Oxford?
ForumindlægSom nævnt i en tidligere tråd var det tidligere min intention at blive kandidat i økonomi (cand.polit.) ved Københavns Universitet. Imidlertid er filosofi og (international) politik to af mine hovedinteresser, og jeg vil gerne have en uddannelse, hvor disse fagområder også indgår. Jeg overvejede ...
