Søgning på: tysk disposition jung sein. Resultater: 19881 til 19900 af 19901
-
Essay?
ForumindlægHej, jeg har været til skriftlig dansk årsprøve idag. Vi fik opgavehæftet fra studentereksamen 2001, og jeg valgte at skrive essayet - selvom jeg egentlig er lidt i tvivl om, hvad et essay er!Er her en, som kan fortælle hvad et essay er, og muligvis vil læse min stil igennem, og fortælle om det e... -
Har du styr på intelligenserne?
ForumindlægDet er da ret interessant, at intelligens i sig selv er en forholdsvis ubestemmelig størrelse. Der er i hvert fald ikke endnu helt enighed om, hvordan begrebet defineres. Alligevel er det et begreb, vi slynger om os i den tro, at alle ved, hvad det betyder. Lad mig derfor gætte på at IQ-tests, ma... -
stil
Forumindlægjeg ved godt at dette er et lektie hjælps forum, men har lige skrevet en stil idag, og vil gerne have jer til at bedømme den. min lære plejer at give mig utrolig dårlige karakterer i forhold til hvad der er fair. selv min mor og far syndes at det ikke er fair jeg går i 8. klasse så bedøm derud ... -
Hjælp - historie!!!
ForumindlægHej, jeg har fået en masse spørgsmål som skal besvares. Der er nogle få spørgsmål som jeg ikke rigtig forstår, og vil derfor høre om der er nogen som kan hjælpe mig :) Der er kilder og spørgsmål til kilderne Københavns bombardement ”Siden i onsdags er intet nummer af dette blad udkommet. ... -
Hjælp til rettelse/karakter af dansk stil
ForumindlægHej allesammen.. Jeg ved udemærket godt, at jeg er utrolig dårlig til dansk ( og har derfor matematik/fysik i gymnasiet ;) ) Så vil derfor høre, hvad I umiddelbart vil gi i karakter for denne stil. Jeg ligger normalt omkring 4. Jeg har teskt nr. 1 der hedder "To Verdener" &rdquo... -
En novelle- meninger
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har her en novelle jeg godt kunne tænke mig at høre jeres meninger, analyser eller komentarer til :D Håber virkelig i vil læsen den, for har virkelig brug for den! ;) Et 12-tal i ”fremtid” Der summede en irriterende lyd i mit øre, hver gang jeg brød min koncentration, og... -
Nogen der vil kigge mine kemi-noter efter?
ForumindlægJeg har skrevet noter til årets kemi-pensum. Er der nogen der vil kigge det efter for fejl og forslag til forbedringer? Uorganisk kemi: a. Hvad definerer uorganisk kemi? Uorganisk kemi beskæftiger sig med studiet af materialer der indeholder en hvilken som helst kombination af grundstoffer – un... -
Kigge notater efter
ForumindlægEr der nogen der vil se følgende kemi-notater til FS10 efter for fejl og forslag til forbedringer? Uorganisk kemi: a. Hvad definerer uorganisk kemi? Uorganisk kemi beskæftiger sig med studiet af materialer der indeholder en hvilken som helst kombination af grundstoffer – undtagen de organiske ... -
Essay (Please hjælp!)
ForumindlægHej. Nogen der vil læse den hurtig igennem og se om jeg skal tilføje/fjerne noget Racisme – nej tak! Jeg ved ikke hvor gammel jeg var, men der er sikkert gået mere end 5 år, jeg var sammen med en gruppe mennesker, vi ville plukke æbler. Æbletræet lå på en legeplads, og der lå huse rundt o... -
Løven og musen!
ForumindlægHejsa! Jeg har fået som opgave, at lave en realistisk novelle, over historien om løven og musen (gengæld), som har den samme morale. Jeg vil gerne have en lille smule respons - ikke rette stavefejl ;-) - og hvad i ville give af karekter :D Opsætningen er ret slem her på studieportalen! :D Så b... -
Fortolkning af artikel
ForumindlægKære jer derude! Jeg har rigtig svært ved at fortolke budskabet i denne artikel, har siddet og prøvet og læse den flere gange, men fatter det bare ikke desværre. Hvis een ville være så sød og prøve og læse den igennem og fortælle mig hvad budskabet er, fordi jeg har virkelig svært ved at gennems... -
Klima.
ForumindlægKære jer derude! Jeg har rigtig svært ved at fortolke budskabet i denne artikel, har siddet og prøvet og læse den flere gange, men fatter det bare ikke desværre. Hvis een ville være så sød og prøve og læse den igennem og fortælle mig hvad budskabet er, fordi jeg har virkelig svært ved at gennems... -
Vanrøgt, hvordan kommer vi det til livs?
ForumindlægHej allesammen! På baggrund af den seneste tids mange avisartikler om vanrøgt indenfor landbruget: (lange dyre transporter, bundne søer, burhøns, tremmekalve og vanrøgt i al almindelighed m.m.) vil jeg gerne have jer til at give nogle kommentarer til novellen herunder, meget jeres egen fortolknin... -
Studenter :)
ForumindlægHey til alle nye studenter, tillykke med huen! Blev selv student i dag, og jeg er super glad! Stort tillykke derude!! også til dem som har afsluttet folkeskolen samt! folk på de videregående uddannelser :) -
Får ansøgerboomet indflydelse?
ForumindlægHej! Jeg søgte ind på jura for flere måneder siden, da jeg blev mere og mere overbevist om, at det var det rette valg. Mit snit er på 8,0. Det kunne jeg så gange med en vis procentdel, husker ikke nøjagtigt hvilken, så det havnede på 8,6. Da kvotienten på AU, som er min eneste prioritet, var på ... -
Nazisme
ForumindlægHejsa alle sammen!Vi er i historie gået igang med emnet Nazisme, og bruger bogen "Nazisme - og nynazisme" skrevet af Torben Smith. Jeg tænkte så om nogle har nogle gode noter til emnet. Please hjælp hvis I har! På forhånd takHilsen Sasha -
Antallet af ansøgere til universitet
Forumindlæghttp://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Markant%20fremgang%20paa%20SDU.aspx Jeg vil skyde på, at billedet er nogenlunde det samme på de andre universiteter. -
Rette Novelle....HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige skrevet en novelle baseret på et digt. Hvis i vil læse den igennem og muligvis give respons vil det være rigtig lækkert! På forhånd mange tak <3 ”Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet” - Sådan plejer Thomas Mygind altid at afslutt... -
Hjælp!!! Analyser to debatindlægger!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal analysere to debatindlægger, men jeg er så dårlig til det. Så jeg vil høre om nogle af jer kan hjælpe mig? Den ene hedder Fede mennesker skal betale mere. Jeg står i lufthavnen ved skranke nr. 28. Foran mig står en nydelig, slank ung dame, som er ved at tjekke ind. Hun... -
Bedømmelse af dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været oppe til min afgangseksamen i dansk skriftlig, hvor jeg skrev kronik nummer 4. Jeg får normalt 7 og 10, og jeg har fået 10 i årskarakter. Jeg har gjort nøjagtigt det, som jeg plejer, når jeg skriver kronik, men alligevel har censorene bedømt den til et 4 tal, hvilk...
