Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 19901 til 19920 af 20009
-
FSA imorgen!!!
ForumindlægHey, mundtlig eksamen imorgen! Vi har 5 min. til den vedlagte fremlæggelse. Hvis nogen har tid og vil så vil jeg være taknemmelig for rettelser!! Prejudices Okay, I want to talk about prejudices. I have chosen this subject, because it’s in my interest how people get separated by these thoughts... -
OSO!! HJÆLP pleass
ForumindlægJeg skal lave en oso og har lidt brug for hjælp til den. Jeg vil gerne være lærer i fremtiden, så det er nok det den skal handle om. Det ville være rart hvis nogen også gad at kontakte mig privat. [email protected] DET VILLE VÆRE DEJLIGT HVIS I LÆSTE DET HER! Krav til opgaven Uanset... -
HJÆLP til rettelse af Engelsk
ForumindlægDet her er teksten jeg vil øve til min fremlæggelse til 9 klasses engelsk afgangs eksamen. Jeg har emnet Homeless people in USA. Jeg vil blive meget taknemlig hvis der var en der lige vil kigge den igennem for fejl og grammatiske fejl, og input til hvad der måske vil lyde bedre. På forhånd tak :-... -
Hjælp til rettelse af Engelsk
ForumindlægDet her er teksten jeg vil øve til min fremlæggelse til 9 klasses engelsk afgangs eksamen. Jeg har emnet Homeless people in USA. Jeg vil blive meget taknemlig hvis der var en der lige vil kigge den igennem for fejl og grammatiske fejl, og input til hvad der måske vil lyde bedre. Og hvis der en d... -
Mundtlig dansk
ForumindlægPistol analyse Jeg har valgt pistol, da jeg synes instruktøren har været god til at bruge virkemidler til at vise, hvad vi skal se og forstå. Pistol er instrueret af Andreas Thaulow, og blev udgivet i 2016. Jeg ville mene, at kortfilmen har to undergenre. Den ene er socialrealisme... -
Emner til AT - gode/dårlige?
ForumindlægHej:) så fik man emnet til AT og ville lige høre folk om hva I synes om det? (Rejser - opdagelser, forandringer, ny viden) Synes det lyder spændende, men får nok problemer med at få kædet mine fag ind i:S -
Hvis du var undervisningsminister..
Forumindlæg... hvilket obligatorisk fag ville du så slette fra skemaet i henholdsvis 1., 2. og 3.g? -
projekt - lykkelig
ForumindlægHejsa jeg går i 9. klasse, og skal nu til at have min sidste projekt uge i folkeskolen. Emnet lyder: Verden omkring os. Det er jo et VIRKELIG bredt emne, som dækker over næsten alt. Jeg har valgt at skrive om lykke. Jeg har besluttet mig for, at mit produkt ikke skal være en rapport, men noget l... -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Nægtet oprykning til 3.g
ForumindlægHej, jeg står i den situation lige nu, at jeg har modtaget et brev om at mit gymnasium påtænker at nægte mig oprykning til 3.g, grundet at mit gennemsnit var under 2, både årskaratkterer og eksamnier. Grundet private årsager derhjeme, så har jeg ikke kunne fokusere og koncentere mig i skolen, hvi... -
Muslimer vs. Protestanter
ForumindlægI anledning af den statsstøttede afbrænding af den danske og den norske ambassade i Syrien finder jeg det nødvendigt i først omgang at fremsætte følgende – om end kontroversielle – hypotese: Islam er som religion og kulturgrundlag underlegen i forhold til Kristendommen (herunder især Protestantis... -
02 i engelsk
ForumindlægMit yndlingsfag i skolen er engelsk. jeg klare mig rigtig godt i faget. og der har sjældent været problemer. Men her til terminsprøven fik jeg 02 i engelsk. jeg forstår ikke hvordan det kunne gå an. det skal siges at jeg var meget nervøs da det var min første prøve. jeg havde regnet med et 7... -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
lærercitater
ForumindlægSå lige noget i en anden tråd, der omhandlede en lærer, der sagde noget med et molekyle og en rose. Så tænkte jeg på alle de underlige ting, lærerne nogle gange fyrer af.Min matlærer fyrer alt af fx: "Der er længere til månen end på cykel""At integrere er nemt. Tænk bare på at åbne... -
Sprogrejse
ForumindlægEr der nogen af jer, som har været på sprogrejse før?Hvis ja..Hvilket organisation rejste i med?Var det godt (organisationen)?Har det gavnet jer, i det sprog i tog ud for at lære? -
Rettelse!!! PLZ:)
ForumindlægHej alle sammen!!! JEg har lavet en stil, som jeg brugte lang tid på i håb om, at få høj karakter... Jeg håber, at der er nogle, der vil prøve, at rette den... Det vil være super godt, hvis der nogen, der gider at gøre det!!! -
Panikker over disposition "Tyskland og Murens fald"
ForumindlægHåber tusinde gange meget, at der er nogen som vil hjælpe! Thema: DEUTSCHLAND Selbstgewähltes Thema: DER FALL DER MAUER Begründung und Präsentation • Mein Selbstgewähltes Thema. • Sehr interessant Ost und West Berlin • Liberalismus und Kommunismus • Die Mauer (und... -
Læreruddannelsen - hvilket linjefag?
ForumindlægHej alle. Jeg står lidt i et problem, da jeg på tirsdag skal påbegynde min videreuddannelse - læreruddannelsen i Silkeborg. Jeg har indtil nu været sikker på, at jeg skulle have engelsk som mit første linjefag, men de seneste par dage er jeg kommet rigtig meget i tvivl. Mit ønske har været, at ... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHåber at der er nogle som vil rette disse sætninger igennem. 1. Han indså, at han var sent på den. He realized he was late 2. Sig venligst til mig, hvis jeg tager fejl. Please tell me if i am wrong 3. Politiet er overbevist om, at de har fanget den rigtige. The police is convinced th...
