Tysk

Tysk oversættelse

11. august 2004 af Rabiz (Slettet)
hej allesammen

Jeg er ikke særlig god til tysk, så det ville være en stor hjælp, hvis der er en, som vil kigge min oversættelse igennem:
--------------------------------------
Nu har vi igen problemer: Hvem henter avisen og rundstykkerne? Det problem har vi hver søndag morgen. Jeg har næsten altid hentet begge dele. I dag henter jeg ikke noget – for jeg har ikke tid. Mit forslag er altså at I henter begge dele: Bernd henter rundstykkerne og du henter avisen. Det er for resten ikke et forslag, det er en ordre.
I går besøgte jeg min ven. Han bor stadigvæk hjemme. Han har aldrig haft energien til at leje et værelse selv. netop i går var hans forældre rejst til København. Og det var tydeligt, at han udnyttede situationen. Allerede da jeg nærmede mig, hørte jeg, at han spillede musik – meget højt.
-------------------------------------
Jetzt haben wir kiene probleme: wer holt die Zeitung und das bötchen? Das problem haben wir jeden Sonntag morgen. Ich habe fast immerbeides. Heute holt ich keine-veil ich kein zeit habe. Meine Vorschlag ist dass ihr beides geholt. Bernd holt die Brötchen und du holst die zeitung. Es ist nicht ein übringens, es ist ein Befal!
Gestern besuchten wir mein fruend. Er lebt immer noch zu hause. Er haben nie die energie gehabt um selbst eine zimmer zu mieten. Eben gestern war seinen eltern nach kopenhagen gereist. Und das war deutlich, dass er die situation nutzte. Schon da ich klineln mich nähern hörte ich das er spielte laut musik - sehr laut.


PÅ forhånd tak

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. august 2004 af Fingersen (Slettet)

Jetzt haben wir wieder Probleme: Wer holt die Zeitung und die Brötchen?

Dieses Problem haben wir jeden Sonntag Morgen.

Ich habe fast immer beide geholt.

Heute hole ich nichts - weil ich keine Zeit habe.

Mein Vorschlag ist also, dass ihr beide Sachen holt: Bernd holt die Brötchen und du holst die Zeitung

Übrigens ist es kein Vorschlag, es ist ein Befehl!

Gestern besuchte ich meinen Freund. Er wohnt immer zu Hause. Er hat nie die Energie gehabt, selber ein Zimmer zu mieten.

Seine Eltern waren genau gestern nach Kopenhagen gefahren.

Und es war deutlich, dass er die Situation nutzte.

Schon als ich mich näherte, hörte ich, dass er Musik spielte - sehr laut.

MVH
Fingersen


Skriv et svar til: Tysk oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.