Dansk
bedøm gerne min stil
i må gerne bedømme min stil med begrundelser, skal sendes fredag, i må godt skrive hvad i synes skal gøres bedre osv.
Svar #1
03. september 2014 af Stygotius (Slettet)
For det første kan man kun læse de første 14 linjer af teksten. Resten smutter væk fra skærmen.
For det andet skal du lære at der skal et punktum mellem hovedsætninger. Kun et komma går ikke.
Du skriver meget løsrevet; det er som om sætningerne ikke rigtig hænger sammen logisk.
Svar #2
04. september 2014 af Moderatoren
Der er ikke noget i vejen med dokumentet. Tjek evt. din egen opsætning på computeren.
Du kan se en video her om hvordan du sætter punktum
Svar #3
04. september 2014 af Ganymedes
Det første som man altid bør gøre, når man spørger om folk vil rette ens opgave, er så sandlig selv at læse den igennem først. At rette sin egen stil er muligvis svær, men ting som eksempelvis tastefejl og nutid/datid, er noget alle bør kunne.
Så før, at jeg i hvert fald vil rette din stil fuldt ud, forlanger jeg, at du i det mindste retter dine tastefejl.
Husk desuden at tal fra nul til ni skrives med bogstaver og først fra 10 og op efter, skrives med tal.
Skriv et svar til: bedøm gerne min stil
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.