Matematik

Side 2 - Reducering af udtryk

Brugbart svar (0)

Svar #21
19. september 2014 af Stats

Jeg elsker simpelthen når Thomas kommentere. Han virker sQ meget sjov 

Man skal ikke blive sur pga. at manden behersker sarkasme. ;)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #22
19. september 2014 af PeterValberg

#21 Det mener du simpelthen ikke alvorligt, vel?

Thomas er grov og respektløs, hvilket ikke er "i tråd" med betingelserne for SP.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #23
19. september 2014 af Stats

Sarkasme (af sengræsk sarkasmos = sønderrive kød) er hånlige eller spydige bemærkninger i en, (som regel tilsigtet) mere eller mindre humoristisk form.

Specielt børn og i særdeleshed personer med autismespektrumsforstyrrelse eller hjerneskade forstår ikke sarkasme.

http://da.wikipedia.org/wiki/Sarkasme

Jeg er ret sikker på, at Thomas ikke mener noget med det han siger. Nok kan han være grov, men i de fleste tilfælde, så mener han vist ikke noget med det ;)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #24
19. september 2014 af PeterValberg

#21 sarkasme eller ej (og det ER "ej") sågælder betingelserne stadig:

Hold en ordentlig tone. Husk på at vi er mange forskellige mennesker i alle aldre. Og alle skal føle sig trygge ved at stille eller besvare et spørgsmål på Studieportalen.dk.

Helt generelt: Vær flinke overfor hinanden på forummet og respektér hinandens forskellige ståsteder. 

Ord kan såre. Du er dine ord, og hvis dine ord er aggressive eller nedladende, bliver de andre brugere hurtigt trætte af dig.


bare lige for at citere et par stykker. 

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #25
19. september 2014 af PeterValberg

#23

jeg er ret sikker på, at Thomas ikke mener noget med det han siger. Nok kan han være grov, men i de fleste tilfælde, så mener han vist ikke noget med det ;)

Uanset om han mener det eller bare prøver at være morsom (hvilket ikke lykkes),
så er det IKKE okay at svare andre, som han har gjort og så er der ikke mere at sige
i den sammenhæng.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Reducering af udtryk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.