Matematik

Matematik aflevering hjælp!

24. september 2014 af Imsmart (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej, 

Jeg sidder med en matematik aflevering, der skal afleveres i morgen, og jeg kan simpelhent ikke nå at lave den! 

Jeg håber derfor, at der er en eller flere venlige sjæle derude, der kan hjælpe med at løse dem :) 

er villig til at give en lille sum penge!

 
Vedhæftet fil: Aflevering 5+6-2.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. september 2014 af Andersen11 (Slettet)

Det er meningen, at du selv skal lave dine lektier. Du lærer ikke noget ved, at andre laver dine lektier for dig, og det i øvrigt snyd.


Brugbart svar (0)

Svar #2
24. september 2014 af PeterValberg

#0 Som Andersen11 så rigtigt skriver i #1, så er det snyd og i strid med 
     betingelserne for brugen af portalen her.   [ LINK ]

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #3
24. september 2014 af Imsmart (Slettet)

Ork, og hvad så, det går jo kun ud over mig selv. Hvorfor skal folk altid fortælle det? er jo godt klar over det. haha

 

Brugbart svar (0)

Svar #4
24. september 2014 af PeterValberg

#3 At du siger. "...hvorfor skal folk altid fortælle det..." fortæller mig, at det bestemt ikke
er første gang, du har fået det svar, - hvilket burde få dig til at overveje, om det måske
var en god idé, hvis du greb tingene lidt anderledes an... fx begynde at lave dine egne lektier,
eller begynde på dem i så god tid, at du har en chance for at få dem færdig til tiden.

Til den endelige eksamen sidder/står du der alene og kan ikke "ringe til en ven".

kom nu ind i kampen,  - man kommer ikke let til en god uddannelse
(og en god uddannelse er en investering i fremtiden (din altså))

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Skriv et svar til: Matematik aflevering hjælp!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.