Debat

egnet til gym?

18. januar 2015 af HassanElAbdi (Slettet)
Hej.
Mine lærere skal snart egne mig til gymnasiet og jeg er lige blevet taget i snyd til terminsprøve. Hvad skal jeg gøre for at blive egnet?
Jeg har et gennemsnit på 8,5 og har 0 fravær og har lavet lektier og været koncentreret i timerne.
kan jeg stadig blive egnet selvom jeg snyd til terminsprøverne?

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. januar 2015 af OliverHviid

Hvilken form for snyd var det, du udøvede? (hvad var det, du gjorde, der var snyd) Og hvorfor snød du? Hvis det, du siger, er korrekt - altså det med, at du har et snit på 8,5, så må man da tro, at du er rimelig god i skolen?? Så jeg forstår ikke helt grunden til, du har snyt.


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. januar 2015 af Frejahvidkirchert (Slettet)

fuck dig dit svin


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. januar 2015 af OliverHviid

???


Svar #4
18. januar 2015 af HassanElAbdi (Slettet)

Jeg fandt facitlisterne til prøverne. Jeg gjorde det fordi alle mine venner gjorde det og derfor fik jeg også lysten til det.
tror i jeg bliver egnet.

Brugbart svar (0)

Svar #5
18. januar 2015 af OliverHviid

Hvem er denne Frejahvidkirchert, og hvorfor tror denne person, at det er ok at sige sådan nogle ting??


Brugbart svar (0)

Svar #6
22. januar 2015 af Juliesneding (Slettet)

Det du skal gøre er at fortælle din rektor om hvordan situation forgik og at det aldrig kommer til at ske igen - at du har lært din lektie og du vil være meget ked af hvis din ungdomsuddannelse skal være i risiko pga. en dum fejltagelse.
Håber du bliver dømt egnet :-)


Brugbart svar (0)

Svar #7
24. januar 2015 af Stats

#0

HassanElAbdi, jeg kan berolige dig med, at hvis de ser dig som ikke egnet, så spørg dem, om de ikke vil prøve med en optagelses prøve.

Dit fravær er 0
Du laver dine lektier.
Tja, jeg ser faktisk ingen grund til at du ikke skal gå videre... Det med at I hapsede facit, er selvfølgelig virkelig dumt, men jeg tror nok også det fleste havde gjort det samme som du...

Held og lykke på gymnasiet. :)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #8
25. januar 2015 af Savior123 (Slettet)

Optagelsesprøve til gym er jo også en mulighed, men nu hvor du påstår at du har et gennemsnit på 8.5, så hvorfor snyde... I mine øjne er man ikke uddannelsesparat når man kommentere: "Jeg snød fordi alle mine venner også gjorde...". Sorry to say it men det var virklig dumt. Snyd på gymnasiet medfører store konsekvenser.


Brugbart svar (0)

Svar #9
22. februar 2015 af TrinteCalla (Slettet)

Alle dem som har LYSTEN og GEJSTEN til at gå på gymnasiet, er egnet. Folkeskolens karakterer betyder intet på gymnasiet, da ALT det du har lært udover at læse, skrive og gange er ubrugeligt. At dit fravær er 0% er rigtig godt, og er klart en god forudsætning for at begynde på et gymnasium. Og jeg tror ALLE har snydt en gang eller to i folkeskolen. 

Folkeskolens karakterer betyder kun noget, hvis du har gjort dig umage med at få dem. Personligt lavede jeg intet i folkeskolen. Jeg kedede mig dagligt i forhold til det faglige, og jeg lavede intet op til eksaminerne. Det afspejlede sig også i mine karakterer. Men på gymnasiet tog jeg det MEGET mere seriøst. Og ligger nu med et gennemsnit på 11.8, 

Hvis du har en god almen viden og en logisk tankegang, så bliver gymnasiet "LET".

Men skal lige understrege grunden til, at jeg tager det langt mere seriøst nu er pga. jeg skal ind på et forholdsvis krævende studie, hvor man skal have et gennemsnit over 9.4 for at komme ind af kvote 1.


Skriv et svar til: egnet til gym?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.