Matematik

Side 2 - Mat A skriftlig eksamen 28 maj- nogen som vil dele deres besvarelse?

Brugbart svar (0)

Svar #21
28. maj 2015 af MyNameIsBondCovalentBond

Den eneste fejl jeg umiddelbart kan spotte i min opgave, er vinklen ADB. Jeg angav ABD istedet :) Men hvis man har fået vinklen ADB til 120, så er det rigtigt :)

Vedhæftet fil:Studentereksamen.pdf

Svar #22
28. maj 2015 af ramobaro

Jeg kan se jeg har en del fejl til sidst :/

jeg overså at man skulle finde arealet af planen. 


Brugbart svar (0)

Svar #23
28. maj 2015 af nejvelda

Jeg kan også se, at jeg har overset det med arealet af planen, samt halveringstiden :(

Hvor mange point har man ca pistet der?


Svar #24
28. maj 2015 af ramobaro

hmmm det vel 10 point for hver opgave. Det så irreterende at man laver sådan nogle fejl :/


Brugbart svar (0)

Svar #25
28. maj 2015 af Heas (Slettet)

#21 - Det ser også ud til, at du i opg 14a har glemt at gange det fremkomne svar for h med 2, således du finder diameter og ikke radius, som du har fundet nu. Det korrekte svar ville da være 12. 


Desværre var jeg i den uheldige situation, at Wordmat under en beregning smadrede hele mit Word-dokument, så store dele af mine mellemregninger og forklaringer blev lavet om til ligninger der stod ovenpå hinanden og dermed rykket ud af synsfeltet i word.. Så i min aflevering er der enkeltee steder, hvor der mangler konklusion og mellemregninger, da jeg ikke nåede at rette det alle steder... Det ser meget mærkeligt ud, men alle mine svar er dog de samme som #21 (undtagen 14a og den der med ABD), så mon ikke censor er flink nok alligevel.. 


Brugbart svar (0)

Svar #26
28. maj 2015 af OnceUponATime

Synes da godt nok, at nogle folk er "strenge" med hvad de tror #0 vil få i karakter :P

#0 Skriver jo, at hun kun har en fejl i uden hjælpemidler, svarende til -10 point. Herudover to delspørgsmål forkert, svarende til -20. Dvs. i alt trækkes der -30 point. Hvis alt andet er korrekt, befinder du dig mellem karakteren 10 og 12!!! Og da sket ikke et 7-tal eller et lille 10-tal som nogle andre skrev! :P

Man skal have 190-194 point for at få 10

Man skal have 230 point for at få 12

Desuden GIVES omkring max 10 point, hvis man har opstillet opgaven fint, og brugt rigtige notationer.. med andre ord: opfyldt alle de krav der står opstillet på forsiden af hæftet man få udleveret.

Se pointsystemet her:

http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/Laaste%20mapper/PDF09/Fagene/090918_standardomregningsskaler_helhedsintryk_hf_hfe_stx.pdf


Brugbart svar (0)

Svar #27
28. maj 2015 af OnceUponATime

Jeg lavede min matematikeksamen i hånden, og har derfor ikke mine besvarelser, men jeg kan nogenlunde huske, hvad jeg svarede:

Opgave 1

f(x)=-1135x+21365

Opgave 2

t=3/5

Opgave 3

f(x)=A

g(x)=C

h(x)=B

Opgave 4

f'(1)=2

Opgave 5

Kan ikke huske, hvad jeg svarede, men det er bare om at indsætte x=0 og y=3 og bestemme dy/dx som er a.

Opgave 6

Kan heller ikke huske, hvad jeg svarede, men løste to ligninger med to ubekendte, og da jeg skulle bestemme B, fandt jeg begge rødder, hvoraf jeg bestemte den ene rod til at være (3,0), hvilket svarer til A. Derfor krydser jeg fingre for, at den anden rod er rigtig. Jeg fik B(4.5;0) Men jeg er ikke sikker på at det gav 4,5... jeg var i ekstrem tidsnød, og tror måske ikke, at jeg har regnet brøken forkert. Tror det skulle have givet 3.5


Brugbart svar (0)

Svar #28
28. maj 2015 af MyNameIsBondCovalentBond

#25

#21 - Det ser også ud til, at du i opg 14a har glemt at gange det fremkomne svar for h med 2, således du finder diameter og ikke radius, som du har fundet nu. Det korrekte svar ville da være 12. 


Desværre var jeg i den uheldige situation, at Wordmat under en beregning smadrede hele mit Word-dokument, så store dele af mine mellemregninger og forklaringer blev lavet om til ligninger der stod ovenpå hinanden og dermed rykket ud af synsfeltet i word.. Så i min aflevering er der enkeltee steder, hvor der mangler konklusion og mellemregninger, da jeg ikke nåede at rette det alle steder... Det ser meget mærkeligt ud, men alle mine svar er dog de samme som #21 (undtagen 14a og den der med ABD), så mon ikke censor er flink nok alligevel.. 

Tak det havde jeg ikke lige opdaget :)


Brugbart svar (0)

Svar #29
29. maj 2015 af kagemanden1234 (Slettet)

Er der nogen der kan ligge ekssamenssættet op igen?


Brugbart svar (2)

Svar #30
29. maj 2015 af MyNameIsBondCovalentBond

#29

Er der nogen der kan ligge ekssamenssættet op igen?

Vedhæftet fil:Matematik A.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #31
29. maj 2015 af kagemanden1234 (Slettet)

Mange tak!


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Mat A skriftlig eksamen 28 maj- nogen som vil dele deres besvarelse?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.