Tysk

Tysk oversættelse - øvelse 16

30. november 2015 af CaroHviid (Slettet) - Niveau: B-niveau

Nogen der kan hjælpe med at rette denne oversættelse, så hurtigt som muligt??

Teksten:

Denne sommer deltager jeg i et tyskkursus. Kurset finder sted i München. Jeg tilmeldte mig allerede i februar. Først ringede jeg sprogskolen op, og den sendte mig et skema. Min bror hjælp mig med at udfylde det. Skolen meddelte også et kontonummer og mine forældre indbetalte kursusgebyret. Nu er jeg altså her. Da jeg ankom, kendte jeg kun Christian, min penneven. I mellemtiden har jeg lært mange mennesker at kende. For mig er det ikke noget problem at udtale tysk, men jeg synes det er vanskeligt at udtrykke sig frit. Det går allerede meget bedre. 

Om morgenen står jeg tidligt op, da undervisningen begynder kl. 8. Vi lærer meget om Tyskland og får lejlighed til at afprøve vores sproglige evner. Om eftermiddagen har vi altid noget for. München er en by med så mange seværdigheder, at jeg allerede har overvejet om jeg skal forlænge mit ophold. 

Vores lærer har foreslået, at vi sammen besøger det olympiske stadioun. Christian har også inviteret mig nogle gange. På søndag afhenter han mig efter morgemaden, og vi tager på udflugt i Augsburg. Det er Bertolt Brechts fødeby.

Min oversættelse er vedlagt 

På forhånd tak - er sååå dårlig til tysk...!

Vedhæftet fil: Oversættelse.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
30. november 2015 af Stygotius

Dette er en google-"oversættelse", og den slags biksemad skal man ikke bruge andre folks tid på.


Svar #2
30. november 2015 af CaroHviid (Slettet)

Hvad snakker du dog om?

Brugbart svar (0)

Svar #3
30. november 2015 af Stygotius

-om det du kalder for tysk


Svar #4
01. december 2015 af CaroHviid (Slettet)

Er det min oversættelse du snakker om???

Brugbart svar (0)

Svar #5
01. december 2015 af Stygotius

Ja, -hvis det er din


Brugbart svar (1)

Svar #6
01. december 2015 af Stygotius

ad   1

Kors, hvor er man dog træt af disse unge spradebasser inde på Studieportalen, der åh, så gerne vil bestemme hvad andre må tænke og skrive,  - -fordi de små pus ikke må høre sandheden når de ind imellem laver noget elendigt møg.  Der skal gives 12 for alt, og ethvert af de spæde pip skal roses til skyerne.    Bvadr.


Svar #7
20. februar 2016 af CaroHviid (Slettet)

Stygotius!

Denne oversættelse er skam 100% min oversættelse af ovenstående tekst. At du overhovedet gider bruge tid på at skrive sådan en lang forklaring på hvorfor du hader den unge generation - tag dig sammen og find et andet sted og komme ud med sådanne udbryd.. Føj kan jeg bare sige til dig. Du må have det godt..


Brugbart svar (0)

Svar #8
20. februar 2016 af Stygotius

"........hader den unge generation" ????  Hvad snakker du om?

At din tekst ikke har ret meget med tysk at gøre,er vel ikke min fejl,  heller ikke at jeg gør det klart og tydeligt, og endelig heller ikke at du ikke kan tåle at høre en sandhed. Man skulle ellers tro at det var derfor  du skrev noget her.

Du kommanderer i øvrigt eventuelle hjælpere til at træde til "hurtigst muligt". Det er meget dårlig stil at koste rundt med hjælpere. Den slags gør man bare ikke..

Du har tydeligvis ikke forstået at jeg med "unge spradebasser" mente visse moderatorer i Studieportalen. Det var ellers sagt ganske tydeligt.


Svar #9
21. februar 2016 af CaroHviid (Slettet)

Hahhaha du er til at dø af grin af - tak for et godt grin. Sagde netop at jeg var dårlig til tysk til at starte med, og tror sku ikke du har læst min vedhæftet fil inden du begyndte at chikanere mig til at starte med. Få dig et liv..

Brugbart svar (0)

Svar #10
21. februar 2016 af Stygotius

Der er ingen der har chikaneret dig eller ønsket at chikanere dig, men du vil vel ikke have at man skal kalde et sprogligt makværk for en fremragende oversættelse???  Du skriver vel her for at få en saglig og præcis bedømmelse.

Din ophidselse er svær at forstå. Du bliver ikke bedre til tysk af at blive (barnligt) fornærmet.

P.S.  "min vedhæftet fil"  Næh,  -"min vedhæftede fil".

        "sku", -næh, -"sgu"


Svar #11
21. februar 2016 af CaroHviid (Slettet)

Spurgte om hjælp inde på en side hvor det er meningen man kan - det er DET studieportalen er til for. At du gider blive ved med at køre i det gør dig meget mere barnlig - desværre m8. Hahahhaa

Brugbart svar (0)

Svar #12
21. februar 2016 af Stygotius

-måske var det på tide at du kom ud af børnehaven og tog dit skolearbejde alvorligt..


Svar #13
21. februar 2016 af CaroHviid (Slettet)

Rend mig. Pas på jeg ikke melder dig herinde for sådanne beskyldninger!!!!

Skriv et svar til: Tysk oversættelse - øvelse 16

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.