Dansk

Søger hjælp til Redegørelse.

23. februar 2016 af billykru1 (Slettet) - Niveau: A-niveau

god-aften mine med mennesker.

jeg sidder lidt fast i et hul, da jeg er røget fra 10 i skriftlige dansk (stx 2.g) til 02. vi har om kronik, og jeg har ikke fanget det. jeg skal skrive en redegørelse af " Jacob Rosendals Alle taler - Ingen lytter" resten kan jeg selv, det er desværre lige redegørelse delen som jeg ikke kan. jeg har skrevet en 1/3 indledning længere er jeg ikke :l

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. februar 2016 af JulieW99

Hvad er det ved redegørelsesdelen du ikke har fanget? Jo mere du uddyber, dets nemmere er det at hjælpe dig.

- - -

Vh Julie

Svar #2
23. februar 2016 af billykru1 (Slettet)

jamen bare det at skulle starte den, hvordan skal jeg det? :l. ved slet ikke hvordan den skal skrives og sættes sammen, har taget højde for at jeg skal finde hovedsynspunkterne. men hvordan skal jeg kunen sætte det sammen? 

på forhånd tak

Brugbart svar (3)

Svar #3

Jeg har vedhæftet begyndelsen på min redegørelse jeg skrev tilbage i november. Start med at slå de helt basale ting fast: hvis det er en artikel, hvor er den så fra? Hvem har skrevet den? Hvad er hovedpointen?

Forhold dig herefter objektivt, hvor du så fremstiller hovedsynspunkterne mm. Det er vigtigt du ikke bliver subjektiv i denne del.

- - -

Vh Julie

Svar #4

Jeg har vedhæftet begyndelsen på min redegørelse jeg skrev tilbage i november. Start med at slå de helt basale ting fast: hvis det er en artikel, hvor er den så fra? Hvem har skrevet den? Hvad er hovedpointen?

Forhold dig herefter objektivt, hvor du så fremstiller hovedsynspunkterne mm. Det er vigtigt du ikke bliver subjektiv i denne del.

hmm tak tak. skal gøre mit bedste, har det nemlig med at blive for subjektiv :l

Brugbart svar (2)

Svar #5

Vedhæfter lige igen.

- - -

Vh Julie

Brugbart svar (0)

Svar #6

Du skal være velkommen til at sende redegørelsesdelen til mig, når den er skrevet. Herefter vil jeg gerne kigge på den, og se om du bliver subjektiv.

- - -

Vh Julie

Svar #7

Du skal være velkommen til at sende redegørelsesdelen til mig, når den er skrevet. Herefter vil jeg gerne kigge på den, og se om du bliver subjektiv.

skal jeg nok :) tak skal du have, + var lige i fit, men går i gang så snart jeg kan :D

Svar #8
24. februar 2016 af billykru1 (Slettet)

Vedhæfter lige igen.

her er det som jeg kalder for en redegørelse

Vedhæftet fil:Alle Taler.docx

Skriv et svar til: Søger hjælp til Redegørelse.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.