Debat

Spørgsmål?

08. oktober 2016 af SentFromJesus

Okay, har i min sidste novelle kopirede jeg fra en anden bevidst( mega dumt i know ), læren fandt ud af det, og sagde hun ville skrive hjem til forældre, og informere ledelsen om det, og mere er det ikke i det.

Problemet er at jeg har lavet en billedanalyse af "den druknede og har tjekket på sådan en plagiat test, og den finder en opgave hvor det står lidt af det samme (http://opgaver.com/site/vis_opgave.php?id=88848), men jeg har aldrig nogensinde kigget eller været inde på den nævnte side som den linker til? 

Det er ikke meget den siger jeg har kopiret, men er ret sikker på at det er nok. Min billedeanalyse er afleveret, så kan ikke nå at gøre noget ved den. 

Kan jeg modbevise på nogen måde jeg ikke har kopiret? Og hvis hun ikke tror på et der, hvad sker der så anden gang sådan noget sker? Tak på forhånd!   


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. november 2016 af Psychonaut (Slettet)

Bortvisning kan ske, kommer an på skolens politik.

Du kan nok ikke modbevise det.

Kom selv i samme situation en gang, nakkede mine forældres login og lod som om at jeg var mine forældre. Derefter slettede jeg bare beskederne, easy.


Skriv et svar til: Spørgsmål?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.