Dansk
Essay, fremtiden i Danmark
Skal skrive et essay og fremtiden i Danmark men kan ikke skrive mere. Vil genre have ideer til hvad jeg mere kan skrive og hvordan det er indtil videre. Skal afleveres den 13/1 så vil gerne hav hjælp hurtigt!
Det jeg har skrevet indtil videre:
Overbefolkning. Kommer det til at ske i Danmark? Det gør det nok på et tidspunkt. Nok os resten af verden. Det er ikke min frygt, da jeg har svært ved at forestille mig hvordan det bliver. Kommer det til ske fra den ene dag til den anden, eller over en længere periode? Jeg tror det sker over en længere periode. Da de ikke bare lige pludselig bliver født mange mennesker. Og så puf, så er der overbefolkning. Selvom vi allerede er mange mennesker i verden så kan man ikke mærke det, synes jeg ihvertfald. Måske er det fordi man slet ikke kan mærke det endnu. Eller os så er det fordi jeg er født i en generation hvor man er vant til at der er mange mennesker. Måske kan den ældre generation mærke det. Jeg har aldrig hørt nogen snakke om at der er blevet flere mennesker. Jeg synes kun man kan se det på tal hvor mange mennesker vi er i verden og ikke i hver.
Kan man sige vi bliver flere på grund af indvandrere eller flygtninge. Altså om de er her eller et andet sted i verden er vel lige meget. Vi bliver jo flere i Danmark af det og der bliver kun mere plads i det land de kommer fra. Så når der ikke er krig, oprør eller sult i det land de kommer fra kan de vel bare tage tilbage. Så vil der jo blive mere plads i Danmark. Eller er vi så mange på det tidspunkt at man ikke kan mærke at de er væk. Hvis de altså rejser til et andet land eller tilbage til deres hjemland.
Svar #1
06. januar 2017 af Moderatoren
Du kan fx. se tv-avisen og se hvad de snakker om der. Næsten alle emner kan du skrive om.
Skriv et svar til: Essay, fremtiden i Danmark
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.