Debat

Opgavesæt vises på netprøver.dk før tid?

12. marts 2017 af Bjarnesen (Slettet)

Hej

Skulle tjekke "netprøver.dk", som vi skal aflevere vores opgaver igennem i år. Vi har brugt det til SRP, så jeg vidste umiddelbart godt, hvordan det blev anvendt, men ville lige se, hvilke fag (hvis der var nogen), som vi helt præcis skulle bruge netprøver.dk til. Måske var der nogle vi skulle bruge lectio til.

Der står så "start prøven" hvilket jeg trykker på, intet mærkeligt hér, da prøven jo naturligvis ikke er begyndt, men ser, at der står "hent opgavesæt". Det er lidt mærkeligt, og trykker lige for at se, om opgavesættet i virkeligheden vises frem. Og det gjorde den sandelig: kom ind på ministerets side, hvor man kunne vælge opgave, men jeg nåede kun at se, at der var en prøve med "dokumentar" d.vs. nok til dansk, men jeg gik hurtigt ud, da jeg naturligvis ikke ville se de prøver, som vi skulle have før prøvestart.

Jeg tænker dog lidt: er det meningen? Er det en "test" (altså ikke den rigtige prøve), eller, hvad er det helt præcist? Synes det er meget mærkeligt. 


Skriv et svar til: Opgavesæt vises på netprøver.dk før tid?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.