Debat

Hacket facebook bruger

22. juli 2018 af calliemoore (Slettet)

Hej,

Jeg ved godt det her måske ikke er det rette sted at spørge og det her er nok lidt bizart. Min facebook bruger blev hacket af en virus igår og de har ændret mailen (ser det ud til) og jeg har ingen adgang til den mere. Jeg har gjort alt for at prøve at få den tilbage men det virker ikke. Jeg har brugt alle funktioner på fb som man kan bruge til at få "hjælp" men facebook svarer ikke.

Jeg ville spørge om nogen af jer (eller kender en) er gode til sådan noget med at hacke? Jeg har desperat brug for at få min bruger tilbage da jeg har private ting der på som jeg helst ikke vil have bliver delt.

Og lige et sidste spørgsmål, er det noget politiet kan hjælpe med?


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. juli 2018 af StoreNord

Måske spør jeg lidt dumt.
Er du sikker på, at du ikke skriver med Store bogstaver? eller at dit tastatur ikke driller?
Prøv en anden computer.


Svar #2
22. juli 2018 af calliemoore (Slettet)

Jeg er 100 procent sikker. Jeg blev logget af fra min mobil og computer og jeg har nu ingen adgang til kontoen mere.

Brugbart svar (0)

Svar #3
22. juli 2018 af StoreNord

Så melder jeg pas.


Brugbart svar (0)

Svar #4
23. juli 2018 af EnStuderende

Ved du, hvordan de fik adgang til din profil? Har du klikket på noget, eller er det nogen, du kender, som du ved har gjort det?

Prøv at se her måske: https://www.makeuseof.com/tag/recover-facebook-account-longer-log/


Skriv et svar til: Hacket facebook bruger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.