Dansk

Hjælp! Har brug for en til at rette min dansk stil.

25. oktober 2018 af TheGirl123 - Niveau: 9. klasse

Hej. 

Er der nogen som kan rette min dansk stil? Jeg er en 15 årig pige som har det ret svært med dansk. Vi har en essay for og den skal være helt fejlfrit! Men som sagt er jeg dårlig til det sproglige og grammatik. Jeg får altid 4 eller 7 i dansk, og for at gøre mine forældre stolte vil jeg have en bedre karakter. Tror ikke lige jeg er den eneste som har det på den måde? I tænker måske jeg skriver o.k dansk, men i forstår det ikke, jeg har det virkelig svært med det.. Grammatikken er jeg o.k god til, men stadig vil jeg blive meget bedre! Og jeg syntes bare at min dansk essay skal have flere danske ord med, derfor vil jeg have hjælp. 

Ved godt det er dumt af mig at få en anden til at rette min stil, for så lære jeg ikke noget, I know. 

Men det jeg vil have er at en skal rette min stil og FORTÆLLE mig hvad jeg har gjort galt, så kan jeg øve mig lidt mere på det. 

Håber der er en der kan hjælpe! 


Svar #1
25. oktober 2018 af TheGirl123

   


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. oktober 2018 af Moderatoren

Retter din lærer ikke dine afleveringer og fortæller dig, hvad du skal gøre for at blive bedre?


Svar #3
25. oktober 2018 af TheGirl123

Nej, det er lige det problemet er. Hun sætter kun kryds der hvor jeg har lavet fejl, men ellers skriver hun ikke hvad jeg skal gøre bedre næste gang. Og det hjælper ikke mig at hun bare sætter kryds, jeg vil gerne have hjælp og forklaringer. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. oktober 2018 af Lillon (Slettet)

#3

Hun sætter kun kryds der hvor jeg har lavet fejl, men ellers skriver hun ikke hvad jeg skal gøre bedre næste gang. Og det hjælper ikke mig at hun bare sætter kryds, jeg vil gerne have hjælp og forklaringer. 

Så spørg hende, hvad du har gjort forkert, og hvad du skal gøre bedre.


Svar #5
25. oktober 2018 af TheGirl123

Det har jeg jo også gjort, men så siger hun at jeg skal ind på Dansk Gyldendal og træne mig selv. Det hjælper ikke?


Brugbart svar (0)

Svar #6
25. oktober 2018 af Lillon (Slettet)

#5

Det har jeg jo også gjort, men så siger hun at jeg skal ind på Dansk Gyldendal og træne mig selv. Det hjælper ikke?


Hun forklarer ikke, hvad du har gjort forkert? Hvad hendes kryds skal betyde???


Skriv et svar til: Hjælp! Har brug for en til at rette min dansk stil.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.