Biologi

Søger en fagperson indenfor Biologi og Kemi

01. december 2018 af STX3gstuderende - Niveau: Universitet/Videregående

Hej 

Jeg søger en fagperson med kendskab til antibiotika og penicillin i fagene Biologi A og Kemi B.

Personen skal kunne gennemlæse min SRP opgave med et særligt henblik til de forbehold en SRP opgave kræver.

Jeg ønsker at personen skal kunne se, hvad der eventuelt mangler i opgaven og hvilke forbedringer der skal gøres, for at opgaven kan nå et højere niveau. 

- Der er ikke blevet gennemgået korrektur på opgaven, dette skal der ikke tages hensyn til, da jeg selv klarer det.

Jeg betaler gerne personen for et gennemsyn af opgaven.


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. december 2018 af guzbak

Det er måske ikke så smart at lægge sin opgave op i et offentligt forum hvor folk kan tyvstjæle fra den, og din lærer så måske tror du har taget noget fra andre.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. december 2018 af oppenede

Når du ligger din opgave på nettet kan du blive mistænkt for plagiat.


Svar #3
01. december 2018 af STX3gstuderende

Ja kom desværre først i tanke om det efter, at jeg havde uploadet spørgsmålet. Har kontaktet studieportalen og spurgt om de vil fjerne det

Brugbart svar (0)

Svar #4
02. december 2018 af guzbak

God idé:)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. december 2018 af DrNielsen

Jeg har et rimelig solidt kendskab til meget famakologi. Såfremt du stadig har tvivlsspørgsmål :-)


Svar #6
03. december 2018 af STX3gstuderende

Ville du være interessere i at kigge den igennem i forhold til rettelser/forbedrelser af beskrivelse af antibiotikas virkningsmekanisme, bakteriercellers virkning mod antibiotika og semisyntese af penicillin?


Brugbart svar (0)

Svar #7
04. december 2018 af DrNielsen

Ja, det kan jeg godt :-)

Svar #8
04. december 2018 af STX3gstuderende

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan vil du gerne have den sendt? :-)

Brugbart svar (0)

Svar #9
05. december 2018 af DrNielsen

Gerne på mail. Gå ind på min profil under beskedsystemet. Så kan du anmode om min adresse :-)

Skriv et svar til: Søger en fagperson indenfor Biologi og Kemi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.