Kemi

angiv syrer og baser + KB eller KS

23. oktober 2019 af maria362 - Niveau: C-niveau

hey, nogen som kan give et eksempel på hvordan at disse skal løses? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. oktober 2019 af Moderatoren

Du har allerede oprettet en tråd: 

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1916792

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
23. oktober 2019 af maria362

Ved godt at jeg har oprettet en tråd, men da jeg kom til at kommenterer under mit spørgsmål havde jeg på fornemmelsen at folk ville tro at jeg havde fået hjælp. 

Jeg har ikke bekendskab med dette emne, og derfor spørger jeg om et eksempel/forklaring på disse reaktioner, da jeg ingen viden har om det. 


Svar #3
23. oktober 2019 af maria362

#1

Du har allerede oprettet en tråd: 

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1916792

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

men tak for råd


Brugbart svar (0)

Svar #4
23. oktober 2019 af Moderatoren

Det var så lidt. 

Hvis du ikke har fået undervisning i det og din lærer har givet dig opgaven for, så skal du nok tage en snak med din lærer.


Svar #5
23. oktober 2019 af maria362

#4

Det var så lidt. 

Hvis du ikke har fået undervisning i det og din lærer har givet dig opgaven for, så skal du nok tage en snak med din lærer.

jeg er fjernkursist, så studerer på nettet. Jeg er bedre til at forstå  tingene når der er eksempler, men desværre har jeg ikke kunne finde et eksempel i undervisningmaterialet og min lærer er pt. fraværende. Så håber at der kan komme et eksempel eller to her :)


Brugbart svar (1)

Svar #6
23. oktober 2019 af janhaa

#5
#4

Det var så lidt. 

Hvis du ikke har fået undervisning i det og din lærer har givet dig opgaven for, så skal du nok tage en snak med din lærer.

jeg er fjernkursist, så studerer på nettet. Jeg er bedre til at forstå  tingene når der er eksempler, men desværre har jeg ikke kunne finde et eksempel i undervisningmaterialet og min lærer er pt. fraværende. Så håber at der kan komme et eksempel eller to her :)

HClO2: acid

NH3: base

HCOOH: acid

CN- : base

HNO3: acid


Svar #7
23. oktober 2019 af maria362

#6
#5
#4

Det var så lidt. 

Hvis du ikke har fået undervisning i det og din lærer har givet dig opgaven for, så skal du nok tage en snak med din lærer.

jeg er fjernkursist, så studerer på nettet. Jeg er bedre til at forstå  tingene når der er eksempler, men desværre har jeg ikke kunne finde et eksempel i undervisningmaterialet og min lærer er pt. fraværende. Så håber at der kan komme et eksempel eller to her :)

HClO2: acid

NH3: base

HCOOH: acid

CN- : base

HNO3: acid

mange tak!


Skriv et svar til: angiv syrer og baser + KB eller KS

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.