Biologi

aerobe og anaerobe forhold

26. oktober 2021 af javannah5 - Niveau: B-niveau
Kan nogle hjælpe mig med dette spørgsmål? Hvilke hjemmesider kan der anbefales til at hjælpe mig med besvarelsen af spørgsmålet?

Gør rede for pyrodruesyrens skæbne under henholdsvis aerobe og anaerobe forhold.

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. oktober 2021 af AngelOneOne

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
03. november 2021 af javannah5

Hvor specifikt i hjemmesiden? Hvad er navnet på titlen?


Brugbart svar (0)

Svar #3
04. november 2021 af AngelOneOne

Hej,

Hele afsnittet handler om de reaktionsveje der er for pyrodruesyre (på siden hedder den pyrovinsyre hvilket kemisk er mere korrekt), ved henholdsvis aerob og anaerob metabolisme.

Første del handler om aerob metabolisme, og sidste del (fermentering) er anaerob metabolisme.

Da jeg ikke ved hvor detaljeret opgaven ønskes løst, er det op til dig at vælge den/de ting du vil bruge for at løse opgaven. Husk at kildeangive, så du ikke får problemer i forhold til "snyd" ;o)

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: aerobe og anaerobe forhold

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.