Dansk

" Den Nye Mobning " essay digital mobning HASTER !!!

17. marts 2022 af Nadir07 - Niveau: 8. klasse

Hej JEg er lige blevet færdig med mit essay og har brug for feedback skal aflevere den 17 marts 2022   ver sød at give mig feedback 


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. marts 2022 af Stygotius

Hvad har du brug for at få en tilbagemelding om  ??


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. marts 2022 af Stygotius

Der er for mange fejl.

De det vedhæftede.

Vedhæftet fil:Mobning.docx

Svar #3
17. marts 2022 af Nadir07

kan du være mere specifik


Svar #4
17. marts 2022 af Nadir07

skal jeg putte mit essay der inde ??


Brugbart svar (0)

Svar #5
17. marts 2022 af Stygotius

Jeg forstår ikke dit spørgsmål i nr.3.


Brugbart svar (0)

Svar #6
18. marts 2022 af Moderatoren

#0

Vær opmærksom på, om du opfylder det her: https://indidansk.dk/essay-skrive

Din lærer vil hjælpe dig med at blive bedre til grammatik – altså komma, punktum, endelser, nutid/datid osv.


Brugbart svar (1)

Svar #7
18. marts 2022 af Stygotius

Her er en hjælp til dit essay, Læs den.

Tal med din lærer om at få  hjælp tl at skrive dansk.

Vedhæftet fil:Mobbeessay.docx

Svar #8
18. marts 2022 af Nadir07

#7

Her er en hjælp til dit essay, Læs den.

Tal med din lærer om at få  hjælp tl at skrive dansk.

Tak ,Jeg har det virkelig dårligt med at du brugte din tid på at rette mit essay     (eller noget af det?)  Jeg har altid haft problemer med dansk siden jeg er 2-sproget og har aldrig rigtig turde at skrive frivilligt begrund af det 

du må meget undskylde for mit lorte dansk håber ikke du hadet det alt for meget 

M.v.h Nadir  


Brugbart svar (1)

Svar #9
18. marts 2022 af Stygotius

Selvfølgelig hader jeg dig ikke. Jeg har undervist udlændinge i dansk i mange år og ved hvor svært det kan være at lære et nyt sprog. Du er velkommen  til at skrive igen hvis du har brug for det, og hvis jeg kan hjælpe dig.. Jeg ved en lille smule om sprog..

Du skriver bestemt ikke et "lortesprog". Du skal nok bare hjælpes lidt  på vej. Tro mig,  danskfødte folkeskoleelever er afgjort ikke perfekte til dansk, -langt fra. Du har et kæmpeprivilegium når du er tosproget. Det er der mange som vil være misunderlig over. Du skal ikke være flov. Du skal være stolt over at du kan noget som andre ikke kan. Du skal ikke være flov over at lave et par fejl. Fejl er ikke en skam men noget man kan bruge til at blive bedre. Glem  hvad andre tænker !!


Skriv et svar til: " Den Nye Mobning " essay digital mobning HASTER !!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.