Generelt

Nogle som har erfaring med c fag på selvstudie? Fravalg af idræt?

08. april kl. 22:27 af Nova1

Hej allesammen. Jeg har et synshandicap, og jeg har derfor mulighed for at tage et c fag på selvstudie næste år(3.g) i stedet for idræt c. Jeg er dog lidt bange for at tage et c fag på selvstudie, da jeg tænker det vil være en del sværere end at have undervisning af en lærer i en klasse. Derudover er jeg også en smule bange for at komme op til eksamen (som man skal i et selvstudie fag) nu når jeg selv læser pensum op uden lærer. Vil dog sige, at jeg er en flittig elev, men det bekymrer mig stadig en smule. Nogen der har erfaring med selvstudie? Overvejer filosofi c men ved ikke om det er et svært fag som selvstudie. Eller skal jeg bare bide i det sure æble og fortsat have idræt, som jeg kun nogle gange vil have svært ved(fx boldspil). Vil naturligvis også gerne have gode karakterer i det jeg nu vælger, da jeg i sidste ende gerne vil have det bedste snit:) Det i sidste ende min beslutning, men hvad vil i gøre i min situation?


Skriv et svar til: Nogle som har erfaring med c fag på selvstudie? Fravalg af idræt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.