Resultater: 17541 til 17560 af 436513
-
Psykologi eksamen
ForumindlægHej.Jeg ville høre om der var nogle, der havde nogle værdifulde råd vedr. psyk.-eksaminer?Hvordan man skal gribe det an til eksaminationen og lignende?På forhånd mange, mange tak -
Ligning
ForumindlægKan ikke find ud af opgave, håber nogen kan hjælpe mig.t har ligning -3/4x+1/4Gør rede for, at linjen m med ligningen6x+8y-52=0står vinkelret på t, og at den tangerer cirklen. -
Russisk
ForumindlægHej "kammerater"!Jeg tænkte på, om nogen har resumeer liggende af samtlige kapitler i historien "выстрел" (Vistrjel)??Enhver hjælp til denne historie er kærkommen. -
strålingsindvirkning
ForumindlægHej..Sidder lige og læser til mundtlig fysikeksamen b-niveau og tænkte om der er nogen der ved hvad der kan høre under strålingsindvirkning fra medicin andet end røntgenstråling???Eller hvad der hører under terrestrisk stråling (fra jorden)??Og til sidst nogen der lige kan forklare mig hvordan ka... -
Gode vendinger!
ForumindlægHej,skal op til spansk eksamen meget snart!Er der nogen der ligger inde med en masse gode vendinger, som man typisk ville få brug for ved en eksamen...Sætninger som starter, leder videre til noget andet, slutter osv.Håber i forstår mig! -
Svært opgave
ForumindlægTil behandling af spildevand anvendes pumpestation. Anlægsudgifterne til en pumpestation afhænger af dem maksimale gennemstrømning af spildevand gennem pumpestation. For en bestemt type af pumpestation er anlægsudgifterne f(x), angivet i tusinder kr., en funktion af den maksimale gennemstrømning ... -
Shakespeare artikel uddrag - oversættelse!
ForumindlægHar lige oversat noget fra en artikel - om Shakespeare - til engelsk. Synes bare sproget virker lidt kedeligt, så er der nogle der har nogle idéer til, hvordan oversættelsen kunne blive bedre? Vil gerne have hjælp til at oversætte den noget bedre :/ MIN VERSION: It is important for many of Shakes... -
Bruttooverskud af produktion...
ForumindlægEr gået lidt i stå...Hvis man skal beskrive udviklingen i to komponenter der har betydning for bruttooverskuddet af produktion og blandet indkomst, er der så nogen der kan svare mig på, hvilke to komponenter man skal vælge?Håber der er nogen der kan hjælpe! -
Underrum
ForumindlægEr der nogen her, der kan give mig en forklaring på hvad et underrum er? ikke nogen fin matematisk definition, for det har jeg selv i mine bøger, men med ord?Kan godt regne med det, men kunne være temlig rart at vide hvad det egentlig er...Håber der er nogen der kan hjælpe!Tak -
Fugle aflevering
ForumindlægTekst Gåsen tilbringer vinteren i Spanien. I februar tager den til Danmark. I Spanien befinder gåsen sig på 37 graders nordlig bredde. Den flyver til dk til 56 graders nordlige bredde. Afstanden mellem de to bredde grader er 111 km. Spørgsmål 1. Angiv hvor langt gåsen flyver for at komme til ... -
dansk stil fuld version
ForumindlægHej... Kunne du være flink at rette min stil.. Den skal rettes for grammatik og sprog syntaks Stilen er herinde .http://peecee.dk/upload/view/150232 mvh Rixer. -
Metal
ForumindlægHvad er den kemiske sammensætning for metal? -
At: dansk + samf.
ForumindlægJa, vi har fået emnet til AT-eksamen at vide, men hva søren skal man nu vælge at skrive om? Emnet lægger meget op til en historisk vinkel, men jeg ønsker at kombinere dansk og samfundsfag. Jeg ville høre om der er nogle af jer andre som har gjort sig nogle tanker om et emne hvor disse to fag indd... -
Multimedie eksamen
ForumindlægHejsa...Jeg skal op til multimedie eksamen d. 10 og jeg er lidt lost i hvad jeg egentlig skal læse til! Er der nogen der har været oppe til multimedie eksamen før eller ved hvordan det foregår må de meget gerne skrive!!Jeg har haft om powerpoint, front page, fotoshop, cooledit og lyd! Jeg har haf... -
Cirklens diameter
ForumindlægHar nu søgt lidt rundt på nettet uden held. Hvordan finder jeg en cirkels diameter hvis jeg kun kender arealet? -
Isotoper
ForumindlægHejsa, er der ikke noget der skal fortælle mig helt nødagtig hva isotoper er, og om det bruges til noget bestemt, inde for kemien????Jeg ved godt at isotopnavne hentyder til, hvor mange nukleoner et atom indeholder... Men er slet ikke helt med...Håber nogen kan og gider hjælpe mig... -
Downloads
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke downloade, skal man gøre noget bestemt for det??Jeg havde adobe reader 4, men da den ikke kunne, opdaterede jeg herinde på jeres side...Men det har stadig ikke hjulpet mig...Har I nogen forslag til hva det kan være...Håber I kan hjælpe mig, på forhånd tak... -
Kursen på Canadiske dollars
Forumindlæghej jeg laver en opgave med kurs og jeg kan ikke huske hvordan man gjorde Opgaven lyder sådan her: elvernes køber Canadiske dollars og kursen for den canadiske er 510 Det betyder at 100 canadiske dollars koster 510 danske kr Hvad koster 1 canadisk dollar -
Mdt. engelsk - 2 spørgsmål...
ForumindlægHey,hvis jeg vil sige:"Jeg vil gerne fortælle kort om hele novellens handlingkan man så godt sige:"I would like to sum up the whole story briefly"?og hvordan siger man:"senere vil jeg komme ind på analysen af novellen, hvor jeg fortæller om personerne, "the setting",... -
f'(x) = maksimal
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en opgave hvor jeg ikke helt forstår hvad det præcist er jeg skal?
