Matematik

Hvonår er et fag bestået?

15. juli 2013 af Spiderman123 (Slettet)

Hej. Hvornår er et fag bestået?Her ingen årskarakter. hvis man får 00/4 i fx mat a. er man så bestået?. Mange tak,


Brugbart svar (1)

Svar #1
15. juli 2013 af JEEJ2008 (Slettet)

Du skal have 02 i gennemsnit. så ja.


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juli 2013 af Hijsa

^ Minimum 02 i gennemsnit så er man bestået.


Skriv et svar til: Hvonår er et fag bestået?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.