Matematik
teknisk spørgsmål
12. december 2013 af
xxx007xxx (Slettet)
-
Niveau: C-niveau
hvad hedder det når man tager ... på begge sider af lighedstegnet
f.eks. hvis jeg vil fjerne ln i nedenstående
ln(x)
så gør jeg følgende
e ^ lnx = x
men hvad er det jeg gør, jeg tager "hvad" ?
Skriv et svar til: teknisk spørgsmål
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
