Matematik

Linje i kordinatsystem

30. januar 2010 af mattyboy350 (Slettet)

 Hej, jeg har lidt brug for hjælp med denne opgave der stå jeg skal tegne Linjen 2x-1 i kordinatsystem. 

Hvordan skal jeg gøre det.

På forhånd tak :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
30. januar 2010 af mathon

brug f.eks

støttepunkterne (0,-1) og (5,9)


Brugbart svar (1)

Svar #2
30. januar 2010 af JonasTroelsen (Slettet)

2x (hældning)

-1 (krydser y-aksen)


Skriv et svar til: Linje i kordinatsystem

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.