Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4141 til 4160 af 181598
-
Hjælp til matematik
ForumindlægJeg har brug for hjælp til opg 2. c og d + opgave 3 i den vedhæftede fil. Tak. -
hjælp til matematik
Forumindlægbergen amplitude og periodelængde for f: f(t)=10,5cos(4,3t-2,7) vil i være sød og hjælp, da jeg brugede at find noget hjælp men kunne ikke find noget -
Matematik Rente
ForumindlægHej jeg har lavet opgaven, undtagen lige spørgsmål b, da jeg ikke ved hvordan jeg skal regne den ud. Håber nogen kan hjælpe.Opgaven er vedhæftet! Tak på forhånd-God weekend ;-) -
Opgaver Matematik A-niveau Skateboardrampe
ForumindlægJeg er to opgaver fra at være færdig med et eksamenssæt. Men nu sidder jeg med de to og kan bare ikke finde en løsning. Jeg har en skateboardrampe der i punktet A(0;0,3) til B(3;2) følger grafen; g(x)=a+eb*x^4 Fra punkt B(3;2) til punkt C(4;2) er hældningen vandret og funktionen hedder f(x)=2 Væ... -
Musik A På Gymnasiet?????
ForumindlægHvis man vælger musik A på gymnasiet hvad laver man så og hvordan er eksamenen? Hvilke muligheder er der herefter og hvad kan man blive, hvad bliver de fleste eller hvad bruger de det til? -
Hjælp til matematik
ForumindlægKan nogen hjælp mig med følgende opgave, da jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe den an? -
1g skr. matematik
ForumindlægHej!Jeg mangler et sted hvor jeg kan hente gamle 1g-matematik årsprøver ned.. Nogen som evt. ved hvor, så skriv tak. -
At bestå skr. eksamen..?
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i fysikA i morgen, og vil gerne vide hvor mange procent (sådan ca., jeg ved det varierer) jeg skal have fået at bestå, få 4 og få 7? Nogen der ved det? -
Matematik hjælp!
ForumindlægJeg følgende opgave (vedhæftet) Jeg fik koordinatsættet til (1,9) og ligningen til tangenten for f til y = 26x - 33 Hvordan kommer grafen til at se ud?? -
Fransk eksamens stil 2011
ForumindlægHejsa, Er der nogle af jer, der har været til fransk eksamen skriftlig i år (2011) fordi jeg vil meget gerne have opgaven, især oversættelsen :-) hvis i kan sætte den ind herinde, fordi min mail fungere desværre ikke -
Hjælp til matematik
ForumindlægFunktionen f er bestemt ved, at f (x) = 2x + 1. Om den lineære funktion g oplyses, at dens graf går gennem (7,2), og at den skærer grafen for f i (2, f (2)). Bestem en forskrift for g, når Vm(g) = ]-1,8] -
Hjælp mig med matematik
Forumindlæghjælp mig med denne funktion har nogen udregninger men er ikke sikker på at det er rigtigt -
Matematik
ForumindlægRasmussen købet 20 par skøjter hjem for i alt 15500 kr. Han sælger dem i forretningen for 1360 kr. Pr. Par. Hvad bliver salgsprisen på alle skøjterne? Hvor meget tjener han på et par skøjter? Hvad tjener han i alt? Hvor mange % tjener... -
matematik hjælp
Forumindlæghej. har fået stillet det her spørgsmål i min prøve, men forstår det ikke nogen der kan hjælpe? Mette får 140 kr. i lommepenge, hvilket svarer til 85 % af det beløb hendes storesøster får. Hvor mange penge får Mettes storesøster i lommepenge? -
Matematik A - lang tekst med information
ForumindlægJeg har fået denne opgave for, der er en masse information i den som jeg ikke helt ved hvad jeg skal bruge til at bestemme konstanterne a og b med, hvis der var nogen der lige kunne guide mig vil jeg være meget taknemmelig. En elev skal udføre et forsøg i proceslaboratoriet. Til forsøget hører,... -
Matematik..
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der kan hjælpe mig med en opgave?? (opgave. 13a) På forhånd tak :) -
matematik hjælp
Forumindlægmånen bevæger sig sig rundt om jorden i en cirkel med afstanden på 380 000km og turen tager 27 døgn 1) hvor mange kilometer bevæger månen sig ca. pr døgn on jorden ? 2) hvor mange kilometer bevæger månen sig ca. pr time rundt om jorden? vil i ikke være søde at skrive hvad i får det til ? -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med denne opgave? har virkelig brug for til denne her.. En potensvækst f(x) opfylder, at hver gang x-værdien fordobles vil f(x) halveres. Desuden oplyses at f(1) = 2. Bestem forskriften for f(x). Tak på forhånd. -
Hjælp til Matematik
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe mig med den her opgave? en funktion f er givet ved f(x)=2x^3-x^2+3x Bestem f'(x) -
4 a-fag i gym, men 5 a-fag med GSK
ForumindlægJeg afsluttede gym her sidste år med 4 a-fag. December samme år afsluttede jeg matematik A (B-A) Får jeg så en bonus for 5 a-fag, eller gælder det udelukkende, hvis man har dem i gym? Jeg har søgt en videregående uddannelse i år.
