Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6301 til 6320 af 14598
-
hobitten
Forumindlæghejsa!!!! jeg ska læse hobitten til på tirsdag.... og jeg har brug en grundig referat.... hvis der skulle være nogen der har en liggende i harddisken eller et eller andet sted... jeg vil bare meget gerne have en fin og grundig referat.... af hobitten... jeg vil være yderst tilfreds med bare den m... -
hjælp til engelsk :)
Forumindlæghej :D jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg virkelig gerne vil blive bedre til engelsk, men har virkelig svært ved det skriftlige. jeg tror mit problem er jeg kommer til at oversætte det for direkte, og håber derfor der er nogen der er søde at hjælpe mig. på forhånd tak. Violence in ... -
Feedback
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er igang med at skrive en dansk opgave, og er så småt ved at være færdig.. Dertil kunne jeg godt tænke mig noget feedback på min stil, da jeg ikke synes, at den er særlig god. Dertil er det iorden, hvis man kommer med eventuelle tilføjelse.. det ville være rigtigt lækkert. H... -
engelsk skriftlig analyseaflevering om den lille havfrue Hjæælp!!
Forumindlægthe little mermaid hej er der nogen herinde som jeg kan hjælpe mig med at rette den her opgave og eventuelt skrive noget ekstra til, hvis jeg har overset noget. Jeg har skrevet den, men vil gerne vide om der også er noget, som kan omformuleres, så den bliver bedre. tusind tak den er her Here ... -
Debatindlæg- indholdet
ForumindlægEr der mon nogen, der kunne være så hjertelige søde og læse mit korte debatindlæg igennem, og se om mit indhold er tilstrækkeligt dækkende? Selve teksten: ( jeg har selvfølig lavet layoutet, kan dog ikke få det her ind, dsv,) Sidste måned sad jeg med min mobil og scrollede på Instagram, da der ... -
Engelsk stil
ForumindlægHej, Jeg vil rigtig gerne blive bedre til at skrive stile på engelsk, og derfor har jeg skrevet en kort stil, som I meget gerne må rette og prøve at komme med en karakter Hi Lena, I'm so excited to see you, your parents and little Adrienne. I am already planning on, what we are going to ... -
dansk rettelse tak ;)
Forumindlæghejsa;) jeg er dårlig til grammatik så kan i hjælpe? her er den :) : brev fra weimar Kære mor og kære far Jeg savner jer, og nu ved jeg hvordan det er at miste en du elsker. Der er nogle folk her der er mere ag... -
Oversættelse
ForumindlægKære sally.jeg er italiner, 32 år gammel, mand og overbevist katolik. For et halvt år siden kom jeg her til landet. Da jeg er kok arbejder jeg ofte om aftenen. men jeg har alligevel masser af fritid og savner derfor en anden --- en kvinde-- forfærdeligt. en dag for kort siden mødte jeg heldigvis ... -
lille tekst
ForumindlægEr det jeg har skrevet på engelsk ok? Is love really important? A human cannot cope on its own. We need each other. If we do not have social contact we often get lonely, depressed or enclosed. We have to feel good about ourselves otherwise we cannot help others. Love requires something from... -
Bjergprædiken
Forumindlæg1) Hvornår dateres Mattæus-evangeliet? (find svaret på nettet) 2) I Bjergprædikenen er der 6 antiteser, som er en befaling fra Moseloven (”I har hørt, at der er sagt…”) og herefter en antitese (”…men jeg siger jer!”) , hvor Jesus opfordrer til en skærpels... -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægKære alle Jer derude! Jeg har et stort problem! Jeg er lige begyndt på stx, og vi har netop fået en aflevering i engelsk på A niveu, hvor vi skal beskrive hvad vores sommerfeie har indholdt, og hvilke tanker vi har haft om at begynde på en ny skole :) Dog er mit problem, at jeg skriver enge... -
oversættelse fra dansk til engelsk
Forumindlæghej nogen der gid og være så søde at oversæt den lille tekst til engelsk Kære forældre for det første synes jeg det er for dårligt at man ikke kan siger nej til barnet dette svar er til alle forældre i hele verden jeg synes i alle skal passe godt på jeres børn og være et forbillide for dem ... -
Rettelser af tyske sætninger
ForumindlægKære eksperter. Jeg er lidt i tvivl omkring nogle sætninger. Jeg har skrevet mine bud, samt hvad betydningen af sætningen indebærer. Sætningerne lyder således: 1. - Ein paar Tage später kam das Mädchen wieder 1. - Et par dage senere kom pigen igen. 2. - Er versteht dass die Mädchens Liebe ha... -
Betydning af en strofe
ForumindlægHejsa, jeg er i gang med at analysere et digt, men der er et af stroferne, som jeg simpelthen ikke kan forstå! "Så var der Flammer af grelle Plakater, der blafred fra Søjle, fra Rækværk og Hus. Farver og Former fra Vildskabens Krater skummed om Drengen i spraglede Sus: Laxrøde Kvinder, som ... -
rettelser
ForumindlægFor mig er det at gifte sig en måde at bekræfte sin kærlighed til den anden på. Man kommer i fremtiden til at bære en ring, som symbol på den andens kærlighed. Mange par gifter sig i dag, for at føle en ekstra tryghed fra deres partner. Para mí es casarse una manera de confirmar su amo... -
Hjælp :(:(
ForumindlægNogen der lige hurtig kan skimte den tekst igennem? Jeg har oversættet det fra dansk til tysk men jeg ved ik helt om den er rigtig?? :( Dansk Den fortæller os, at hovedpersonen, er hans kærlighed og han ville at han/hun elsker denne person rigtig højy, og at han / hun ville ikke miste hende, el... -
Ret kort
ForumindlægHej jeg har fået den opgave at skrive et kort til vores nuværende spansk lære fordi hun stopper, men jeg har aldrig rigtig brugt nogle af de ord før, så jeg har brug for hjælp. Jeg håber der er nogen der vil hjælpe Kære Jeanette Vi er kede af at vi skal sige farvel til en god lære som dig, Men vi... -
HJÆLPP TIL OMFUMULERING TAK (dansk)
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en personkarakteristik og håber, nogen vil kunne hjælpe mig med at omformulere nogle sætninger, så de bliver mere velformulerende!! 1. sted Det kan man se, så snart hun træder ud af sit hjem. Her møder hun en hund. Hun begynder at smile ved synet af den og vil gerne k... -
Læs mit digt igenigen
ForumindlægHej jeg har skrevet dette digt og vil rigtig gerne tage imod kritik. Og vil rigtig høre om det lyder godt(: En gul smørblomst En sol sommer dag da jeg var syv Var vi tvunget far, mor og barn for en eftermiddag Vi tog ned i slotshaven for at glemme den hvide løgn Henne ved en hæk så du en smørblo... -
Selvvalgt værk. Nogen ideér?
ForumindlægHej, jeg skal vælge et selvvalgt værk til en af mine kommende dansk opgaver, og jeg har det problem at jeg svært ved at komme på biblioteket, så det må gerne være en jeg kan finde online, og helst heller ikke alt for lang (100-150) sider. og så skal den møde disse kriterier: "At værkerne ha...
