Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 8761 til 8780 af 14099
-
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Film analyse mode
ForumindlægHvis der er nogle af jer derude der sidder med en analyse model, til film, vil jeg meget gerne have den, det haster ;) tak på forhånd -
International uddannelse?
Forumindlæghej derude :) Jeg er godt igang med 3.G og er selvfølgelig i gang med, at finde ud af, hvad jeg skal lave efter min tid på Gymnasiet. Min problem ligger i at jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre, når jeg en gang bliver færdig. Jeg kunne rigtig gerne tænke mig at læse noget der har med busi... -
Hvilken universitetsuddannelse, ha, ha(jur), jura, økonomi?
ForumindlægHej Studieportalen Vi er godt i gang med 3.g, hvoraf tiden efter gymnasiet rykker tættere på. Det efterlader mig med et spørgsmål, jeg håber i vil være behjælpelige med. Jeg har stor interesse for samfundet- og specielt økonomi, der altid har været mit favoritemne i gymnasiet. Derudover kan jeg... -
Yaaaay - tror jeg! :)
ForumindlægHejsa! Efter at have grublet i 1 år om hvorvidt jeg skulle læse medicin/psykologi efter 3.g (om 1,5 år), har jeg endelig fundet ud af at det er psykologi jeg vil læse! Takket være mine venner, nettet og folk her på sp i høj grad! Tak for jeres hjælp, det har vikelig været hårdt for mig at beslu... -
down under???
Forumindlæghej er en 3g'er der skal finde et universitet... har i det sidste tænkt meget på Australien? vil helst lære noget indenfor fysik - helst astronomi. er der nogen der har gået i skole eller arbejdet "down under" der har gode råd?? f.x. hvordan skolesystemet er.. hvordan med lejligh... -
Novelleanalyse?
ForumindlægHej. Jeg vil gerne spørge om jeres mening. Jo længere en novelleanalyse er jo bedre eller jo kortere jo bedre...? Håber på svarr ..) -
Henrik Ibsen
ForumindlægEr der nogen som ved hvor jeg kan finde noget omkring Ibsens menneskesyn? -
Analyse af reality-tv
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart skrive en stor opgave hvor jeg skal analysere noget reality-tv (mere præcist Paradise Hotel) Jeg ville bare høre om i kunne hjælpe med en analysemodel til det - og hvis ikke i kan det, komme med ting der er godt at komme ind på.. håber der er én eller flere der kan hjælpe. -
Cand.merc eller Cand.polit?
ForumindlægHej Er der nogle, der kan give et bud på, hvad forskellen er mellem cand.merc- og cand.polit-uddannelsen? Evt. nogle uddannelser, der ligner og er på nogenlunde samme fagmæssige/sværheds niveau. -
Genert.
ForumindlægJeg er en pige på 14 år som er virkelig genert. Jeg har ingen problemer hvis jeg skal snakke med folk jeg kender godt, heller ikke i skolen overfor lærene, tør godt række hånden op og sådan noget. Men når jeg skal møde nye mennesker går det helt galt. Tænker kun over hvad jeg skal sige, men ved ... -
Spansk personlige pronomener
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at rette i disse oversættelser, hvis du har tid, kunne jeg godt tænke mig en lille kommentar til hvad jeg har gjort galt .. 1. Min mor bor ikke hos os Mi madre no vive con nosotros 2. Men hun ringer til os hver dag Pero ella llama nos todos los días 3. Hun vil ge... -
HJÆLP! Liberal Alliance
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i mundtlig samfundsfag på fredag, mit emne er Liberal Alliances holdninger til EU, men skal også indblande andre ting omkring LA. Mit problem er at min lærer bl.a. har fortalt mig at jeg skal fortælle hvorfor Liberal Alliance er liberalister men er imod liberalistisk... -
Altid lav karakter
ForumindlægSå kom jeg lige med nød og næppe igennem dagens eksame med et 4 tal. :( Jeg går på en videregående uddannelse inden for webudvikling og er tidligere uddannet datamatiker. Jeg har det store problem at jeg kun altid lige komme igennem og aldrig rigtig får en karakter der ligger på mere end 7, og fl... -
Studievalgs-dilemma
ForumindlægJeg er en pige på 19 som lige er gået ud af gymnasiet her i '11. Jeg påbegyndte mit studie uden sabbat år, noget jeg bestemt ikke fortryder. Jeg læser lige nu international virksomhedskommunikation. Sagen er blot at studiet ikke lever helt op til mine forventninger når det gælder et drømmes... -
Kronik: Karakteristik og redegørelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en kronik, men er pludselig kommet i tvivl om, hvordan man skal strukturere det med karakteristikken og redegørelsen. Jeg har ikke helt fået fat i, om karakteristikken er en del af redegørelsen, således at den blot skal flettes ind i redegørelsen, når det giver... -
Gymnasie - job
ForumindlægHejsa, Jeg ville undrer mig over, om man kan få gode karakter samt have et fritidsjob ved siden af. Jeg vil gerne læse medicin, hvilket kræver et gennemsnit på over 10.5 (Med Bonus). Hvis ja, har i nogle forslag til, hvor det er godt at arbejde. Jeg har tænkt meget på Bilka, Føtex eller Plantor... -
Heldet følger den bedst forberedte - men hvor kommer energien fra?
ForumindlægDet kommer sikkert ikke som en stor overraskelse at resultater som regel er ligefrem proportionale med den flid der er lagt for dagen som forberedelse. Men kender I det at man sådan set har tiden til at forberede sig, men det er et rent helvede at finde motivation til at gøre det rigtigt grundigt... -
Hjælp til komma-afsætning
ForumindlægHej alle, er der nogen der gider at sætte og rette kommaer i min stil? TAKKER Indledning "Det kan være svært at indse virkeligheden, men denne bog giver et indblik i livet som en helhed udført smukt af Tove Ditlevsen. Det dyster med had, lykke, død, sygdom og en slags f... -
En som vil rette min tale??? PLEASE
ForumindlægJeg valgt at skrive om klima, fordi der er mange som ikke tænker på klimaet. Jeg var også en af dem som ikke tænker på klimaet, men lige pludseligt så følte jeg at jeg kan gøre en forskel hvis jeg husker at slukke min tv, eller bærbar- når jeg skal have koldt vand, så det varme vand som kommer fr...
