Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12321 til 12340 af 20009
-
Rigtig ordstilling
ForumindlægHej ., Sidder med en lille sætning som jeg skal rette : Ich fahre nicht mit Zeitungen mehr ., jeg har rettet den sætning til : Ich fahre mit Zeitungen nicht mehr ., Er det korrekt ? -
2. verdenskrig
ForumindlægHvorfor tror i at hvad ophavsmændene kritiserer det parlamentariske/demokratiske system i Tyskland i begyndelsen af 1930’erne. Hvem bør ifølge ophavsmændene have magten og hvorfor? (Det er ikke en skole opgave, men noget jeg spekulerede over) -
find fejl i min sJoVe stil taak
Forumindlægpls ret den så hurtigt I kan, for har virkelig ik så lang tid) jeg beder jer om det plsss Mein Praktikum: Ich musste um 11.00 Uhr in ein Klasse mit eine Lehrerin treffen am Morgen. So es war sehr herrlich zum spät zu schlafen. Da war die Kinder von 3. Klasse, die ich musste passen auf and spiele... -
medicin i Tyskland
ForumindlægHvor kan man se adgangskvotienter for Medicin studiet og tandlægestudiet i fx Hamborg universitet? Og hvor mange antal ansøgere er der plads til? -
Præteritum eller præteritum ledsætning?
ForumindlægHej jeg skal oversætte følgende sætning: Så bliver man i teltet, hvor man startede og drikker mere øl. Når jeg slår "startede" op, er der både en oversættelse til præteritum og præterutum ledsætning. Hvilken en skal jeg bruge, og kan I forklare generelt, hvornår man bruger hvad? Tusind ... -
2. verdenskrig
ForumindlægVille Hitler ikke 'flytte' alle jøderne til Polen? eller var det Østpolen? -
oversættelse
ForumindlægHej alle Håber virkelig, der er en, der gider rette min oversættelse igennem for en gangs skyld - ville virkelig betyde meget for mig Er der forresten nogen der ved, hvor Witczak er blevet af? :p Da han endelig var færdig, spurgte han eleverne, om de havde forstået systemet. Ingen svarede. De så... -
Hvordan siger man..
Forumindlæg"Det utrolige var sket." Das Unglaubliches war passiert? -
Goebbels demokratiopfattelse
ForumindlægIn general siger man at facister er demokrati-'fjendske', men jeg har fundet en række citater af Joseph Goebbels, som ikke stemmer fuldstændig overens med dette. Er der evt. nogen, der kender noget til nazisternes demokratiopfattelse? -
Kan man godt sige..
ForumindlægKan man godt sige: "Die Verbindung zwischen dem Däne und der deutsche hat sich entwickelt" ? Er lidti tvivl om entwickelt skal stå til sidst, da det ikke er en ledsætning. På forhånd tak og god søndag! -
Lille rettelse - Eventyr
ForumindlægDronningen gik til de 3 små nisser, at bede om hjælp, og de gav dronningen en magisk briller, de var sikker på, at det ville hjælpe. Og kongen tog en slurk af vandet fra røret, og ændrede det til 3 sekunder. Og de levede lykkeligt til deres fair endelig det jeg har fået til: Die Königin ging z... -
Betydning af sætning
ForumindlægHej. Jeg har svært ved at forstå denne sætning: "In Artikel 28 Abs. 1 des Grundgesetzes ist von allgemeinen, freien, unmittelbaren, gleichen und geheimen wWahlen die Rede" Noger der kan hjælpe? -
mikroorganismer
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle om mikroorganismer generelt eller henvise til en hjemmeside... -
Renten
ForumindlægHejsa... Hvad sker der når renten sættes op? Fordele og ulemper...? Mvh. Camilla -
Auf, in og an & von/aus
ForumindlægHar svært ved at finde ud af, hvornår jeg skal bruge auf, in og an & von/aus, når jeg skal oversætte af/på. På ordbogen.com, er det svært at se, synes jeg. Det er i disse sammehænge: "Muren blev symbolet på livets begrænsninger", "...hvad der foregik på den anden side af græn... -
Hessematricen
ForumindlægMan finder gradienten nemt ved to variabler. Ved flere variabler danner man Hessematricen, og man kommer frem til et resultat (matrix). Men hvad er det egentlig? Er det den nye gradient som er en matrix? -
hvordan vil man oversætte dette fra dansk til engelsk?
ForumindlægDisse oplysninger brugte han til pengeafpresning kan ikke få den formuleret rigtigt : That information he used to blackmail. -
Lille spank overstættelse
ForumindlægDer ku være ret hvis der lige var en, der gad tjekke for fejl. TAK:) 1)La madre del fernando habla con el padre del Tõnos. 2)Toman vino. 3)A las diece llegan la madre del chico. 4)¿Cuándo llgais? 5)Llgamos también a las diece. 6)¿Por qué no perparas una tarta para la fiesta del tu amig... -
laveste karakter
Forumindlæghvad er det laveste karakter I har fået, og i hvilket fag.. skal lave noget statistikpjat over dette, så må I meget gerne skrive alder og køn... -
Små sætninger (Hjælp)
ForumindlægHej Alle sammen, Håber i gider rette sætninger ,, det skal afleveres håber i gider hjælpe venter til kl. 00.00 :) På forhånd tak... 1)Elsker Maria Musik? 1)Liebst Kaspar musicere? 2)ja, naturligvis elsker han musik. 2)Ja, natürlich liebst er musicere. 3)Dengang spillede eleverne ofte Håndbold...
