Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13141 til 13160 af 19479
-
intergral
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave, der lyder sådan: bestem arealet af det område, der begrænses af funktionen f og g. f(x)=x-4 og g(x)=0,5x^2-3x-1 Jeg tegner graferne for det to funktioner ind i TI-interactive. Grafen for f(x) ligger øverst og den er en ret linje. Grafen for funktionen ... -
Angiv forskrift for andengradspolynomium
ForumindlægHej! Jeg sidder med en blæk, og jeg forstår ingenting dette spørgsmål "Angiv en forskrift for det andengradspolynomium, hvis graf går gennem de angivne punkter? til funktionen: (-1,0), (3,0) og (1,2) Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Beholder
ForumindlægSkal beregne: Beregn hvor målestreger, der skal markere 1/4- og 1/2-del af flaskens indhold skal sidde. Har så en keglestub, med et rumfang på 539,7 cm^3 og mål på h= 14cm r = 1,75 cm R = 5 cm Kan nogen hjælpe med det? -
Musikvidenskab
Forumindlæghej. jeg sidder i de her dage og overvejer hvilke studier der er noget for mig. Her er jeg især igen blevet interreseret i musikvidenskab, men igen bliver jeg i tvivl omkring hvor vidt jeg kan klare optagelsesprøven til musikvidenskab. jeg har set inde på de forskellige universiteters hjemmesid... -
Isoler x i y = 5/9(x-32)
ForumindlægJeg er forfærdelig til matematik. Hvad giver den her? :-) Isoler x i y = 5/9(x-32) -
nodeanalyse? synkope?
ForumindlægHej jeg skal op i musik-c eksamen her i næste uge, og har lige nogle ting jeg ikke er helt sikre på :) - Når man skal analysere et rocknummer har vi fået at vide at vi skal fortælle om det er pulsrytmik eller synkoperet rytmik. - har jeg forstået det rigtigt når jeg siger at pulsrytmik er når sla... -
hjælp til start på gym
Forumindlæghej. jeg skal starte på gym her efter sommerferien, det ville være dejligt hvis der var nogen der havde nogle gode råd til forberedelse? jeg starter på 1.E og det er kunstnerisk linje, med musik tak på forhånd karl -
HJÆLP MATintro opgave
ForumindlægEn funktion f : R −→ R defineres ved f(x) = ? ??? ??? 2(1 − x 2 ) (x − 1)(x − 3) x ∈ (−∞; 1) ∪ (3; ∞) 2x x ∈ [1, 3] (a) Benyt Maple til at tegne et udsnit af grafen for f, der giver et retvisende og oplysende billede af funktionens ove... -
Hjæppppp "Sætning 1"
ForumindlægIntergralregnig: Jeg kan ikke forstår sætningen, kan nogen fortolke denne sætning på en anden måde. Hvad er pointen med sætning. Sætning 1. Hvis F er en stamfunktion til funktionen f, ville alle funktioner af formen G(x)=F(x)+k hvor k er en konstant, også være en stamfunktion til f. ... -
kemi opgave - organisk kemi - 2
ForumindlægNogle der kan hjllpe med at besvare dene opgave, er på bar bund. -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej er der nogen der gider at rette min engelske stil, den er kun på 1 side, da jeg ikke er færdig med den. -
interview
ForumindlægHej. Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål til nogle der har været til fysik eksamen i folkeskolen og hvordan det foregik. Jeg skal bruge til et projekt der handler om nervøsitet og til at finde ud af hvordan eksamen forgår. -
Atom
ForumindlægHej. Hvordan laver man en disposition, hvis man skal tale om atomfysik, altså om stråling, atomer generelt ? -
tysk tekst få fejl til at kunne se dem?
ForumindlægHEJ SP_ TYSKERE Jeg skal sende et brev til min moster i Köln( altså et svar) på et brev hun skrev angående biler da vi begge er bil entusiaster. Håber i kan hjælpe med at finde fejl for jeg tror jeg er løbet tør for dem :) Die Statistik zeigen uns, dass VW der am meisten gehandelten Auto ist... -
Tysk spørgsmål
ForumindlægJeg har nogen spørgsmål, som jeg gerne vil have tjekket igennem. Har selv rettet dem, men det kan være i kan finde nogle fejl som jeg har overset. Spørgsmål til side 37-38. 1. Warum hat Matthäi seinen Vertrag gebrochen? 2. Was will Matthäi übergeben? 3. Warum ist Matthäi nicht mehr bei uns? ... -
Matematik aflevering
ForumindlægEr den en der vil være mig til stor hjælp? vi har et projekt om trekanter fået til opgave at måle en flagstang med at målebånd og vinkel måler (se tegning i dokumentet nede for) målene for flagstangen var: A1: 49º d: 5m A: 38º opgaven er så: - angiv katetelængerne i hver af trekanterne... -
Vektorer
ForumindlægHej Når man skal redegøre for vektorer og vinkler mellem vektorer - hvilke emner er så vigtge at forklare? Det andet spørgsmål er: redegør for principperne bag regning med vektorer - hvilke emner er så vigtige, at forklarer her? -
Naturgeografi
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til, at forstå denne tabel http://faostat3.fao.org/faostat-gateway/go/to/download/FB/FB/E udfra dette spørgsmål som lyder således: E: Når man ser på Danmark i FAOSTAT opdager man at vi lever som svin og slet ikke bidrager positivt til verdens fødevar... -
akussitiv, nominativ, dativ og genetiv: Hvad er det?
ForumindlægHej Jah, kan simplehen ikke huske, hvad akussitiv, nominativ, dativ og genetiv er ? på forhånd tak -
Hjæpp, tyngdeacceleration
ForumindlægHej til alle. Jeg skalSKRIVE EN OPGAVE MED ANDRE ORD, skal jeg bestemme tyngdeacceleration for en legeme i New Mexico: 33°18'40.1?N, 104°32'21.2?W. dvs i USA. I opgaven skal jeg regne tyngdeacceleration ved en formel. Desværre, jeg er ikke dygtig nok. Kan noge...
