Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13481 til 13500 af 14598
-
Abstract til SRP
ForumindlægHej :-) Jeg skriver SRP i fagene engelsk og historie, om den britiske kolonisering af Indien og kulturmødet mellem briter og indere. Men jeg kan virkelig ikke finde ud af at skrive et abstract! Jeg har nu prøvet at skrive et. Er der nogen, der gider at kigge mit abstract igennem? - giv gerne krit... -
Abstract
ForumindlægNogle der vil rette min abstract? This paper seeks to examine the time when the scientific revolution took place in the 1600's. Where the focus would be on the French philosopher and scientist René Descartes. The assignment contains an answer to the scientific approach - the revolution in the... -
Rettelse af Abstact
ForumindlægHej. Er der nogen der vil hjælp mig med at rette mit Abstract? Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp. Mange hilsner JensenLarss. Problem statement: The purpose of this project is to examine the creation of identity in the late modern society. The examine of the identity creation is based on th... -
Hjælp til tysk oversættelse.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne lige spørge, om I kan se nogle fejl i følgende tekst. Jeg skulle oversætte fra Dansk til Tysk, og hvis du kan se nogle fejl, så skriv dem meget gerne :-) Opgivet tekst(dansk): Wolfgang var ikke hjemme. Hvor var han? Andrea blev ked af det. De havde jo en aftale! H... -
(Lille rettelse) hjælp det haster!!
ForumindlægDet moderne gennembrud: Naturalismen er en måde at se verden på, der havde vind i sejlene i den sidste halvdel af 1800 – tallet, men som har sat dybe spor i vores forhold til verden omkring os og os selv som mennesker. Vores videnskabsmand Charles Darwin tog afstand fra kristendommen og ska... -
Har jeg valgt forkert studieretning?
ForumindlægHej, Jeg er simpelthen så meget i tvivl.. Jeg er lige startet i 2.g på studieretningen eng A, samf A, mat B - en studieretning jeg oprindeligt valgte fordi jeg har interesse for utrolig mange fag alt fra at være nørd i kemi til tyske gradbøjninger. Pr... -
* Kort rettel af Naturalismen
ForumindlægDet moderne gennembrud: Naturalismen er en måde at se verden på, der havde vind i sejlene i den sidste halvdel af 1800 – tallet, men som har sat dybe spor i vores forhold til verden omkring os og os selv som mennesker. Vores videnskabsmand Charles Darwin tog afstand fra kristendommen og ska... -
Hvem vil rette mit tysk #desperat
ForumindlægEr der nogle søde og kloge hoveder som vil rette mit tysk? #desperat Det vakte stor opsigt, da den kendte Bundesliga-træner Ralf Rangnick i august 2012 pludselig måtte holde en længere pause. Mandskabslægen, Thorsten Rarreck, beretter, at ekspertteamet omkring cheftræneren længe havde obs... -
differentialligning i stabil tilstand
ForumindlægHej. Jeg skal løse følgende opgave. Beklager de mange informationer, spørg hvis der er noget jeg bør uddybe.: ------------------------- Vi antager at samfundet består af 2 klasser eller grupper: En lavindkomstgruppe, og en højindkomstgruppe. x1 = andelen af lavindkomstindivider i samfundet. x2 =... -
Engelsk oversættelse
Forumindlægnogen der vil rette min oversættelse?? på forhånd tak :) AMERIKANSKE TV-SERIER AFSPEJLER DERES SAMTID: Peter og Charles er ved at overveje, om deres nye tv-serie skal ende lykkeligt? Egentlig havde de satset på, at seriens hovedperson, Lou, ville dø fredeligt efter et virkeligt langt, begivenheds... -
Tysk oversættelse hjælp
ForumindlægNogle der gidder rette? </o:p> Lola løber.</o:p> Lola er en pige fra Berlin. Hun er ca. 18 år og bor i en lejlighed med sin mor. Hendes forældre er skilt. Lola har vennen Manni. Han er kriminel og meget uheldig. Lola elsker ham alligevel, og hun vil gøre alt for ham. En dag mister ... -
rettelse af fransk
ForumindlægJeg mangler hjælp til at få rettet, hvad jeg har skrevet, altså det franske. Dansk (opgaven): Den tekst, som vi læser for øjeblikket, er en tegneserie, som handler om (=hvor det drejer sig om) AIDS. Hovedpersonen er en ung pige, som hedder Jocelyne. Hun er køn, intelligent og vellidt og lever et... -
Rette spansk oversættelse ?
ForumindlægHej. Er der nogen, der kunne tænke sig at rette denne spanske oversættelse? Che Guevara blev født i 1928 og han døde i 1967. Han var kun 40 år, da han døde. Hans rigtige navn var Ernesto. Che er et argentinsk ord, der betyder kammerat. Che Guevara var argentiner, men i 1950’erne mødte han... -
hjælp til tyskoversættelse
Forumindlæghej. da jeg ikke er specielt god til tysk, kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp. Jeg har prøvet at oversætte en lille tekst fra dansk til tysk, dog synes jeg den var ret svær. hvis der er nogle godhjertet, tyskfolk der kunne tænke sig at kigge det igennem, og måske forklare fejlene?, ville det hjæ... -
Haster - Rettelser
ForumindlægHej Allesamme! Håber i vil være søde at rette fejlene i den her oversættelse fra spansk til dansk :) Kan desværre ikke finde ud af at oversætte den sidste sætning ' Una de ellas tenía forma de mujer y su carita de niña.' Forma de mujer, cara de niña Cumplió qu... -
AKUT! Skal til afgangsprøve i digtet Sorg af Tove Ditlevsen og fatter ingen ting af det.
ForumindlægHJÆLP! Skal til afgangsprøve i digtet Sorg af Tove Ditlevsen og fatter ingen ting af det. Vil derfor høre om der er nogen der vil hjælp. SORG (Kvindesind) Forårstræthed er tilladt, og noget alle folk kender, men i forsømte haver står visne små strå og brænder. Og huse som ingen bor i får ruder... -
Essay!! Det smukke ved Danmark.
ForumindlægHej dette er nogenlunde mit færdige essay, ville lige hør hvad I synes om det. Hvad skal jeg mere skrive? Er det fint? Tager gerne kritik. Det skal siges at det er ikke rettet. ”Tja” - Hvad er det smukke ved Danmark? Danmark har ikke det store, at prale sig af når det kommer til smuk... -
Gennemlæsning af min oversættelse.
ForumindlægEr der nogle søde friske spanskskrivende mennesker der gider kigge min oversættelse igennem for fejl og mangler? 19. december 2008, 3. g Juana sidder og diskuterer med sin mand, Carlos. De er ikke enige. Da terroristernes bomber sprang i Madrid i 2004, var Carlos i byen. Derfor mener han, at Span... -
Det smukke Danmark
ForumindlægHej dette er nogenlunde mit færdige essay, ville lige hør hvad I synes om det. Hvad skal jeg mere skrive? Er det fint? Tager gerne kritik. Det skal siges at det er ikke rettet. ”Tja” - Hvad er det smukke ved Danmark? Danmark har ikke det store, at prale sig af når det kommer til smuk... -
avis artikel. stavefejl/andre fejl ??
Forumindlæghej- er ikke helt færdig med den - men det indtil videre er der nogle umiddelbart fejl ? håber nogle kan hjælpe. tak på forhånd! : ) - da jeg ikke kan vedhæfte fra det program på min mac den er lavet på ( pages ) kopiere jeg bare teksten herunder. Almost eaten by a shark He was near deat...
