Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13821 til 13840 af 18642
-
Willkommen in Kopenhagen
ForumindlægHej folkens, kan i finde nogle fejl i dette? Wenn ein Deutsche nach Kopenhagen im Anfang des 19. Jahrhunderts ankam, wurde er ohne Probleme einkaufen und nach dem Weg auf Deutsch fragen können. Alle Dänen verstanden Deutsch und konnten auch auf Deutsch antworten. Bis 1850 hörte man überall in D... -
2 korte dårlige digte
Forumindlæghej.er der nogle som er i besidelse af 2 korte og ret enkle digte. -
rettelse af mini tekst
Forumindlægdette er min første indlæg. Håber der nogle der gider at rette grammatiske fejl :Dps: 8 klasse niveamvh. maria ^^Das Buch "Der Freispieler" handlen von eine Junge. Er heisst Lutz und wohnt in Hamburg. Er ist 20-21 Jahre alt. Mark ist Lutz besten freund. Lutz geht eine Bar und er möchte... -
Karakter
ForumindlægJeg afslutter nogle fag her til sommer og har lige et par spørsmål med hensyn til karakter.Gymnasie - sproglig linje - har geografi.Skal ikke have geografi til næste år.Jeg skal op til eksamen i år.Hvad vil min årskarakter betyde ?hvad sker der med den ? Kommer den til at tælle ½ på eksamensbevis... -
Lovlig studieretning?
ForumindlægJeg ville lige høre, om der er nogen, der ved, om følgende fagsammensætning er gyldig:A: Dan., his., sam., eng., fra. beg.B: Mat., fys., tys. for.C: Rel., idr., mus., bio., nat.geo., old. -
Lille oversættelse
Forumindlæg111. Lægen og brilleslangenEn engelsk læge i Indien havde engang indbudt nogle venner til aftensmad. Da de havde spist, blev de endnu en tid siddende ved bordet. Værten var i storartet humør og fortalte den ene lystige jagthistorie efter den anden. Pludselig tav han stille og blev helt bleg. »Sti... -
Rothe Armee Fraktion (RAF)
ForumindlægHej. Er der nogen der kan give mig en god besvarelse på hvad selve målet for RAF (Baader-Meinhof) gruppen var? Jeg er klar over de ville nedlægge det kapitalistiske styre, men mangler lidt kød. Har været rundt på diverse sider, men har ikke helt fundet så meget info. Hvis i har noget viden ell... -
at spise
ForumindlægMan vil sige: Der Mann esst = han spiser - - men Die Katze frisst = katten spiser Frisst - er det det samme som æder (dyr æder) esst - er det samme som spiser (mennesker spiser) Eller kunne man også sige, Die katze esst? Altså, to forskellige ord som betyder det samme og kan benyttes i flæng? -
hurtig hjælp!
ForumindlægEn der kan hjælpe med bare at rette dette tekst for mig. har selv også prøvet meget men kan ikk finde fejl, så vil gerne se om der er nogle som jeg har overset. Heikes Mutter, Vater und grosser Bruder nicht mögen Manni. Dann, eines Tages ihren Eltern erhalten, zu wissen, dass ihre Tochter mit Man... -
Hjælp til matematik søges.
ForumindlægJeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e... -
Substantiviske og adjektiviske ord?
ForumindlægHvad vil det sige at et ord bruges substantivisk? Hvad det sige at et ord bruges adjektivisk? Hvad er forskellen? -
Haster! Hjælp! Prinsessen på glasbjerget
ForumindlægFørst og fremmest er der nogle her der kan hjælpe mig med folkeeventyret, nogle der har læst den? Jeg skal bruge det til et spørgsmål der bliver stillet til mig i en bog. -
Ungarns historie
ForumindlægHej alle sammen sidder med nogle spørgsmål om Ungarns historie der skal afleveres på fredag men har brug for lidt hjælp! :) Hvorfor blev Ungarn kommunistisk efter 2. verdenskrig? Hvilke ligheder og forskelle er der på forholdet til Tyskland i henholdsvis Danmark og Ungarn under 2. verde... -
Oversættelse - hjælp til rettelse
ForumindlægHej jeg skal aflevere denne oversættelse imorgen og ville høre om nogen havde tid til at rette den: 1. Supermarkedet, hvor Sabines far arbejder, hedder Hertie. 2. Ekspedienterne og ekspeditricerne har meget travlt. 3. Hr. Meyer sælger vin og alkohol. 4. Han taler med mange kunder hver dag. 5. &q... -
Hitlers politik
ForumindlægHej jeg har en opgave om hitler og hvilken politik han førte. Var det venstre eller højre orienteret? Og gerne en begrundelse. Håber på at nogen kan hjælpe. -
Helf :O
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive "musik er godt for de unges udvikling" Jeg er kommet frem til "Musik ist gut für die Entwicklung der Jugendlichen" Er det grammatisk korrekkt? Tak på forhånd -
Adolf Hitler Bøgerne
ForumindlægHej...Jeg skal til at bestille nogle hitler bøger, men de skal være på dansk.Jeg tror de hedder Mein Kampf er de på dansk?Hvem er de skrevet af?Freud -
To sætninger, der ingen mening giver!
ForumindlægHåber at der er nogen, der kan hjælpe mig at forstå disse sætninger. - Ich bin schon beim Schleim ersoffen beim Schnorren, aber ich verdiente viel Geld. Jeg er blevet druknet i slim fra at tigge?? - Erstaunlich ist, dass viele Jungen eine Halbtagstätigkeit in Kauf nehmen würden, um ihrer Partne... -
Uregelmæssige Udsagnsord
ForumindlægHej, Nogle der lige vil tjekke dem igennem før imorgen tidlig, altså inden klokken 8:00... 1. Martin kommer ofte for sent. Martin kam oft zu spät. 2. I dag kom Charlotte også for sent. Charlotte ist heute auch zu spät gekommen. 3. Hun kom så sent, at alle selv Martin for længst var kommet. Sie... -
Hvilken gymnasiel uddannelse er bedst for mig?
ForumindlægHej. Jeg er en 14-årig dreng fra Virum og vil gerne spørge, hvilken uddannelse passer bedst til mig. Jeg er uden tvivl en nørd og har allerede besuttet mig for at jeg skal være en ingenør. Udover det er jeg også halv englænder, hvilket har gjort det oplagt for mig at jeg skal følge min fars fods...
