Søgning på: fransk noter. Resultater: 14021 til 14040 af 19217
-
Hjælp: Oversættelse af tekst
ForumindlægWrite a translation in English: Hemingwaysk isbjergsteknik: toppen af isbjerget »Hvis en prosaist ved tilstrækkeligt om det emne, han skriver om, kan han udelade visse ting, som han meget vel ved, og læseren vil alligevel, hvis skribe... -
Lisa sprogrejse
ForumindlægHej derude :) Jeg har virkelig brug for hjælp her. Overvejer at tage på en 3 ugers kursusophold i England med Lisa sprogskole. Det er udelukkende så jeg kan få forbedret min engelsk en smule. På psykologi uddannelsen på universitetet ser jeg, at der findes en masse bøger som står skrevet på ... -
anden grads ligning graf
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med det her og måske komme med en forklaring også? kan virkelig ikke forstå det.. tak på forhånd:) -
svær funktion
Forumindlægopgave vedhæftet i fil jeg har problemer med opgaven og forstår ikk hvordan man skal lave den uden hjælpemidler -
Valg af emne.. SRP dansk engelsk
ForumindlægHej Jeg skal til vejledning på mandag, og har valgt at skrive SRP i dansk og engelsk. Jeg ved ikke hvilket emne jeg skal vælge, eller hvilke forfattere. Vil gerne skrive i noget omkring realisme, måske evt. naja marie aidt og raymond carver... Nogle der har et eksempel på en SRP omkring noget li... -
Engelsk stil-kort
ForumindlægHej ville hører om der er en der vil rette min engelsk stil, den er ikke så lang (ca.360 ord). Tak på forhånd -
a, b og c i andengradspolynomium
ForumindlægHar variablene a, b og c et navn i andengradspolynomier? Ligesom 'a' f.eks. hedder hældningskoefficienten i lineære funktioner. Mange tak på forhånd! :) -
fodnoter i universitetsopgave
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive min første universitetsopgave. Nu er jeg så kommet til det klassiske problem med fornoter. Man siger jo, at man aldrig kan bruge for mange fodnoter, men hvis jeg henviser til den samme kilde i flere fodnoter i træk, kan jeg så ikke samle dem i en? OG: Skal der v... -
Forstår jeg det rigtigt
ForumindlægJeg vil spørger om der er nogle som vil se om jeg har forstået det her med immunforsvaret korrekt? Fysisk barriere: Mikroorganismer kan IKKE kan trænge ind i huden - bl.a. pga. det fedtlag vi har omkring huden som gør at hornlaget( Stratum corneum) det yderste del af huden, (epidermis) er... -
(lokale) Minimum og maksimum
ForumindlægGodaften Studieportalen Findes der nogen beviser/formler/metoder/teknikker at bestemme, hvornår et punkt er minima eller maksima (eller vendetagent for den sags skyld) udover de sædvanlige metoder? På forhånd - tak -
Delprøve 1
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at rette fejlene i de her sætninger og evt forklaring? Det haster!! In Lagos life was more comfortably and the children were happier. Mr Ugwu is under pressure from company headquarters, which only goal appears to be to make money. Anita Sarkeesian is famous fo... -
Den kontinentale velfærdsmodel
ForumindlægHej alle Er der nogen, der kan forklare mig lidt om den kontinentale velfærdsmodel? Med henblik på statens rolle, markedets rolle, civilsamfundets rolle, graden af økonomisk omfordeling og eventuelle kritikpunkter? :-) -
Er salicylsyre upolært?
ForumindlægAcetylsalicylsyre er polært pga. hydrogenbinding og dipol-dipol bindinger. Men hvad med salicylsyre kan man godt sige det er upolært? -
Differentialregning 2
ForumindlægDette er den allersidste jeg har brug for hjælp til :) -
Bestem koncentrationen af salicylsyre
ForumindlægHej, Jeg skal bestemme konc. af salicylsyre ud fra følgende information bemærk vedhæftede Hvordan beregner jeg de 5 forskellige konc. for hver af kolberne? Jeg tænker jeg skal have fat i , men jeg er usikker på hvilke værdier jeg skriver ind hvorhenne. Håber i vil hjælpe. -
Hvordan forklarer jeg hvordan differentialregning kan bruges til at undersøge grafens forløb?
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen og har bl.a. fået til opgave at forklare, hvordan differentialregning kan bruges til at undersøge grafens forløb ift. funktioner af to variable. Jeg tænker umiddelbart jeg skal til at finde stationære punkter og bestemme arten, men jeg ville lige høre ad herind... -
erhvervsøkonomi C eksame
ForumindlægHey er der nogen der kan forklar hvordan erhvervsøkonomi eksamen foregår og hvordan man altså svarer på eksamen? -
Hjælp
Forumindlæg“En cykel mister 10% i værdi hvert år. Hvor længe går der inden den har mistet halvdelen af sin værdi?” Uddrag fra: “OegMat C.” iBooks. -
2sin
ForumindlægHvad er 2sin?? -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHej. Har lavet denne korte tekst om 'Meine Traumreise'. Er der en sød sjæl der gider kigge det igennem for fejl. På forhånd tusind tak! Meine Traumreise würde nach Indien gehen, weil es dort sehr warm ist und die Menschen dort anders leben. Ich war in Indien vor einem Jahr. Es war zum zw...
