Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14661 til 14680 af 22496
-
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :) -
Nogen der vil kommentere på min opgave?
ForumindlægI opgaven skulle man analysere og fortolke på uddraget af Doppler. Man skulle i opgaven komme ind på fremstillingsformen og doppler's forhold til virkeligheden. Derefter skulle man perspektivere til et læst stof. Det ville være dejligt hvis der var en der gad at bedømme opgaven, og komme med ... -
Gymnasiet
ForumindlægHej Alle Sammen.. (L) Jeg vil starte med at sige jeg beklager virkelig meget, men der er en eller anden der har været inde på min bruger og skrevet alt muligt... :/ Det jeg virkelig ked af ,,,, Meen jeg har et spørgsmål til jer: Jeg skal på gymnasiet, og det er sådan at jeg har valgt naturviden... -
kan man sige hun og hendes kollegaer??
Forumindlægkan man sige hun og hendes kollegaer, eller hedder det hende og hendes kollegaer?? -
Oversætte Dansk - Tysk
ForumindlægHey, nogle som kan hjælpe mig med huskeregler, guide eller lignende til brug af ordbog til at oversætte dansk sætninger til tysk? Er ret lort til tysk og tænker at det er en ide at hæve min karakter fra 02 til 4 mindst:D -
Tysk Skriftlig Eksame
ForumindlægJeg har trukket skriftlig tysk til eksamen om 2 uger, og jeg vil gerne have nogle tips til at kunne hjælpe mig. Hvad er nogle gode huskeregler/hjælpe regler man kan huske for eksamen? tusinde tak. -
Lidt eksamensopgaver
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120615%20skriftelig%20opgavesaet%20mat%20b%20stx.ashx Opgave 1 A hører til f(x)=-1,5x+1. Funktionen har skæringspunkt med y-aksen i punktet (0,1) Grafen går nedad, da hældningskoefficienten, -1,5x, er negativ B hører til ... -
konfust kompendium
ForumindlægDet "kompendium" der kaldes "stedord engelsk - engelsk grammatik", er noget af det mest forvrøvlede man kan tænke sig. -
hjælp
Forumindlæghttp://deltabestilling.dk/ebooks/2112/2112.html#/4. Gut gemacht 2 side 16 jeg har lavet det , men ville ikke lige lave det så jeg kan se om jeg har lavet det rigtigt. :) -
hvordan passer det?
Forumindlæghvordan giver det: 1 / q + 2' kan ikke helt forstå 2' er det noget regne teknisk??? -
Vektorfunktioner: Dobbeltpunkt
ForumindlægHvordan finder man parameterværdierne til et dobbeltpunkt, og hvordan finder man koordinatsættet til dobbeltpunktet? -
hjælp til rettelse af fejl
ForumindlægMy little sister’s name is Maria; she is 20 years old. She completed the 9th grade, when she was 15 years old. So has she not attended school more, because she could not begin to 10th grade, then was in Germany. She could not come from Germany, because her residence permit has been finished... -
Oversættelse
ForumindlægEr der nogle, der kan oversætte disse sætninger:(1) Not to do what is likely to damage the land and crops or spoil the houses and belongings of the people.(2) Not to insist on buying or borrowing what the people are not willing to sell or lend.(3) Never to break our word.(4) Not to do or speak wh... -
Our deepest fear
ForumindlægOur deepest fear is not that we are inadequate.Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.It is our light, not our darkness, that most frightens us.We ask ourselves, who am I to be brilliant, gorgeous, talented, and fabulous?Actually, who are you not to be? You are a child of God.You... -
Homogent lineært ligningssystem
ForumindlægDer er givet koefficientmatricen til et homogent lineært ligningssystem: Dette skal forestille en matrice: [1, 1, -1 a, 1, -1 -1 , a, 1] hvor a ε R a) Opskriv for a = -1 det tilhørende ligningssystem, og find inden for R3 samtlige løs... -
2 sætninger? :)
ForumindlægHarj, sidder lige og har nogle problemer med at formulere følgende sætninger: (fra dansk til engelsk)Der handles med mennesker - fortrinvis med kvinder og børn - som aldrig før.På tværs af landegrænser, kloden rundt.At handle med mennesker er human trafficking.. og jeg kan sgu ik få det til at h... -
God t spansk? Så kig her.
Forumindlæg!Hola!Jeg er lige begyndt i 3.g og har valgt højniveau på spansk.. Lige nu sidder jeg med en tekst jeg skal oversætte til spansk. Den lyder sådan her..I dag efter militærdiktaturernes fald kan mange latinamerikanere vende tilbage til deres lande. Undertiden er det vanskeligt at tage denne beslutn... -
Ret komma fejl....! Seriøs hjælp..!
ForumindlægMange forældre er bekymret for deres børn fordi de mener at deres børn bruger computerspil, tv og lign. alt for meget. Mine egne forældre synes også at vi bruger det alt for meget. De synes ikke at jeg skal sidde inde på værelset og spille eller se tv. de synes at jeg skal være mere aktiv og væ... -
FSA
ForumindlægHej. Er der nogle af jer, der ligger inde med nogle FSA´er, så jeg kan øve mig. Evt. Links hvis I har nogle. Det vil være en kæmpe hjælp. Hvis ikke, har i nogle typiske fejltyper jeg kan øve mig på? -
Bliver
ForumindlægHej Jeg har et problem med at få oversat følgende sætninger: - De bliver gode venner - Pardals far bliver ikke taget til fange I den første har jeg skrevet "son amigos buenos" men det har så vidt jeg ved mere en betydning af "er blevet gode venner", hvilket ikke passer ind...
